abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:31:19 #276
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31549908
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:

Als de baby de woonkamer zou betreden, zou daar niet meer gerookt mogen worden.
Is dat al gebeurd?
Wie z'n baby is het nou?
Iedereen moet van alles opofferen, maar Tanja zelf niet hoor prachtig hoe ze het weer voor elkaar krijgt. Moeder van niks..

En ja iedereen rookt al buiten, dus dat is als het goed is al geregeld.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31549935
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Roken en borstvoeding geven vind jij wel normaal?
Heb je niet gezien hoe klein die baby al niet is...

Dat wijf heeft gewoon geen discipline.
Roken is niks mis mee, wel 9 maanden doorroken terwijl je zwanger bent en daarna stug verder gaan terwijl je borstvoeding geeft
Ik heb gezien hoe klein de baby was, maar dat zijn baby's in het algemeen wel geloof ik.
Pas als je een heel zware roker ben word er geadviseerd te stoppen met borstvoeding omdat de nadelen kunnen opwegen tegen de voordelen, ik neem aan dat ze advies hierin krijgt van de deskundigen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31549962
Dit is 1 van de beste BB's, alleen verschrikkelijk jammer dat de formule verziekt wordt door een labiele,uitgekookte,egoïstische,liefdeloze,schijnheilige, ongewenst zwangere crackhoer die een nicotinemonstertje op de wereld heeft geschopt...
pi_31549981
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Wie z'n baby is het nou?
Iedereen moet van alles opofferen, maar Tanja zelf niet hoor prachtig hoe ze het weer voor elkaar krijgt. Moeder van niks..
Ja ze krijgt wel veel voor elkaar he

Poster van niks
quote:
En ja iedereen rookt al buiten, dus dat is als het goed is al geregeld.
Mooi
pi_31549986
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb gezien hoe klein de baby was, maar dat zijn baby's in het algemeen wel geloof ik.
Pas als je een heel zware roker ben word en geadviseerd te stoppen met borstvoeding omdat de nadelen kunnen opwegen tegen de voordelen, ik neem aan dat ze advies hierin krijgt van de deskundigen
Als ze eerlijk zou vertellen hoeveel ze rookt zou dit moeten opgaan... maar ze paft bijna een pakje per dag weg.
In plaats van de 6 sigaretten die ze vaak heeft genoemd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31550002
Ik zit naar de herhaling te kijken, naar een opgeluchte, emotionele en klappertandende Tanja en het ontroert me. Toch...
Petje af!

(maar ik mag haar echt niet)
pi_31550054
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Als ze eerlijk zou vertellen hoeveel ze rookt zou dit moeten opgaan... maar ze paft bijna een pakje per dag weg.
In plaats van de 6 sigaretten die ze vaak heeft genoemd.
Euhm zouden de deskundigen niet meekijken
Met minder als een pakje, word je niet onder de zware rokers gerekend
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:41:47 #283
2651 svann
night-hawk
pi_31550070
Een lekker snelle bevalling.
Doorstond ze erg dapper.

Grappig toch dat loopreflex.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31550161
Ik had de vroege uitzending niet gezien en heb net de herhaling gezien.
Ik weet dat er behoorlijk wat mensen cynisch zijn op het forum, maar werkelijk waar er is helemaal nix mis met de weergave van de bevalling. SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".

En zoals een groot aantal mensen inmiddels voor mij, heb ik bewondering voor de manier waarop Tanja de bevalling gedaan heeft (ondanks dat ik haar dus ook een onuitstaanbaar nest vond en ze van mij morgen al vrijwillig naar huis mag, lekker kramen in Groningen).
pi_31550214
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
Ik weet dat er behoorlijk wat mensen cynisch zijn op het forum, maar werkelijk waar er is helemaal nix mis met de weergave van de bevalling. SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".

En zoals een groot aantal mensen inmiddels voor mij, heb ik bewondering voor de manier waarop Tanja de bevalling gedaan heeft (ondanks dat ik haar dus ook een onuitstaanbaar nest vond en ze van mij morgen al vrijwillig naar huis mag, lekker kramen in Groningen).
Eensch
pi_31550240
quote:

Niet halsstarrig en niet hypocriet
Dus zo kan het ook
pi_31550309
Tanja is een halsstarrige Einzelgänger
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:59:37 #288
6941 APK
Factual, I think.
pi_31550335
quote:

SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".
BB is verworden tot een NCRV versie van De Bevalling.

Hulde!

Geweldig!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31550375
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef milagro het volgende:

[..]

je wilt dat de mensen om je heen je met rust laten, je denkt 'lul maar raak, maar ik heb gvd pijn en heb effe geen zin in je adviezen, tief lekker op maarwaag het niet dat ook werkelijk te doen'

de beste manier om die weeën op te vangen is door je te concentreren, nergens aan te denken behalve dan aan jezelf, emoties zijn voor als de klus geklaard is, en die emoties zag ik bij Tanja toen ook
Precies! Dus ja Tanja deed het gewoon erg goed en een logische (voor haar) reaktie: goh nu heb ik zin in een sigaret! (en nee ik ben niet dol op Tanja, vind haar een apart typetje maar ook ik moest een traantje wegpinken toen ze klappertandend en huilend haar baby op haar buik kreeg! )
pi_31550409
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

BB is verworden tot een NCRV versie van De Bevalling.

Hulde!

Geweldig!
Hopelijk word die datingshow wat heftiger
pi_31550464
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hopelijk word die datingshow wat heftiger
Weer een potje "Herken de Homo". Gaat Chantal weer uit d'r plaatje als blijkt dat er tegen haar gelogen is
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:10:08 #292
3767 Herald
Come get some
pi_31550507
ik heb naar Seinfeld gezapt omdat het alleen maar een bevalling was
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31552776
quote:

Tanja inmiddels een beetje kennende denk ik dat ze geeist heeft dat het zo in beeld gebracht werd dus zonder bloed of ook maar iets van onder de gordel in beeld.
Ik vraag me af of als er een ander zwanger persoon had mee gedaan die daar helemaal geen probleem van had gemaakt BB het dan niet anders in beeld had gebracht.
pi_31552838
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Tanja inmiddels een beetje kennende denk ik dat ze geeist heeft dat het zo in beeld gebracht werd dus zonder bloed of ook maar iets van onder de gordel in beeld.
Ik vraag me af of als er een ander zwanger persoon had mee gedaan die daar helemaal geen probleem van had gemaakt BB het dan niet anders in beeld had gebracht.
Sorry hoor maar dat is nooit op televisie..

Het is gewoon heel mooi en discreet gefilmd. Zoals het hoort..
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:43:27 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31552918
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Nooit op televisie?

Ik heb genoeg 'onder de gordel' bevallingen gezien op tv!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:45:42 #296
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31552940
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef teckeltje het volgende:

[..]

En jij hebt behoefte om in Tanja d'r kijkdoos te kijken terwijl haar kindje geboren wordt

Ik word trouwens echt kotsmisselijk van de grove verwensingen die sommigen op dit forum jegens Tanja en haar kindje uiten, het is toch buitengewoon abnormaal om een pasgeboren kindje een ernstige ziekte toe te wensen??? Ook ik vond het niet normaal dat ze doorrookte tijdens haar zwangerschap, maar ik vind de reacties van sommigen hier nog 10x a-socialer!

Vond het gaaf om te zien hoe sterk ze was tijdens de bevalling, vooral dat doorbreien tijdens de weeën .
pi_31553021
Ik heb de uitzending opgenomen, ik zat bij ajax-fc thun. Is het de moeite waard om te kijken? (sorry ben lui, geen zin om heeel dit slowchat topic na te lezen.
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:55:12 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31553053
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:52 schreef Sassefras het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, ik zat bij ajax-fc thun. Is het de moeite waard om te kijken? (sorry ben lui, geen zin om heeel dit slowchat topic na te lezen.
De meningen zijn erg verdeeld, dus...
The love you take is equal to the love you make.
pi_31553169
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:45 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En jij hebt behoefte om in Tanja d'r kijkdoos te kijken terwijl haar kindje geboren wordt

Ik word trouwens echt kotsmisselijk van de grove verwensingen die sommigen op dit forum jegens Tanja en haar kindje uiten, het is toch buitengewoon abnormaal om een pasgeboren kindje een ernstige ziekte toe te wensen??? Ook ik vond het niet normaal dat ze doorrookte tijdens haar zwangerschap, maar ik vind de reacties van sommigen hier nog 10x a-socialer!

Vond het gaaf om te zien hoe sterk ze was tijdens de bevalling, vooral dat doorbreien tijdens de weeën .
Heb ik gezegd dat ik behoefte heb om haar kijkdoos te zien dan?
pi_31553188
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef cpcpb het volgende:

[..]

dan heb je zeker niet vaak naar de Bevalling gekeken?'
vaak genoeg wordt daar echt de hele geboorte close gefilmd en ik zeg niet dat dat voor mij
hoeft maar het is wel zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')