Precies zoals Tanja gevraagd heeft. Niemand mag haar horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Allemaal het bed uit en de woonkamer in, niemand meer in de slaapkamer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef style het volgende:
[..]
Precies zoals Tanja gevraagd heeft. Niemand mag wil haar horen
quote:
...nee, wilde alleen ff kijken of iemand er in zou trappen....quote:
Leuk grapje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
[..]
...nee, wilde alleen ff kijken of iemand er in zou trappen....
danku![]()
Ja, want ze komen op TVquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
ik zit me nu te ergeren aan die sukkels de hele week lopen ze tot 3 uur in ochtendjassen en met vieze haren en nu opeens moeten ze vanalles
Ja maar nu komen ze misschien wel weer op tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
ik zit me nu te ergeren aan die sukkels de hele week lopen ze tot 3 uur in ochtendjassen en met vieze haren en nu opeens moeten ze vanalles
kan wel maar 9 man die je hoort praten en doen ....kan me voorstellen dat ze iets van privacy wilquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef NG het volgende:
Waarom kan je niet werpen als er geluid op de achtergrond is?
c E.Tquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
Wat wordt het:
a)Jongen
b)Meisje
c)Iets anders
Waarom doe je dan mee aan BB ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
....kan me voorstellen dat ze iets van privacy wil
ooooo is dat het......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja maar nu komen ze misschien wel weer op tv![]()
![]()
Nee heeft ook even gillend aandacht nodigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef NG het volgende:
Lieske is ook apart, die loopt net nog heel normaal naar haar kruk toe.. en toen ineens pijn? Was ze hetvergeten ofzo...
Welkom bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tot nu toe mss anderhalf uur BB op TV gezien, nog geen seconde stream... en toch zit ik hier nu aan dit topic gekluisterd.
Ik 'volg' BB via de BB-weblog, werkt prima!
ze had opeens een pijnscheut die ze een week niet had gevoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee heeft ook even gillend aandacht nodig
Tsja... ik ben toch OUD-mod hè. Dan moet je toch op de hoogte blijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
Welkom bij de bevalling
stelt wel de vraag hoe het staat met de weekopdracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef just me het volgende:
Lieske wil aandacht
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
Nog ff en ze is de jongste niet meer, dan moet Chantal de baby nomineren vanwege het leeftijdsverschil...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef just me het volgende:
Lieske wil aandacht
geen idee omdat dat moest van dr moeder tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee aan BB ?
Noudan mag ze wel een draagmoeder zoeken, een bevalling kan ze echt nie t aan . Pieperdepieppiepquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Lieske wil ook een kind
Lieske kom maar even langs dan zorg ik er wel voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Lieske wil ook een kind
Dat is natuurlijk ook veel belangrijker dan het feit dat Tanja ligt te bevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
stelt wel de vraag hoe het staat met de weekopdracht.
Geluid is weer heel erg slecht.
ik ga wel eerst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske kom maar even langs dan zorg ik er wel voor![]()
Zou het niet weten, maar dat zijn tanja haar waanideeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef NG het volgende:
Waarom kan je niet werpen als er geluid op de achtergrond is?
En maar blijven beweren dat het allemaal wel meevalt en dat het gewoon een harde buik isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef Ashy het volgende:
is trouwens wel stoer., weeén hebben en dan stug doorbreien
sorry voor de typfouten nogmals lol
ze mogen straks een week lang beschuit met muisjes etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
was dit het einde van het rantsoen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:38 schreef Inca het volgende:
[..]
ze mogen straks een week lang beschuit met muisjes eten
Ze kreeg er geen aandacht mee dus was het snel overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:39 schreef farceman het volgende:
Wat een jankerd die Lieske ! Ene moment jank ze weer en loopt met krukken , 2min weer zonder krukken niks aan de hand.....?!
Roel ? of Joost ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ben benieuwd wie het in zijn hoofd haalt donderdag Tanja te nomineren onder het mom van "ze houdt zich dinsdagochtend buiten de groep"
En dan zet ie potverdrie (moet me inhouden hequote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
De streams op de big brother site doen het bij mij niet. Wie heeft de url van die garnier streaming of iets anders wat wel werkt?
(goh wel spannend hoor)
http://bb5.florisd.nl/?host=bit&show=camsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
De streams op de big brother site doen het bij mij niet. Wie heeft de url van die garnier streaming of iets anders wat wel werkt?
(goh wel spannend hoor)
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
(goh wel spannend hoor)
Ik dacht 10 cmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje, hoeveel ontsluiting is er nodig om het maar zo te zeggen om een kind ter wereld te krijgen ? Volgens Rob is 6 cm nog lang niet genoeg.
Tanja wordt nu echt niet genomineerd... Dat kun je compleet vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mooi dat ze nu bevalt, dan kunnen ze Tanja donderdag massaal nomineren, heeft BB anderhalve week de baby in huis en kan Tanja vervolgens naar huis. Prima deal.
dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
10
8 tot 10 cm is nodig dus het kan nog wel even duren maar kan ook zo gedaan zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje, hoeveel ontsluiting is er nodig om het maar zo te zeggen om een kind ter wereld te krijgen ? Volgens Rob is 6 cm nog lang niet genoeg.
Bron: Fok BBblogquote:Als de moeder 10 centimeter heeft bereikt, heet dit volledige ontsluiting en kan het babietje eruit.
Een bevalling duurt vaak lang, vooral een eerste bevalling. Gemiddeld duurt het zo'n 24 uur, vanaf de eerste wee gemeten. Als de vliezen zijn gebroken moet de baby binnen 24 uur geboren worden. Het vruchtwater ontsmet namelijk ook en de baby is nu geheel onbeschermd binnen de buik. Er is dus besmettingsgevaar, daarom wordt na 24 uur vaak de bevalling kunstmatig opgewekt en zal de moeder naar het ziekenhuis toe moeten.
Tnx!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
Heeft toch geen zin want niemand wil tanja en haar baby kwijt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tanja wordt nu echt niet genomineerd... Dat kun je compleet vergeten
Beetje rekken en trekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
10 cm? Een kind past toch niet door 10 cm? Of zeg ik nu iets heel doms?
Damnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Beetje rekken en trekken, waarom denk je dat het altijd zo'n pijn schijnt te doen.
het hoofdje is (oneerbiedig gezegd) in schuifbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
Ja, en toen werd het stil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik hoorde op radio538 dat de weën zijn begonnen.
Waarom hebben ze broodjes gehad? Ze zitten toch op rantsoen?
Hoorde Ing zeggen dat ze gaan kappen met het breien!
Ach, alles is voor de baby nu!
De verloskundigen waren er ook snel bij!
Daarom doet het ook een beetje auw...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
Ik denk ook dat ze zelf opstapt nadat ze te horen krijgt dat de baby afzijdig moet blijven van de arbeidsinspectie of weet ze dat al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin want niemand wil tanja en haar baby kwijt.
Zie eerder dat tanja en baby uit haar zelf vertrekt
Helaas, pc op m'n werk is beveiligd, kan codec niet installeren. Dan doe ik het met jullie verslagen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
De fontanel (heet dat zo?) is een nog niet volgroeid deel van de schedel. Daarom is de schedel wat elastisch om het zo te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het hoofdje is (oneerbiedig gezegd) in schuifbaar
Als de baby eruit is dan is de eerste opmerking van het kind eindelijk frisse lucht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Beetje rekken en trekken, waarom denk je dat het altijd zo'n pijn schijnt te doen.
ivm stankoverlast gingen ze vandaag niet zelf brood bakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
Waarom hebben ze broodjes gehad? Ze zitten toch op rantsoen?
Het is niet uitgesloten dat het kind wit is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef Inca het volgende:
let op lieske zegt straks wat is de baby wit
Een bowlingbal door je neusgat persen aldus Daphne Deckers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:48 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daarom doet het ook een beetje auw...
Dat valt best wel mee denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als de baby eruit is dan is de eerste opmerking van het kind eindelijk frisse lucht.
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef Marrije het volgende:
Dus, binnen nu en een paar uur komt de baby?
precies zo is hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De fontanel (heet dat zo?) is een nog niet volgroeid deel van de schedel. Daarom is de schedel wat elastisch om het zo te zeggen.
helemaal niks krijgen we te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Bocaj het volgende:
Denken we dat we überhaupt wat gaan zien van de bevalling of alleen de woonkamer/keuken/tuin?????
Omdat anders Tanja er last van heeft bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?
Tanja kennende rookt ze gewoon onder het persen doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee denk ikMet die frisse lucht dan
![]()
babykleertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeten ze niet gewoon doorbreien?
vaak mogen ze met 8 cm zachtjes wat mee persenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
8 tot 10 cm is nodig dus het kan nog wel even duren maar kan ook zo gedaan zijn![]()
Inmiddels lukt het weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Omdat anders Tanja er last van heeft bij de bevalling![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Renesite het volgende:
PUF PUF PUF PUF
Op de Talpa site komt misschien ook wel een compilatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Worden vast beelden van laten zien maar niet op de streams omdat het nog mis kan gaan enzo
Kan gebeuren doe even logout en meldt je opnieuw aan bij fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?
Thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan gebeuren doe even logout en meldt je opnieuw aan bij fok.
Dan moet het probleem over zijn
Tennisbal toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Een bowlingbal door je neusgat persen aldus Daphne Deckers.
dat hebben ze in de dbk mogen invullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef moussy het volgende:
al die BB lui krijgen geen zorgtoeslag, te lááát.
mijn dochter is met 8cm geborenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef moussy het volgende:
[..]
vaak mogen ze met 8 cm zachtjes wat mee persen
dankjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef easy-going het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar is die smilie tenslotte oorspronkelijk voor![]()
ja hoor, doet geen pijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Tennisbal toch?
Ach joh, 't valt best mee...![]()
Eerder dreigbrievenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef style het volgende:
Ingrid denkt dat Tanja van heel Nederland kaartjes gaat krijgen![]()
mijn zoon ook, maar die was er dan ook in 1 uur (weeën) en 1 minuut (persen)quote:
geen pijn pfff!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hoor, doet geen pijnalleen die weeën
Ben bennieuwd of tanja een schreeuwerd is
Je kan het ten alle tijden laten wijzigenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef NG het volgende:
Je moet bij je zorgtoeslag toch ook een schatting maken van je salaris*.. Zouden ze daar allemaal geschat hebben dat ze er met het prijzengeld vandoor gaan?
*Heb het zelf niet ingevuld, maar volgens mij moest dat...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef Inca het volgende:
fanclub van tanja bestaat toch alleen uit peter6000?
Wij hebben er geen recht op, heb het dus niet in hoeven vullen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef NG het volgende:
Je moet bij je zorgtoeslag toch ook een schatting maken van je salaris*.. Zouden ze daar allemaal geschat hebben dat ze er met het prijzengeld vandoor gaan?
*Heb het zelf niet ingevuld, maar volgens mij moest dat...
Mijn moeder ging naar de kamer, naar de wc, ging liggen en ik was er héél snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn zoon ook, maar die was er dan ook in 1 uur (weeën) en 1 minuut (persen)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef moussy het volgende:
[..]
En nu Tanja zijn steun hard nodig heeft ligt Peter6000 gewoon nog op een oor,van je vrienden moetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef Inca het volgende:
Gelukkig maar dat Tanja rookte, blijft de baby lekker klein van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef Ashy het volgende:
[..]
geen pijn pfff!
tot je er eentje van 5 kilo uit moet persen!
![]()
dat hebben ze een paar weken geleden al ingevuld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef moussy het volgende:
al die BB lui krijgen geen zorgtoeslag, te lááát.
In het oogpunt van aandacht trekken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef moussy het volgende:
[..]
dat hoeft dus ook niet hè.. mijn kinderen hadden een normaal geboortegewicht en een normale lengte!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef NG het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Tanja rookte, blijft de baby lekker klein van.
Kraambed is der periode na de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn moeder ging naar de kamer, naar de wc, ging liggen en ik was er héél snel.
Kraambed van 10 minuten ofzo![]()
Euhh...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wie gokt mee hoevaak Tanja al heeft gezegd "Heb geen zin" / "Wil ik niet"![]()
zooo dat is echt turbo! dacht dat ik snel was (2 uur weeen 3 persweeen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn zoon ook, maar die was er dan ook in 1 uur (weeën) en 1 minuut (persen)
Sja en DAT hoeft Madam dan weer niet, rokende moeders baren gen kinderen van 5 kilo ( Ik wel, maar ja IK rook dan ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef Ashy het volgende:
[..]
geen pijn pfff!
tot je er eentje van 5 kilo uit moet persen!
![]()
dat is lang niet altijd het geval hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef NG het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Tanja rookte, blijft de baby lekker klein van.
Kraambed van 10 minuten is erg kort idd, normaal is het 6 dagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn moeder ging naar de kamer, naar de wc, ging liggen en ik was er héél snel.
Kraambed van 10 minuten ofzo![]()
Kraambed 10 minuut...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kraambed is der periode na de bevalling
Maar goed....ik moet weg vandaagIk moet zelfs weg over 1 minuut als ik mijn trein wil halen
![]()
![]()
Bij een bevalling heb je dan toch echt pech gehad als je er geen zin in hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wie gokt mee hoevaak Tanja al heeft gezegd "Heb geen zin" / "Wil ik niet"![]()
Ben jij ook zo'n kampwijf dat rookte tijdens haar zwangerschap?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat hoeft dus ook niet hè.. mijn kinderen hadden een normaal geboortegewicht en een normale lengte!
oke, even helpen dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef easy-going het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar is die smilie tenslotte oorspronkelijk voor![]()
die er voor was 3 uur weën en 3 minuten persenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zooo dat is echt turbo! dacht dat ik snel was (2 uur weeen 3 persweeen)
en NIET rokende die lichte kinderen baren (ik dus)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Ashy het volgende:
[..]
dat is lang niet altijd het geval hoor.
Zijn zat rokende zwangeren die zware babies baren
in "mijn tijd" mocht je nog 5 cigaretten per dag roken én ik ben, volgens mij, geen kampwijf!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n kampwijf dat rookte tijdens haar zwangerschap?
De grootste fanclub van Nederlandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:56 schreef Inca het volgende:
wat heeft het kamp daar nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ff dimmen he! JM is geen kampwijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Ja Tanja, de bevalling is begonnen"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef rena het volgende:
[..]
Bij een bevalling heb je dan toch echt pech gehad als je er geen zin in hebt![]()
Ja uiteraard dat ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en NIET rokende die lichte kinderen baren (ik dus)
oke krijg het nu een beetje warm ben zwanger van de tweede dus deze kan net zo snel komen als jou zoonquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef moussy het volgende:
[..]
die er voor was 3 uur weën en 3 minuten persen
JM is gewoon een hoolswijfquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
oke krijg het nu een beetje warm ben zwanger van de tweede dus deze kan net zo snel komen als jou zoon![]()
Van die DIXI wc's in de tuinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Mogen ze eigenlijk nog wel naar de wc, de bewoners? Of zien we straks beelden van lieske die op een emmer zit te piesen?
Ze hebben/krijgen een dixiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Mogen ze eigenlijk nog wel naar de wc, de bewoners? Of zien we straks beelden van lieske die op een emmer zit te piesen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
volgens mij staat er nu een wc in de tuinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Ja! Back to basic!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef moussy het volgende:
pft, een dixie, emmers hadden ze moeten geven!!
wij stoppen na deze hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Ja maar die dáár voor was 9 uur weeën en 30 minuten persen
Oh ja, ik ging weg
M'n moeder is 55 en die wist al dat roken tijdens een zwangerschap slecht was voor de baby 26 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
in "mijn tijd" mocht je nog 5 cigaretten per dag roken én ik ben, volgens mij, geen kampwijf!
De meest bizarre bevalling ooit.quote:
padvinderijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
of een paar gaten in de grond, nog beter
dan was ze een moderne vrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
M'n moeder is 55 en die wist al dat roken tijdens een zwangerschap slecht was voor de baby 26 jaar geleden.
slimme moeder heb je danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
M'n moeder is 55 en die wist al dat roken tijdens een zwangerschap slecht was voor de baby 26 jaar geleden.
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
in "mijn tijd" mocht je nog 5 cigaretten per dag roken én ik ben, volgens mij, geen kampwijf!
die kan je achteraf niet meer veilen op ebayquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
of een paar gaten in de grond, nog beter
Dat valt volgens mij wel mee want ze komt uit een boerenfamilie. Maar goed. Tanja zal later ook wel gaan beweren dat het nog niet bekend was dat het zo ongezond was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef Ashy het volgende:
[..]
dan was ze een moderne vrouw
Die van mij wist niet beter toendertijd en is net zo oud. Althans ze zegt dat ze niet beter wist![]()
oh gadverquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef moussy het volgende:
[..]
die kan je achteraf niet meer veilen op ebay
jullie doen maarquote:
Nog even geduldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het begint nu saaaaai te worden,
ja pers eens doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
voor ons wel, denk dat het voor Tanja ietsjes anders isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nee ik wil niet, nee ik doe het niet!! Persen? Bekijk het maar, nu nog niet, neeeeeee neee NEEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
voor ons wel, denk dat het voor Tanja ietsjes anders is
Je hebt het maar weer druk met Tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee want ze komt uit een boerenfamilie. Maar goed. Tanja zal later ook wel gaan beweren dat het nog niet bekend was dat het zo ongezond was.
Nope,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Sassefras het volgende:
tja... zijn ze al weer begonnen met breien??
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Deur is dicht en je ziet niks
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Sassefras het volgende:
tja... zijn ze al weer begonnen met breien??
Mijn dochter was er na anderhalf uur persweeën, zonder een enkele wee daaraan voorafgegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zooo dat is echt turbo! dacht dat ik snel was (2 uur weeen 3 persweeen)
mijn zoon heeft me ooit te koop aangeboden in V&Aquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Rica het volgende:
Kun je niet in GC een topic openen over je supermoeder ofzo
die ene vroedvrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef Sassefras het volgende:
over wie had ingrid het? wie was het monster?
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef Sassefras het volgende:
dikke onzin toch?? sjees, bevallen en dan mag niemand je horen, alles moet afgeschermd...
JE ZIT IN BB JA!!!!!!!! alles moet zichtbaar zijn!
Slim!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zoon heeft me ooit te koop aangeboden in V&A![]()
Toen ik op "invoeren" drukte, had ik hetzelfde idee.. niet alles hoeft zichtbaar te zijn,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..![]()
pech dan je ziet niks van tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef srblackbird het volgende:
* gaat ff bij lezen
Op talpa.tv staat idd ook dat het is begonnen
Nu maar hopen dat ik het live mag zien....
Zou het leukste moment worden uit mijn bb-live-stream carrëre( en iets waar ik al een tijdje heb uitgekeken
)
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..![]()
Vind je het niet spannend om Menno en Joost te zien triktrakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
BB is nog noooooit zo saai geweest zeg![]()
Wat een stelletje Theemutsen bij elkaar
Tanja denkt overal anders overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Daar denkt Tanja anders over jah!.
bij voorkeur niet neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....![]()
JAWEL JAWEL .. !!! Alles moet kunnen ( voor de kijcijfers!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....![]()
zo zeg, chantal heeft er zeker verstand van?? gewoon de kift, ouwe taartquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Margreetje het volgende:
Ze praten erover hoe goed Tanja zich heeft gehouden de hele nacht tijdens de eerste weeen... Chantal: ja, maar ik heb het idee dat sommige vrouwen zich ook verschrikkelijk aanstellen...![]()
je krijgt NIKS te zien,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef srblackbird het volgende:
* gaat ff bij lezen
Op talpa.tv staat idd ook dat het is begonnen
Nu maar hopen dat ik het live mag zien....
Zou het leukste moment worden uit mijn bb-live-stream carrëre( en iets waar ik al een tijdje heb uitgekeken
)
Wat nou gaten, dixies, franse wc's???? Waar dienen dan al die plantenbakken en de vijver dan voor????quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef luciano het volgende:
Goedemorgen allemaal , ik ben blij dat ik er op tijd van tussen ben gegaan , en dus alles niets heb gemist , want ik neem aan dat er toch allemaal zwarte beelden waren op moments supremes .
En ik heb snel ff een beetje gescrold , en toen zag ik de vraag hoeveel cm ontsluiting er nodig was , wel .............. als gediplomeerd nicotinoloog kan ik jullie verzekeren dat voor het baren van een sigaret een ontsluiting van 0,5 cm al voldoende is , MITS ze wat glijmiddel gebruikt ter geleiding glijding , want met haar rookgedrag verwacht ik een héééééééééééééééééél lange [s]sigaret[/s kind .........
Dat is dan ook niet voor Tanja, dat is zodat de verloskundigen ed. heen en weer kunnen lopen door de gang en gebruik kunnen maken van de badkamer etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:
[..]
bewoners niet naar de wc omdat dat te veel lawaai maakt... (WAT EEN ONZIN!)
volgens mij ben je daar toch helemaal niet mee bezig tijdens je bevalling??
oe oe oe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat nou gaten, dixies, franse wc's???? Waar dienen dan al die plantenbakken en de vijver dan voor????![]()
Precies ..baby komt eerst in een avonduitzending van talpa, voor het uberhaupt op internet/versatel komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
je krijgt NIKS te zien,
Op de tv zal je een klein stukje te zien krijgen meer niet.
Doe me dat niet aaaaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
Mooi: Tanja bevalt vandaag.
Dan heeft BB zijn "wereldprimeur", met de eerste BB-baby.
En dan kan Tanja ASAP dwz ZSM terug naar Grun.
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo zeg, chantal heeft er zeker verstand van?? gewoon de kift, ouwe taart
Dat bedoel ik, geen gezeur Back to Basics, hang hem gewoon ff tussen de koikarpers of lekker poepen terwijl je Dido aan het bekken bent in de hottub !quote:
daar gaat niets aan verloren. Wat een verzuurd geval is dat zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
mogen ze wel oppassen als chantal straks weggestemd wordt... babynap!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
Denk het ook, met de reclame: De bevalling van Tanja is mede mogelijk gemaakt door x verloskundigenpraktijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Precies ..baby komt eerst in een avonduitzending van talpa, voor het uberhaupt op internet/versatel komt.
Aw crap, nu gaan we weer dagen posts krijgen over je lederen laarsjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef CartWOman het volgende:
Luciano, kappen.
Sjonnie gaat balen als hij dit topic leest. Veel centen uitgegeven om een dixie te plaatsen, terwijl de goedkopere mogelijkheden al aanwezig warenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt toch in de spoelbak van de keuken pissen?
En vrouwen kunnen het sowieso veel langer ophouden dus dat is verder ook geen probleem.
Mannen pissen toch overal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt toch in de spoelbak van de keuken pissen?
En vrouwen kunnen het sowieso veel langer ophouden dus dat is verder ook geen probleem.
Staat al voorgedrukt op de moederkoek....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het ook, met de reclame: De bevalling van Tanja is mede mogelijk gemaakt door x verloskundigenpraktijk....
Ik neem aan dat dat triktrak isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
de hele tijd al streams op een slapende Ingrid. Met op de achtergrond het geluid van dobbelstenenZijn ze aan het Yahtzeeen of zo ?
En daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
tuurlijk is er grafstemming. Mag niet meer gerookt worden in huis, geen feestjes, rekening houden met een kleine babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Lijkt eeerder alsof er iemand dood gaat, echte grafstemming daar
![]()
Jah, nu is het afgelopen met de feestjes en het binnen roken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Lijkt eeerder alsof er iemand dood gaat, echte grafstemming daar
![]()
*emo knuf doet Rob danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
chantal gaat straks janken omdat ze ook een baby wil
Nou... als ze er zelf nog moeten wonen daarna, dan pissen ze liever niet zomaar in het rond. Tenzij je Roel heet.quote:
Misschien kan ze het wel adopteren als Tanja het niet wil....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
Ik ben nog steeds anti-tanja, maar het beetje menselijkheid dat nog in mij ziet zegt me dat het not done is om een barende vrouw te gaan bashen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef luciano het volgende:
oh wat zijn we allemaal ineens PRO tanja + baby ........... geeeeeeeezzzzzzzzzz
he wat vervelend voor haar zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mogen ze wel oppassen als chantal straks weggestemd wordt... babynap!!
Dat zou die wel willen.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ligt de schakeltechnicus van BB naast Ingrid te pitten of zo ?
ja BB is nu snel die kamer aan het blauw verven, was een grapjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Marrije het volgende:
Tanja hoopt nog tot de laatste minuut dat het toch een jongetje is![]()
Nee ze gaat straks janken omdat ze denkt dat dat goed is voor haar populariteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
mocht ie willen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ligt de schakeltechnicus van BB naast Ingrid te pitten of zo ?
ligt aan de hoeveelheid hechtingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja blijfthaar humeur zal ook wel beter worden nu
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze gaat straks janken omdat ze denkt dat dat goed is voor haar populariteit.
Aan het bed van Tanja, met een schuin oog op de camera een traantje wegpinkend, uitroepend: "So mooi, so mooi soon nieuw klein leventje. Hèèè... even een traantje wegpinken hoor mensen. Snif."
Pro Tanja hoeft niet, maar de baby kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef luciano het volgende:
oh wat zijn we allemaal ineens PRO tanja + baby ........... geeeeeeeezzzzzzzzzz
En dan komt ze weer in groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Splash het volgende:
![]()
< /stadionmode aan> Tanja dr uit
![]()
![]()
![]()
Tanja dr uit
![]()
![]()
![]()
Tanja, Tanja, Tanja dr uit
![]()
![]()