Een bowlingbal door je neusgat persen aldus Daphne Deckers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:48 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daarom doet het ook een beetje auw...
Dat valt best wel mee denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als de baby eruit is dan is de eerste opmerking van het kind eindelijk frisse lucht.
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef Marrije het volgende:
Dus, binnen nu en een paar uur komt de baby?
precies zo is hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De fontanel (heet dat zo?) is een nog niet volgroeid deel van de schedel. Daarom is de schedel wat elastisch om het zo te zeggen.
helemaal niks krijgen we te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Bocaj het volgende:
Denken we dat we überhaupt wat gaan zien van de bevalling of alleen de woonkamer/keuken/tuin?????
Omdat anders Tanja er last van heeft bij de bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?
Tanja kennende rookt ze gewoon onder het persen doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee denk ikMet die frisse lucht dan
![]()
babykleertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeten ze niet gewoon doorbreien?
vaak mogen ze met 8 cm zachtjes wat mee persenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
8 tot 10 cm is nodig dus het kan nog wel even duren maar kan ook zo gedaan zijn![]()
Inmiddels lukt het weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Omdat anders Tanja er last van heeft bij de bevalling![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Renesite het volgende:
PUF PUF PUF PUF
Op de Talpa site komt misschien ook wel een compilatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Worden vast beelden van laten zien maar niet op de streams omdat het nog mis kan gaan enzo
Kan gebeuren doe even logout en meldt je opnieuw aan bij fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom heb ik opeens geen rechten om mijn post te wijzigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |