zo zeg, chantal heeft er zeker verstand van?? gewoon de kift, ouwe taartquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef Margreetje het volgende:
Ze praten erover hoe goed Tanja zich heeft gehouden de hele nacht tijdens de eerste weeen... Chantal: ja, maar ik heb het idee dat sommige vrouwen zich ook verschrikkelijk aanstellen...![]()
je krijgt NIKS te zien,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef srblackbird het volgende:
* gaat ff bij lezen
Op talpa.tv staat idd ook dat het is begonnen
Nu maar hopen dat ik het live mag zien....
Zou het leukste moment worden uit mijn bb-live-stream carrëre( en iets waar ik al een tijdje heb uitgekeken
)
Wat nou gaten, dixies, franse wc's???? Waar dienen dan al die plantenbakken en de vijver dan voor????quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef luciano het volgende:
Goedemorgen allemaal , ik ben blij dat ik er op tijd van tussen ben gegaan , en dus alles niets heb gemist , want ik neem aan dat er toch allemaal zwarte beelden waren op moments supremes .
En ik heb snel ff een beetje gescrold , en toen zag ik de vraag hoeveel cm ontsluiting er nodig was , wel .............. als gediplomeerd nicotinoloog kan ik jullie verzekeren dat voor het baren van een sigaret een ontsluiting van 0,5 cm al voldoende is , MITS ze wat glijmiddel gebruikt ter geleiding glijding , want met haar rookgedrag verwacht ik een héééééééééééééééééél lange [s]sigaret[/s kind .........
Dat is dan ook niet voor Tanja, dat is zodat de verloskundigen ed. heen en weer kunnen lopen door de gang en gebruik kunnen maken van de badkamer etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:
[..]
bewoners niet naar de wc omdat dat te veel lawaai maakt... (WAT EEN ONZIN!)
volgens mij ben je daar toch helemaal niet mee bezig tijdens je bevalling??
oe oe oe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat nou gaten, dixies, franse wc's???? Waar dienen dan al die plantenbakken en de vijver dan voor????![]()
Precies ..baby komt eerst in een avonduitzending van talpa, voor het uberhaupt op internet/versatel komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
je krijgt NIKS te zien,
Op de tv zal je een klein stukje te zien krijgen meer niet.
Doe me dat niet aaaaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
Mooi: Tanja bevalt vandaag.
Dan heeft BB zijn "wereldprimeur", met de eerste BB-baby.
En dan kan Tanja ASAP dwz ZSM terug naar Grun.
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo zeg, chantal heeft er zeker verstand van?? gewoon de kift, ouwe taart
Dat bedoel ik, geen gezeur Back to Basics, hang hem gewoon ff tussen de koikarpers of lekker poepen terwijl je Dido aan het bekken bent in de hottub !quote:
daar gaat niets aan verloren. Wat een verzuurd geval is dat zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
Mooi: Tanja bevalt vandaag.
Dan heeft BB zijn "wereldprimeur", met de eerste BB-baby.
En dan kan Tanja ASAP dwz ZSM terug naar Grun.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
mogen ze wel oppassen als chantal straks weggestemd wordt... babynap!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal kan haar jaloerse gevoelens nauwelijks binnenhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |