Daar sluit ik me bij aan, maar ik vrees het ergste. Het zal niet makkelijk zijn om die generaties lange allerbelabberste opvoedingsspiraal in de familie van Tanja te doorbreken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img308.imageshack.us/img308/74/tanja235mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welkom op de wereld kleine
Dat je maar verstandiger zult worden dan je pappa en mamma.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Echt ongelooflijk hoe sommige hier reageren, totaal respectloos...vergeet niet dat iedereen geboren is...
niet in zo een zielig bb huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Echt ongelooflijk hoe sommige hier reageren, totaal respectloos...vergeet niet dat iedereen geboren is...
zodra de bewoners haar nominerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we nu ook op Joscelyn stemmen als favoriet??
Met een beetje mazzel mag ze over een paar weken een lintje op komen halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:28 schreef J-net het volgende:
[..]
ben ik het mee eens. Het is een topprestatie van haar.
Man als dat alles isquote:
Leuk he? En als er weer eens een topic over de verloedering van Fok! is komen ze allemaal de hypocriet uithangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Gewoon cam aanzetten met timer op 8 uur. Daarna gaat ie vanzelf uit. Kom je niet over de 8 uur heen en heb je geen cameraman nodig in die kamer. Die baby gaat voorlopig toch nergens heenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef de.diesel het volgende:
zitten ze van de arbeidsinspectie nu met een stopwatch?? om die 8 uur te controleren!!!
kun je wel zien dat het van een bewegelijke zwarte isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef noekje het volgende:
the moonwalk! to cute!
haha jij bent zeker een man..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zeker weer vrouwen die zichzelf een veer in hun reet steken......
Je lul in zo'n wijf steken, dat is een topprestatie.......![]()
Dat is normaal johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Verloskundige: Kijk eens even of je wilt lopen...
Is dat mens gestoord ofzo? Gut gut gut niveau is wel bedroevend laag!
quote:
Is het ook confronterend om dit te zien als transseksueel zijnde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Verloskundige: Kijk eens even of je wilt lopen...
Is dat mens gestoord ofzo? Gut gut gut niveau is wel bedroevend laag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |