padvinderijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
of een paar gaten in de grond, nog beter
dan was ze een moderne vrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
M'n moeder is 55 en die wist al dat roken tijdens een zwangerschap slecht was voor de baby 26 jaar geleden.
slimme moeder heb je danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
M'n moeder is 55 en die wist al dat roken tijdens een zwangerschap slecht was voor de baby 26 jaar geleden.
Dat bepalen wij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
in "mijn tijd" mocht je nog 5 cigaretten per dag roken én ik ben, volgens mij, geen kampwijf!
die kan je achteraf niet meer veilen op ebayquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
of een paar gaten in de grond, nog beter
Dat valt volgens mij wel mee want ze komt uit een boerenfamilie. Maar goed. Tanja zal later ook wel gaan beweren dat het nog niet bekend was dat het zo ongezond was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef Ashy het volgende:
[..]
dan was ze een moderne vrouw
Die van mij wist niet beter toendertijd en is net zo oud. Althans ze zegt dat ze niet beter wist![]()
oh gadverquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef moussy het volgende:
[..]
die kan je achteraf niet meer veilen op ebay
jullie doen maarquote:
Nog even geduldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het begint nu saaaaai te worden,
ja pers eens doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
voor ons wel, denk dat het voor Tanja ietsjes anders isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nee ik wil niet, nee ik doe het niet!! Persen? Bekijk het maar, nu nog niet, neeeeeee neee NEEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
voor ons wel, denk dat het voor Tanja ietsjes anders is
Je hebt het maar weer druk met Tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee want ze komt uit een boerenfamilie. Maar goed. Tanja zal later ook wel gaan beweren dat het nog niet bekend was dat het zo ongezond was.
Nope,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Sassefras het volgende:
tja... zijn ze al weer begonnen met breien??
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Deur is dicht en je ziet niks
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Sassefras het volgende:
tja... zijn ze al weer begonnen met breien??
Mijn dochter was er na anderhalf uur persweeën, zonder een enkele wee daaraan voorafgegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zooo dat is echt turbo! dacht dat ik snel was (2 uur weeen 3 persweeen)
mijn zoon heeft me ooit te koop aangeboden in V&Aquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Rica het volgende:
Kun je niet in GC een topic openen over je supermoeder ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |