Dat is wat anders. Ik vind het ook jammer dat het geen klassieke BB is. Maar dat heb ik ergens in augustus al eens gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.
Seven hours to go.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dan kunnen we nu nog 7 uur en 55 minuten vooruit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dat is toch leuk voor een SBS6 bevallingsprogramma en niet voor BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind werkelijk, ook vanuit prof. oogpunt gezien, dat Tanja het prachtig gedaan heeft. Mijn complimenten.
En ik vind het een alleraardigst meisje. En ik vind pasgeboren baby's WEL mooi, vooral erg puur..........
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!
Ik vond de aanloop er naar toe ook mooi gedaan zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Dat wisten we natuurlijk al een tijdje. Vanaf de Kick-Off was het al de "Grote Tanja Show". De bevalling hoorde er gewoon bij, ook dat wisten we vanaf het begin. Hoe vaak is er niet gezegd dat Tanja in het huis "moest" blijven tot de bevalling ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
1 uurtje? is dat nu zo erg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.
Mens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
Ik weet niet of je het door hebt, maar BB is al 50 dagen één lange aanloop naar deze worp van vandaag. Lief kindeke hoor, maar ze mag van mij wel meteen door naar huis. $jonnie wil natuurlijk nog ff internationaal scoren, maar wat boeit míj dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
O god, nu je het zegt... had ik de krant ermee moeten laten openen denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er ook geen wereldpremiere-stop-de-persen-gevoel bij.
Duidelijk dat je er niet veel van begrijptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
Je zult zien dat dit vast ook erg van invloed is op de bewoners.
En we kijken toch allemaal zo graag naar hun (be)leven(issen). Nou, daar hoort dús ook deze bevalling bij.
Het ís al enorm ingekort. Als je het vergelijkt met gedreutel dat ooit ook uit en te na wordt uitgezonden....![]()
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Nou, ik begrijp er werkelijk niets van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef riri het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er niet veel van begrijpt
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. Ze mogen hier op Fok! nogal klagen over welke 'privileges' aan Tanja werden toegestaan (wat dan vervolgens Tanja's schuld wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |