ze mogen straks een week lang beschuit met muisjes etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
was dit het einde van het rantsoen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:38 schreef Inca het volgende:
[..]
ze mogen straks een week lang beschuit met muisjes eten
Ze kreeg er geen aandacht mee dus was het snel overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:39 schreef farceman het volgende:
Wat een jankerd die Lieske ! Ene moment jank ze weer en loopt met krukken , 2min weer zonder krukken niks aan de hand.....?!
Roel ? of Joost ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ben benieuwd wie het in zijn hoofd haalt donderdag Tanja te nomineren onder het mom van "ze houdt zich dinsdagochtend buiten de groep"
En dan zet ie potverdrie (moet me inhouden hequote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
De streams op de big brother site doen het bij mij niet. Wie heeft de url van die garnier streaming of iets anders wat wel werkt?
(goh wel spannend hoor)
http://bb5.florisd.nl/?host=bit&show=camsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
De streams op de big brother site doen het bij mij niet. Wie heeft de url van die garnier streaming of iets anders wat wel werkt?
(goh wel spannend hoor)
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Odie het volgende:
(goh wel spannend hoor)
Ik dacht 10 cmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje, hoeveel ontsluiting is er nodig om het maar zo te zeggen om een kind ter wereld te krijgen ? Volgens Rob is 6 cm nog lang niet genoeg.
Tanja wordt nu echt niet genomineerd... Dat kun je compleet vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mooi dat ze nu bevalt, dan kunnen ze Tanja donderdag massaal nomineren, heeft BB anderhalve week de baby in huis en kan Tanja vervolgens naar huis. Prima deal.
dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
10
8 tot 10 cm is nodig dus het kan nog wel even duren maar kan ook zo gedaan zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje, hoeveel ontsluiting is er nodig om het maar zo te zeggen om een kind ter wereld te krijgen ? Volgens Rob is 6 cm nog lang niet genoeg.
Bron: Fok BBblogquote:Als de moeder 10 centimeter heeft bereikt, heet dit volledige ontsluiting en kan het babietje eruit.
Een bevalling duurt vaak lang, vooral een eerste bevalling. Gemiddeld duurt het zo'n 24 uur, vanaf de eerste wee gemeten. Als de vliezen zijn gebroken moet de baby binnen 24 uur geboren worden. Het vruchtwater ontsmet namelijk ook en de baby is nu geheel onbeschermd binnen de buik. Er is dus besmettingsgevaar, daarom wordt na 24 uur vaak de bevalling kunstmatig opgewekt en zal de moeder naar het ziekenhuis toe moeten.
Tnx!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
Heeft toch geen zin want niemand wil tanja en haar baby kwijt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tanja wordt nu echt niet genomineerd... Dat kun je compleet vergeten
Beetje rekken en trekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
10 cm? Een kind past toch niet door 10 cm? Of zeg ik nu iets heel doms?
Damnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Beetje rekken en trekken, waarom denk je dat het altijd zo'n pijn schijnt te doen.
het hoofdje is (oneerbiedig gezegd) in schuifbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
Ja, en toen werd het stil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik hoorde op radio538 dat de weën zijn begonnen.
Waarom hebben ze broodjes gehad? Ze zitten toch op rantsoen?
Hoorde Ing zeggen dat ze gaan kappen met het breien!
Ach, alles is voor de baby nu!
De verloskundigen waren er ook snel bij!
Daarom doet het ook een beetje auw...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Fling het volgende:
Ik denk ook dat ze zelf opstapt nadat ze te horen krijgt dat de baby afzijdig moet blijven van de arbeidsinspectie of weet ze dat al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin want niemand wil tanja en haar baby kwijt.
Zie eerder dat tanja en baby uit haar zelf vertrekt
Helaas, pc op m'n werk is beveiligd, kan codec niet installeren. Dan doe ik het met jullie verslagen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
De fontanel (heet dat zo?) is een nog niet volgroeid deel van de schedel. Daarom is de schedel wat elastisch om het zo te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het hoofdje is (oneerbiedig gezegd) in schuifbaar
Als de baby eruit is dan is de eerste opmerking van het kind eindelijk frisse lucht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Beetje rekken en trekken, waarom denk je dat het altijd zo'n pijn schijnt te doen.
ivm stankoverlast gingen ze vandaag niet zelf brood bakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
Waarom hebben ze broodjes gehad? Ze zitten toch op rantsoen?
Het is niet uitgesloten dat het kind wit is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef Inca het volgende:
let op lieske zegt straks wat is de baby wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |