quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Zullen we weer vriendjes worden allemaal?
Heeft iemand misschien nog een leuke Jocelyn Joscelyn foto om onze hartjes te laten smelten?
Ik dacht al trouwens dat je j-o-y-c-e-l y n schreef ipv joscelyn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Moonah het volgende:
Ik vond het trouwens wel weer typisch tanja hoe dat met die naam ging...
Moeder: Heb je al een naam?
Tanja: Heb je dat nog niet gelezen dan?
Moeder: Ja Joscelyn Savanna.
T: Ja Savanna. S-a-f-a-n-n-a
M: Nee, S-a-v-a-n-n-a
T: Oh? Zonder H?![]()
het blijft een lelijke naam. noem haar dan op z'n minst Janneke ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:03 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik dacht al trouwens dat je j-o-y-c-e-l y n schreef ipv joscelyn..
OK, dan neem ik dat 'kanker' terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En toen antwoordde jij fijngevoelig met 'kankerhoer'.
Ja, nou snap ik er niks meer van. Was jij nou van de zwijmelende huismoedertjes of de azijnpissende cynici (de riri's, zeg maar)?quote:
Het is iig een heerlijk makkelijke spellingquote:
Geen van beide.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik er niks meer van. Was jij nou van de zwijmelende huismoedertjes of de azijnpissende cynici (de riri's, zeg maar)?![]()
Sympathiek van je.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
En nee dit is niet BB (zoals het jaren geleden bedacht is) maar ja, er werd nu eenmaal een zwangere in het Huis gezet dus kon iedereen dit verwachten, toch?
![]()
uuuuh, die ontsluitingsweeën doen zo verdomd veel zeer, dat je echt geen tijd, zin, fut hebt voor emoties, hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zelfs tijdens de bevalling toonde Tanja weer nauwelijks emoties..
Alleen aan het einde dan, met die schreeuw. Blijft een apart mens hoor, die moeder was trots omdat haar dochter zo rustig was. Ja, wees er maar trots op![]()
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
emoties zijn voor als de klus geklaard is, en die emoties zag ik bij Tanja toen ook
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.
Dat mensen lopen te zeiken dat ze rookte voor de bevalling, kan ik nog enigszins inkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.
Tanja zou toch stoppen na de geboorte omdat het filter in haar placenta (of whatever) dan niet meer werkt en de baby nicotine via de melk binnen zou krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef PC eend het volgende:
Dat mensen lopen te zeiken dat ze rookte voor de bevalling, kan ik nog enigszins inkomen.
Maar ga je nu ook al zeiken dat ze blijft roken na de bevalling
Als de baby de woonkamer zou betreden, zou daar niet meer gerookt mogen worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zou toch stoppen na de geboorte omdat het filter in haar placenta (of whatever) dan niet meer werkt en de baby nicotine via de melk binnen zou krijgen
Roken en borstvoeding geven vind jij wel normaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef PC eend het volgende:
Maar ga je nu ook al zeiken dat ze blijft roken na de bevalling
Hekel aan rokers in het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |