Oh, gewoon lezen en verder niks mee doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, milagro!
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
Ze hadden wel 1 minuutje de eerste reacties van de bewoners kunnen laten zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.
Stoer dus.
Waar zie jij al die vreselijke reacties danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
ben ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zie jij al die vreselijke reacties dan
Of zijn alle doodsverwensingen al ge-edit ofzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
Eeeh, nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Nog maar 144.000 seconden , en dan ben ik weer back in town .... ( hoop ik .... )
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef cpcpb het volgende:
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..
Ik dacht dat jij twee weken terug al uitgebreid had verkondigd dat BB stom was en je zou stoppen met kijken en posten hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
*Aansluit*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Dat is de uitzending van morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens..
en dan in dat kwartier de reacties van de medebewoners enzo..
Dat miste ik wel een beetje..
HIer heb je natuurlijk gelijk in, maar ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Sgopje naar PUB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
klopt en dat is jammer..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is de uitzending van morgen.
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Als het goed is, komen er ook nominatiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, deze onzin hebben we ook weer gehad. Wegwezen nu met die dreutel en hop verder met BB
Ik vrees dat ze dit (letterlijk) uit gaan melken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Michelle-74 het volgende:
ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.
Heb wat posts verwijderd, ik was er even niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.
En voor zover ik weet is het nog steeds Sjonnies show. Klaar.
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the showquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....
Dat is wat anders. Ik vind het ook jammer dat het geen klassieke BB is. Maar dat heb ik ergens in augustus al eens gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.
Seven hours to go.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dan kunnen we nu nog 7 uur en 55 minuten vooruit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dat is toch leuk voor een SBS6 bevallingsprogramma en niet voor BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind werkelijk, ook vanuit prof. oogpunt gezien, dat Tanja het prachtig gedaan heeft. Mijn complimenten.
En ik vind het een alleraardigst meisje. En ik vind pasgeboren baby's WEL mooi, vooral erg puur..........
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!
Ik vond de aanloop er naar toe ook mooi gedaan zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Dat wisten we natuurlijk al een tijdje. Vanaf de Kick-Off was het al de "Grote Tanja Show". De bevalling hoorde er gewoon bij, ook dat wisten we vanaf het begin. Hoe vaak is er niet gezegd dat Tanja in het huis "moest" blijven tot de bevalling ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
1 uurtje? is dat nu zo erg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.
Mens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
Ik weet niet of je het door hebt, maar BB is al 50 dagen één lange aanloop naar deze worp van vandaag. Lief kindeke hoor, maar ze mag van mij wel meteen door naar huis. $jonnie wil natuurlijk nog ff internationaal scoren, maar wat boeit míj dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
O god, nu je het zegt... had ik de krant ermee moeten laten openen denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er ook geen wereldpremiere-stop-de-persen-gevoel bij.
Duidelijk dat je er niet veel van begrijptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
Je zult zien dat dit vast ook erg van invloed is op de bewoners.
En we kijken toch allemaal zo graag naar hun (be)leven(issen). Nou, daar hoort dús ook deze bevalling bij.
Het ís al enorm ingekort. Als je het vergelijkt met gedreutel dat ooit ook uit en te na wordt uitgezonden....![]()
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Nou, ik begrijp er werkelijk niets van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef riri het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er niet veel van begrijpt
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. Ze mogen hier op Fok! nogal klagen over welke 'privileges' aan Tanja werden toegestaan (wat dan vervolgens Tanja's schuld wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
"O wat is het klein. Nu wil ik een sigaret."quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh en ik heb wel een traantje gelaten..maar dat heb ik altijd bij programma's als de bevalling. Ik vond het heel interessant om de bezorgheid van Tanja te zien.
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
Gut oh gut.
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
En ja, ik vond Tanja óók een bikkel en nee, ik doe het haar niet na.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"O wat is het klein. Nu wil ik een sigaret."![]()
$jonnie zal inderdaad blij zijn, maar laat dat nou net de láátste zijn over wie ik me zorgen maakte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Rica het volgende:
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. [...]
De bevalling is ook nog eens de beste die ze van tevoren konden wensen.
En je denkt echt, dat dit de laatste was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Kijk je niet, het hoeft niet namelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.
Maar het hele concept van het begin af aan 'bevalt' me al niet. Verlosdozen erbij, mama erbij, straks Gordon nog erbij om het kindeke te dopen. $jonnie is overal toe in staat.
Hoe kom je nou bij die 7 bevallingen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
7 bevallingen?![]()
Het gaat er om dat het programma verkankerd is door die kut De Mol met zijn centen.
Vier maanden klagen vind je zinvoller?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
$jonnie zal inderdaad blij zijn, maar laat dat nou net de láátste zijn over wie ik me zorgen maakte.
En dat had je niet van te voren kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je denkt echt, dat dit de laatste was?![]()
Vanaf nu tot haar vertrek is het Tanja baby, baby, Tanja, baby, baby en baby en Tanja.
Oh ja en af en toe een glimp van andere bewoners.
Sorry maar als ik de bevalling en babyverhalen en moederstraantjes wilde zien, keek ik wel wat anders. Ik kijk BB met meerdere bewoners, niet 1.![]()
En dit is niet nu ff, dit is gewoon zo lang als zij er nog blijft, jippie, wat zit ik daar op te wachten zeg.Elke dag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk je niet, het hoeft niet namelijk
Het leven is zo heerlijk simpel, soms
Of nee, kijk juist wel, legaal roddelen, affikken en je groen en geel ergeren is juist waar BB om draait.
Het leven is alweer zo heerlijk, soms![]()
Danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanaf nu tot haar vertrek is het Tanja baby, baby, Tanja, baby, baby en baby en Tanja.
Sorry maar als ik de bevalling en babyverhalen en moederstraantjes wilde zien, keek ik wel wat anders. Ik kijk BB met meerdere bewoners, niet 1.![]()
En dit is niet nu ff, dit is gewoon zo lang als zij er nog blijft, jippie, wat zit ik daar op te wachten zeg.Elke dag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmoniequote:
Ik ben zó geen huismoedertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmonie![]()
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Of nee, kijk juist wel, legaal roddelen, affikken en je groen en geel ergeren is juist waar BB om draait.
Het leven is alweer zo heerlijk, soms![]()
Er wordt nog niet half zoveel gejuicht als jij hier aan het zeiken bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Misschien is het beter een aparte Big Brother te maken met alleen maar zwangere vrouwen erin,lijkt me wel zo eerlijk tegenover de medebewoners.
Komen degenen die hier uit hun dak gaan van een geboorte ook aan hun trekken.
Kijken of ze na de zoveelste bevalling in BBhuis dan nog zo enthiousiast zijn en helemaal lyrisch worden....is dan gauw over dat geoooh en geaaah....
Ja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Moonah het volgende:
Ik vond het trouwens wel weer typisch tanja hoe dat met die naam ging...
Moeder: Heb je al een naam?
Tanja: Heb je dat nog niet gelezen dan?
Moeder: Ja Joscelyn Savanna.
T: Ja Savanna. S-a-f-a-n-n-a
M: Nee, S-a-v-a-n-n-a
T: Oh? Zonder H?![]()
Maar dan toch wel stiekum een wannabe-mama?quote:
Màg ze? Ze had net een kind naar buiten geperst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En toen die moeder ging spellen zag je Tanja een beetje moeilijk kijken bij die V. Zo van: o was dat nou de lange of de korte F?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |