Doe me dat niet aaaaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
Mooi: Tanja bevalt vandaag.
Dan heeft BB zijn "wereldprimeur", met de eerste BB-baby.
En dan kan Tanja ASAP dwz ZSM terug naar Grun.
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo zeg, chantal heeft er zeker verstand van?? gewoon de kift, ouwe taart
Dat bedoel ik, geen gezeur Back to Basics, hang hem gewoon ff tussen de koikarpers of lekker poepen terwijl je Dido aan het bekken bent in de hottub !quote:
daar gaat niets aan verloren. Wat een verzuurd geval is dat zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
mogen ze wel oppassen als chantal straks weggestemd wordt... babynap!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
Denk het ook, met de reclame: De bevalling van Tanja is mede mogelijk gemaakt door x verloskundigenpraktijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Precies ..baby komt eerst in een avonduitzending van talpa, voor het uberhaupt op internet/versatel komt.
Aw crap, nu gaan we weer dagen posts krijgen over je lederen laarsjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef CartWOman het volgende:
Luciano, kappen.
Sjonnie gaat balen als hij dit topic leest. Veel centen uitgegeven om een dixie te plaatsen, terwijl de goedkopere mogelijkheden al aanwezig warenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt toch in de spoelbak van de keuken pissen?
En vrouwen kunnen het sowieso veel langer ophouden dus dat is verder ook geen probleem.
Mannen pissen toch overal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt toch in de spoelbak van de keuken pissen?
En vrouwen kunnen het sowieso veel langer ophouden dus dat is verder ook geen probleem.
Staat al voorgedrukt op de moederkoek....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk het ook, met de reclame: De bevalling van Tanja is mede mogelijk gemaakt door x verloskundigenpraktijk....
Ik neem aan dat dat triktrak isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
de hele tijd al streams op een slapende Ingrid. Met op de achtergrond het geluid van dobbelstenenZijn ze aan het Yahtzeeen of zo ?
En daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
tuurlijk is er grafstemming. Mag niet meer gerookt worden in huis, geen feestjes, rekening houden met een kleine babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Lijkt eeerder alsof er iemand dood gaat, echte grafstemming daar
![]()
Jah, nu is het afgelopen met de feestjes en het binnen roken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Lijkt eeerder alsof er iemand dood gaat, echte grafstemming daar
![]()
*emo knuf doet Rob danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
chantal gaat straks janken omdat ze ook een baby wil
Nou... als ze er zelf nog moeten wonen daarna, dan pissen ze liever niet zomaar in het rond. Tenzij je Roel heet.quote:
Misschien kan ze het wel adopteren als Tanja het niet wil....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
Ik ben nog steeds anti-tanja, maar het beetje menselijkheid dat nog in mij ziet zegt me dat het not done is om een barende vrouw te gaan bashen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef luciano het volgende:
oh wat zijn we allemaal ineens PRO tanja + baby ........... geeeeeeeezzzzzzzzzz
he wat vervelend voor haar zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mogen ze wel oppassen als chantal straks weggestemd wordt... babynap!!
Dat zou die wel willen.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ligt de schakeltechnicus van BB naast Ingrid te pitten of zo ?
ja BB is nu snel die kamer aan het blauw verven, was een grapjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Marrije het volgende:
Tanja hoopt nog tot de laatste minuut dat het toch een jongetje is![]()
Nee ze gaat straks janken omdat ze denkt dat dat goed is voor haar populariteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Inca het volgende:
mocht ie willen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ligt de schakeltechnicus van BB naast Ingrid te pitten of zo ?
ligt aan de hoeveelheid hechtingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja blijfthaar humeur zal ook wel beter worden nu
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze gaat straks janken omdat ze denkt dat dat goed is voor haar populariteit.
Aan het bed van Tanja, met een schuin oog op de camera een traantje wegpinkend, uitroepend: "So mooi, so mooi soon nieuw klein leventje. Hèèè... even een traantje wegpinken hoor mensen. Snif."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |