Precies zoals Tanja gevraagd heeft. Niemand mag haar horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Allemaal het bed uit en de woonkamer in, niemand meer in de slaapkamer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef style het volgende:
[..]
Precies zoals Tanja gevraagd heeft. Niemand mag wil haar horen
quote:
...nee, wilde alleen ff kijken of iemand er in zou trappen....quote:
Leuk grapje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
[..]
...nee, wilde alleen ff kijken of iemand er in zou trappen....
danku![]()
Ja, want ze komen op TVquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
ik zit me nu te ergeren aan die sukkels de hele week lopen ze tot 3 uur in ochtendjassen en met vieze haren en nu opeens moeten ze vanalles
Ja maar nu komen ze misschien wel weer op tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
ik zit me nu te ergeren aan die sukkels de hele week lopen ze tot 3 uur in ochtendjassen en met vieze haren en nu opeens moeten ze vanalles
kan wel maar 9 man die je hoort praten en doen ....kan me voorstellen dat ze iets van privacy wilquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef NG het volgende:
Waarom kan je niet werpen als er geluid op de achtergrond is?
c E.Tquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
Wat wordt het:
a)Jongen
b)Meisje
c)Iets anders
Waarom doe je dan mee aan BB ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
....kan me voorstellen dat ze iets van privacy wil
ooooo is dat het......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja maar nu komen ze misschien wel weer op tv![]()
![]()
Nee heeft ook even gillend aandacht nodigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef NG het volgende:
Lieske is ook apart, die loopt net nog heel normaal naar haar kruk toe.. en toen ineens pijn? Was ze hetvergeten ofzo...
Welkom bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tot nu toe mss anderhalf uur BB op TV gezien, nog geen seconde stream... en toch zit ik hier nu aan dit topic gekluisterd.
Ik 'volg' BB via de BB-weblog, werkt prima!
ze had opeens een pijnscheut die ze een week niet had gevoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee heeft ook even gillend aandacht nodig
Tsja... ik ben toch OUD-mod hè. Dan moet je toch op de hoogte blijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
Welkom bij de bevalling
stelt wel de vraag hoe het staat met de weekopdracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef just me het volgende:
Lieske wil aandacht
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef Knurkie het volgende:
Nog ff en ze is de jongste niet meer, dan moet Chantal de baby nomineren vanwege het leeftijdsverschil...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef just me het volgende:
Lieske wil aandacht
geen idee omdat dat moest van dr moeder tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan mee aan BB ?
Noudan mag ze wel een draagmoeder zoeken, een bevalling kan ze echt nie t aan . Pieperdepieppiepquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Lieske wil ook een kind
Lieske kom maar even langs dan zorg ik er wel voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Lieske wil ook een kind
Dat is natuurlijk ook veel belangrijker dan het feit dat Tanja ligt te bevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
stelt wel de vraag hoe het staat met de weekopdracht.
Geluid is weer heel erg slecht.
ik ga wel eerst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske kom maar even langs dan zorg ik er wel voor![]()
Zou het niet weten, maar dat zijn tanja haar waanideeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:30 schreef NG het volgende:
Waarom kan je niet werpen als er geluid op de achtergrond is?
En maar blijven beweren dat het allemaal wel meevalt en dat het gewoon een harde buik isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef Ashy het volgende:
is trouwens wel stoer., weeén hebben en dan stug doorbreien
sorry voor de typfouten nogmals lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |