quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Sassefras het volgende:
tja... zijn ze al weer begonnen met breien??
Mijn dochter was er na anderhalf uur persweeën, zonder een enkele wee daaraan voorafgegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zooo dat is echt turbo! dacht dat ik snel was (2 uur weeen 3 persweeen)
mijn zoon heeft me ooit te koop aangeboden in V&Aquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Rica het volgende:
Kun je niet in GC een topic openen over je supermoeder ofzo
die ene vroedvrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef Sassefras het volgende:
over wie had ingrid het? wie was het monster?
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef Sassefras het volgende:
dikke onzin toch?? sjees, bevallen en dan mag niemand je horen, alles moet afgeschermd...
JE ZIT IN BB JA!!!!!!!! alles moet zichtbaar zijn!
Slim!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zoon heeft me ooit te koop aangeboden in V&A![]()
Toen ik op "invoeren" drukte, had ik hetzelfde idee.. niet alles hoeft zichtbaar te zijn,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..![]()
pech dan je ziet niks van tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef srblackbird het volgende:
* gaat ff bij lezen
Op talpa.tv staat idd ook dat het is begonnen
Nu maar hopen dat ik het live mag zien....
Zou het leukste moment worden uit mijn bb-live-stream carrëre( en iets waar ik al een tijdje heb uitgekeken
)
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe mij maar een gekuiste compilatie met alleen baby in beeld ofzo, de daadwerkelijke geboorte hoef ik nu zo op zich niet eens te zien hoor..![]()
Vind je het niet spannend om Menno en Joost te zien triktrakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
BB is nog noooooit zo saai geweest zeg![]()
Wat een stelletje Theemutsen bij elkaar
Tanja denkt overal anders overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Daar denkt Tanja anders over jah!.
bij voorkeur niet neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....![]()
JAWEL JAWEL .. !!! Alles moet kunnen ( voor de kijcijfers!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee die ontplofte egel hoeft van mij ook niet.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |