Als die sites die ik gezien heb waar ze het hadden over de uitspraak over de BB baby, hadden het erover dat de baby hooguit 8 dagen in beeld mag worden gebracht en hooguit 2 uur per dag. Daarna gaan de camera's uit de babykamer onherroepelijk weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Gert het volgende:
Maar we hebben dus nog 7,5 uur te gaan.
Een kwartier per doordeweekse uitzending, maakt dat de baby nog 6 weken de helft van de tijd in beeld kan zijn, en dan nog zitten ze niet over de limiet.![]()
Het is stiekem en zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dan toch wel stiekum een wannabe-mama?
Dat is toch eigenlijk wel het meest hinderlijke...die drang om te blijven kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.
Ja, da's wel een reden om het hele alfabet te vergeten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Màg ze? Ze had net een kind naar buiten geperst.
Dûh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Het is stiekem...
We kunnen moeilijk allemaal zo intelligent zijn als jij en Duderinnetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, da's wel een reden om het hele alfabet te vergeten.
Ja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmonie![]()
Ja dat snappen we ook bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk allemaal zo intelligent zijn als jij en Duderinnetje.
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Samen een traantje wegpinken![]()
Ik bedoel, bikkel of niet, voor een bevalling kies je zelf en je doet het voor jezelf. Is iemand die een facelift laat doen en bont en blauw ziet ook een bikkel? Dat rare gedoe zodra het om een baby gaat. Wie een gezin wil moet maar op de scheuren zitten hoor. anders gewoon lekker niet doen![]()
Gelukkig snijdt jouw reactie dan weer hout!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Het hóeft niet, schat
Voor de rest boeit het me uiteraard geen reet wat julljie vinden
Maar ga vooral door, gooi het eruit, heerlijk!![]()
Hoe is het met je koeien en je kippen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.
Hè, de meiden hier zaten net zo lekker op de kast, kom jij weer met zo'n nuchtere postquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob is de laatste dagen wel aardig tegen Lieske. Als ze morgen Rob niet gaat nomineren, wie zal dan de klos zijn? Chantal?
Wablief?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef riri het volgende:
[..]
Hie is het met je koeien en je kippen?
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef Lienekien het volgende:
Verkankerd, toe maar meer. Je zou haast denken dat er iets waardevols is verkwanseld dat je je van dergelijke krachttaal meent te moeten bedienen.![]()
Ja sorry.. was ook verkeerde topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè, de meiden hier zaten net zo lekker op de kast, kom jij weer met zo'n nuchtere post![]()
![]()
"Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt."quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.
Het spijt me je te moeten teleurstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kind heeft alles behalve een Europees neusje hoor, echt van de vader.
Dat is ook al verkankerd, al die fucking VMBO-ers op fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.
Het woord opkankeren is niet zo beschaafd, maar van een hele andere orde dan iemand "krijg de kanker, lul" toevoegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt."![]()
Is Gert VMBO'er?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is ook al verkankerd, al die fucking VMBO-ers op fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het woord opkankeren is niet zo beschaafd, maar van een hele andere orde dan iemand "krijg de kanker, lul" toevoegen.
Maar geeft niet als je dat verschil niet aanvoelt hoor, ik zit er verder niet mee. Alleen niet zo schijnheilig doen meer, aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |