oja, en een dude die een miata wilquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef blieblie het volgende:
tvp
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja en serieus in overweging genomen aangezien marco ook kan swappen. Maarja, ik wil ook nog een huis kopen he
2000 euro voor een B16A2 met bak, ecu en kabelboom is best goedkoop, 2500 met inbouw..als ik mijn geld niet ergens anders liever aan zou willen besteden dan deed ik het...160pk
Maarja..een K20 in je 5th gen civic..ook leuk200pk
![]()
Ik hou het nog wel ff bij 90pk![]()
Hij is al verkocht lees ik nu btw
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :squote:Op maandag 17 oktober 2005 21:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.
Je hoeft het dus niet te zien als gemiste kans
Katvervanger en evt achterlichtjes
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20131
Oeps, niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :s
B16B importeren danquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oeps, niet dusJe startblokkering zit in de ECU en in je contactslot. Als je dus naar van OBD2 naar OBD1 of 0 gaat dan zijn er nogal wat aanpassingen nodig om dat te kunnen laten werken.
Waar blijven de heldere knippers? Daar heb je toch nog wel geld voor
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil óók in de OP!!!
[afbeelding]
Sneller dan die andere rode motorvoertuigen op deze pagina![]()
Amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik die minder okee.
Ondanks dat de verschillen op detailniveau zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?
OMG die doppen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik mis de boot van Joost ook al in de OP
[afbeelding]
Sinds de dag dat ik 4 jaar werd volgensmij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?
Die zitten er al meer dan een jaar op, oplettende kijkerquote:
Ik ben het afgelopen jaar nogal on-oplettend geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die zitten er al meer dan een jaar op, oplettende kijker
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef Partygurl het volgende:
Wat zijn we weer aardig op de vroege ochtend
Altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef Partygurl het volgende:
Wat zijn we weer aardig op de vroege ochtend
Pffff praat me der niet vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Altijd
Je moet wat als je slecht geslapen hebt
Lange URLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Even wat dingetjes die me zo ff opvallen:
In de keuken heb je geen oven, voor de rest ziet het er netjes uit (mocht je een oven willen, die dingen hebben een keukenkast van 60cm breed nodig, moet je ff kijken of het kastje onder de kookplaat 60cm is. Badkamer ziet er erg netjes uit. Ik vraag me, puur afgaande op de foto af wat ze met de wastafel hebben gedaan, is die mintgroen? CV ketel is uit 85, dus je moet rekening houden met het vervangen van dat ding (en zolang ie het nog doet, relatief hoge stookkosten). De vloer ziet er netjes uit op de foto maar het lijkt wel alsof er in de woonkamer parket ligt en in de keuken laminaat. Terwijl de keuken wel aan de woonkamer vast zit.
Overigens enig idee waarom het nummer 8a is? En niet gewoon 8?
En qua prijs... Dat durf ik niet te zeggen. Vind het wat hoog omdat de m2 meters niet echt enorm zijn, maar ik heb wat dat betreft niet zo een geweldige kijk op huisprijzen. Appartementen gaat wel, huizen niet zo. Al heb je wel een 2 onder 1 kap, dus weinig last van buren en zit je wel errug relaxt qua ligging tov. centrum. Al zou ik wel even een paar keer op verschillende tijden in die buurt gaan rond rijden om te kijken wat voor volk er snachts rondloopt/rijdt.
Hehe, dan wel hè, afgelopen zomer was je ver te zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef blieblie het volgende:
Ah kee... De tuin is ook wel errug relaxt!
Dan kom ik volgend jaar bij jullie bbqen.
Die zijn alleen nog gaarder en kleinerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef blieblie het volgende:
Op funda staan trouwens nog meer foto's.
Weet je hoe ver fietsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hehe, dan wel hè, afgelopen zomer was je ver te zoeken
Dat ronde gat gaat er als 1e uit, dat waren eerst 2 slaapkamers. Flink wat likken verf oid er tegenaan, komt goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef blieblie het volgende:
Overigens... Qua smaak krijg ik beetje de kriebels van dat ronde gat in de slaapkamer en het behang enzo. Maar das allemaal op te lossen en tja... Is gevalletje "smaak".
Inrichting hebben we grotendeels. We kunnen genoeg geld aan om het huis plat te gooien en opnieuw op te bouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
Ah kee![]()
Hebben jullie dat meegenomen in de hypotheek trouwens?
De mogelijkheid om de boel op te knappen en evt. in te richten?
Met wie ga je daar wonen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Inrichting hebben we grotendeels. We kunnen genoeg geld aan om het huis plat te gooien en opnieuw op te bouwenDenk dat we er 10.000 ofzo extra bijnemen om te verklussen.
Wat ons betreft welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef blieblie het volgende:
Ah kee...
Maareh... De plannen mbt. dat huisje zijn al vergevorderd dus?
ziet er echt erg okee uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wat ons betreft welDit is het enige huis in ehvn wat ons echt aan staat qua ligging, garage, buurt, staat van huis, uiterlijk, prijs etcetc.
Tssss...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef Mex_ het volgende:
http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/
Mannen van de radio, helaas niet allemaal, maar wel meer dan genoeg, 250 om precies te zijn.
@bb, jij had hem al in je favorieten staan volgens mij
Hij is wel erg goed van vertrouwen, de cameraman dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:31 schreef daNpy het volgende:
Dit filmpje is in NL, te zien aan de verkeersborden:
http://media.putfile.com/hardcoregummen
traag, log?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ik 4 jaar werd volgensmij.
Maar oh wacht, je probeert zeker een gevatte opmerking over mijn motor te maken en zodoende te verhullen dat je je eigenlijk maar schaamt voor je trage, logge 4 wiels koekblik...
Maareh, maak je niet dik joh. Ooit heb je wel genoeg smaak en geld om een échte auto te kopen, of als je écht smaak hebt: een motor
Ach, Laurens heeft een beetje last van het tweewielervirus. Waar ie deze winter waarschijnlijk een heel eind van gaat genezen, maar goed. O, Laurens, nieuwsberichtje gehoord van onze onfortuinlijke motoragent dit weekeinde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
traag, log?![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg maar je begint over smaak en dan show je een pic van je grijze muizen motor...
Als je smaak hebt koop dan een leuke fiets ipv zo'n standaard ding
nofi offcourse
Haal meteen een klembordjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef r8ality het volgende:
Ehm. Ik heb nog 6GB vrij van de 320. Ik voel aan mijn theewater dat ik nog een schijf bij ga kopen.
*verwarming aanzet 's ochtends*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ach, Laurens heeft een beetje last van het tweewielervirus. Waar ie deze winter waarschijnlijk een heel eind van gaat genezen, maar goed. O, Laurens, nieuwsberichtje gehoord van onze onfortuinlijke motoragent dit weekeinde?.
Hé,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ach, Laurens heeft een beetje last van het tweewielervirus. Waar ie deze winter waarschijnlijk een heel eind van gaat genezen, maar goed. O, Laurens, nieuwsberichtje gehoord van onze onfortuinlijke motoragent dit weekeinde?.
erg duidelijk dat ik smaak heb en jij nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
@Artic:
Lijkt me duidelijk dat we verschillende smaken hebben dus
wedstrijdje?
Als je probeert te quoten .. quote dan iets wat ik daadwerkelijk heb gezegd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef r8ality het volgende:
En hou inderdaad een keer op met "ik ben toch lekker sneller dan jullie". Want dat is net zo kinderachtig als mijn opmerking over bromsnor.
Even er vanuitgaande dat straks inderdaad blijkt wat jij hierboven beweerd: (van die straatracer en dat hij op de motor probeerde hem tot stoppen te dwingen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef r8ality het volgende:
Luister. Als je als motoragent denkt "the man" te zijn, en denkt, "ik ga even die illegale streetracertjes proberen te pakken" MET EEN MOTOR ben je zo dom als het achtereind van een varken. En dan moet je niet zeuren als je de vangrail ingereden wordt. Ik keur het uiteraard niet goed, en wens meneer agent + familie veel sterkte toe, maar het is z'n eigen schuld. Bel dan een paar V70-jes, en ga ze daarmee klemrijden. Randdebiel.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef r8ality het volgende:
Luister. Als je als motoragent denkt "the man" te zijn, en denkt, "ik ga even die illegale streetracertjes proberen te pakken" MET EEN MOTOR ben je zo dom als het achtereind van een varken. En dan moet je niet zeuren als je de vangrail ingereden wordt. Ik keur het uiteraard niet goed, en wens meneer agent + familie veel sterkte toe, maar het is z'n eigen schuld. Bel dan een paar V70-jes, en ga ze daarmee klemrijden. Randdebiel.
Kun jij niet lezen ofzeau?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat straks inderdaad blijkt wat jij hierboven beweerd: (van die straatracer en dat hij op de motor probeerde hem tot stoppen te dwingen)
Tuurlijk, die agent is de mongeaul. Níet die kerel die illegaal aan het straatracen is en vervolgens de agent probeert dood te rijden. En dan vervolgens ook nog lopen klagen dat ie bijna dood gereden wordt .. wat denkt hij wel niet!! Dat ie zodra hij uit zn coma is ff zn excuses aanbied aan meneer de straatracert, hij verstoorde immers zijn recordpoging.
Dat je een hekel (lees: doodsangst) hebt aan motorren en motorrijders moet je zelf weten, dat is je goed recht. Maar als je daardoor alle redelijkheid uit ogen verliest moet je je echt eens laten nakijken.
Ik kan heel goed lezen, alleen kan jij niet zo goed schrijven blijkbaar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Kun jij niet lezen ofzeau?
Meneer de agent dacht, ik ben alles, ik kan alles, want ik ben een motoragent en dan functioneer ik niet als mens. Dus ga ik ze aanhouden. Bordje aan, maar uiteraard luisteren die koekwauzen niet. Nogal wiedes. Ik heb zo het vermoeden dat ie op dat moment heeft gedacht, nou dan ga ik ze tot stoppen DWINGEN. Als je zoiets denkt, terwijl op je een MOTOR zit en je moet AUTO's aanhouden, dan ben je gewoon achterlijk, stom, zwakzinnig, en alles wat dies meer zij. Dan stop je gewoon, roept via je porto een stuk of 5 V70-jes, en laat die fijn het werk opknappen. Pfff, als motoragent ga je toch niet voor die rotcenten je eigen ledematen/leven riskeren. Kom op es.
You assume too much, graag een quote waar ik dit zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:23 schreef r8ality het volgende:
O by the way. Beetje hypocriet niet? Eerst beweren dat het grootste deel van de motorrijders helemaal niet zo'n ding koopt voor de snelheid, maar voor het gemak, en vervolgens in elk topic komen zeuren dat je motor sneller is dan welke auto van ons ook.
Voor iemand die zo slecht kan argumenteren vind ik het nogal gewaagd om je intellectueel zo ver boven ons te achten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:24 schreef r8ality het volgende:
En kom maar op met nog meer argumenten, ik veeg ze met een grote zwiep van tafel.
Bijna goed. Ik zou er inderdaad wel voor blijven rijden, met het verschil dat als ie mijn volvo de vangrail in jaagt, ik geen gebroken ruggewervel oploop. Omdat ik vantevoren besef in wat voor situatie ik me bevind, namelijk in een VEILIGE auto. Als ik op dat moment in een fiat punto zou rijden, zou ik wel aan de kant gaan. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen, alleen kan jij niet zo goed schrijven blijkbaar...
Je loopt compleet tegengestelde dingen te beweren in je posts, misschien dat ik zelf net zo idioot moet denken als jij om het te begrijpen hoor ..
Je keurt het niet goed wat die straatracert gedaan heeft en wenst meneer de motoragent veel sterkte. Maar hij is wel een mongeaul en het is zijn eigen schuld, en hij moet niet zeuren etc etc. Daarmee keur je het in feite gewoon goed. Het is immers niet de schuld van de straatracert, maar de schuld van die motoragentDus als jij op de snelweg rijd en iemand komt met knipperende grootlichten aan scheuren, waarop jij weigert aan de kant te gaan omdat die mongeaul maar ff moet wachten tot jij hebt ingehaald en bovendien niet zo dom moet doen. Vervolgens rijdt hij jouw volvotje in de vangrails en je houd er een gebroken ruggenwervel aan over. Dat is dan jouw schuld?
In ditzelfde topic notabene:quote:You assume too much, graag een quote waar ik dit zeg.
Bovendien trek je hier een mogelijke opmerking volledig uit verband in een zielige poging je argumenten een duw in de rug te geven.
Meer kan ik er zo, 1,2,3 niet vinden, maar ik heb nu weinig zin om 44 topics door te worstelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil óók in de OP!!!
[afbeelding]
Sneller dan die andere rode motorvoertuigen op deze pagina![]()
Wie zegt er dat jij geen gebroken ruggenwervel kan oplopen als je een paar keer over de kop vliegt oid. in die volvo? Toegegeven: 't is een aardig veilige wagen. Maar dat neemt niet weg dat er ALTIJD een risico op verwondingen is als je een ongeval krijgt. Maar als jij denkt dat je in je volvo onverwoestbaar bent dan moet je dat vooral geloven. Maar dat was het punt niet... het ging om je kromme redenering dat het niet de schuld zou zijn van de straatracert, je lult gewoon om het onderwerp heen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik zou er inderdaad wel voor blijven rijden, met het verschil dat als ie mijn volvo de vangrail in jaagt, ik geen gebroken ruggewervel oploop. Omdat ik vantevoren besef in wat voor situatie ik me bevind, namelijk in een VEILIGE auto. Als ik op dat moment in een fiat punto zou rijden, zou ik wel aan de kant gaan. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Daarbij ben ik in de ontzettende subjectieve veronderstelling dat motoragenten denken dat ze alles zijn, net zoals vele (let op, ik generaliseer hier dus niet!) motorrijders. Alleen bij agenten is dat dat aangevuld met het dienstkloppersyndroom. En ga me nou niet vertellen dat dat niet zo is, want dat is wel zo. Dit staat overigens los van de alinea hierboven, anders verwijt je me dadelijk dat ik subjectiviteit in mijn argumenten betrek!
[..]
In ditzelfde topic notabene:
[..]
Meer kan ik er zo, 1,2,3 niet vinden, maar ik heb nu weinig zin om 44 topics door te worstelen.
Kom dan met die argumenten.... en niet met bovenstaande kwats.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef r8ality het volgende:
O, en dat "van tafel vegen" slaat op het feit dat ik met tegenargumenten kom die wel kloppen en dus die van jou met gemak onderuithaal.
Maar dat had je dus niet al begrepen, want ik mag me intellectueel niet hoger achten.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef r8ality het volgende:
Het ging om het punt dat meneer motorsnor dacht dat ie ze wel even kon aanhouden. En het ging om het punt dat je moet beseffen in wat voor een machtspositie je zit op een motor.
nee hoor ... lees maar terug. Dat is wat jij er uiteindelijk van wil maken.
Die is namelijk 0. Waarom heeft die zak hooi niet gewoon het kenteken onthouden en gestopt? Nee, meneer moet de held uithangen en vervolgens wordt ie te pletter gereden. Of die straatracertjes nu fout zijn of niet maakt geen fuck uit. Dat is een feit, dat is niet eens mijn mening.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Tuurlijk gaat het er wel om dat die straatracerts fout zijn. Het begint er mee dat jij beweert dat die motoragent een mongeaul is omdat ie zn werk doet en vervolgens half kapot gereden wordt, ik zeg dat het niet zijn fout is maar die van die straatracerts.
En als het een feit is ... laat maar een bronvermelding zien dan.
Maar dat wil er bij jou niet in schijnbaar. En ik ben niet onverwoestbaar in m'n volvo, vanaf een dikke mercedes of bmw ga ik niet heldhaftig meer doen. Overigens blijft wel, dat met mijn ongelukje in Amsterdam ik het toch fijn overleeft heb, die geintjes had ik in een Peugeotje niet uit hoeven halen.
Dat zeg ik toch, je rijdt in een veilige auto. Maar ik ben blij dat je toegeeft dat er ook in die volvo de kans op verwondingen aanwezig is. Maar het ging er om wie er op dat moment schuld heeft. Jij of die 'dikke Mercedes of BMW'
Dus of je nu wilt of niet, het is meneer agent z'n eigen schuld. Als ik heldhaftig ga doen terwijl er 20 Marokkanen om me heen staan ben ik ook de pineut. Tuurlijk is het de schuld van de Marokkanen, maar je weet VANTEVOREN dat je het niet gaat redden.
Dus als er zomaar 20 Marocs om je heen staan opeens die jou in elkaar willen meppen zonder reden, dan is het jouw schuld als ze dat daadwerkelijk doen. Immers, je had moeten wegrennen. Het is niet de schuld van die 20 kerels die met vuisten en hamers op je in hebben lopen hakken??![]()
Daarbij help je mijn mening nu steeds meer de anti-motor kant op, terwijl ik al probeerde om wat meer acceptabeler te worden jegens motormafkezen. Jammer...
Als deze discussie jouw mening over motorrijders beïnvloed, dan moet je me toch eens uitleggen waarom.. We hebben het niet eens over motorrijders, we hebben het over volvo's, marokkanen, Mercedesen, BMW's, straatracers en een motoragent...
Na een maand motor te rijden heb ik inmiddels al die situaties al meegemaakt. En in alle gevallen waren die (in dit geval) automobilisten fout! En niet ik. En dat zelfde geldt voor die motoragent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:31 schreef r8ality het volgende:
Hoe vaak wordt ik niet gesneden, of dat ze knal voor me langs door rood rijden, of compleet geen voorrang geven, of bij het opdraaien van de weg waarop ik zit, geen idee hebben van mijn snelheid terwijl ik op de brommer zit? Je wilt het niet weten, echt niet. Maarrrr, dan ga ik niet voor ze rijden en keihard remmen, of proberen om mijn brommer in die auto jagen. Want de geldelijke schade weegt nooooit op tegen mijn waarschijnlijk lichamelijke letsel. Geloof me dat is ontzettend frustrerend, i know, maar als ik zoiets wel zo doen, en ik vervolgens in de kreukels lig, lacht m'n vader me zelfs uit. "Had je maar niet stom moeten doen, sukkel". En ik zou me naderhand ook wel voor m'n hoofd slaan. Maar ik had het vantevoren kunnen weten.
Heerlijk beargumenteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef r8ality het volgende:
Straatracers en mongeaulen zijn fout.
Maar die motorsnor is dom en het is nog steeds zijn eigen schuld.
Dat is zo.
Punt.
Mwoah ... Joost heeft enigszins zijn best gedaan om bij het onderwerp te blijvenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:30 schreef daNpy het volgende:
Volgende keer als jullie weer nutteloos discusiëren, kunnen jullie het dan over hetzelfde onderwerp hebben aub?
Das geen discussie meer, dat is gewoon je gal spuwen in de vorm van een mening. En een nogal negatieve wel te verstaan. Als dit werkelijk jouw beeld is van Nederland en de huidige normen en waarden, dan heb ik met je te doen.quote:
Even if you win you are still retardedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:43 schreef r8ality het volgende:
Waarom heeft nog niemand dat plaatje van "argueing over the internet is like running in the Special Olympics; you never win" gepost?.
Werken.
imo een betere vergelijking dan motor / auto vergelijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En brommerrijden vergelijken met motorrijden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef ArTiC het volgende:
maar om ff een ander onderwerp aan te snijden...
Valt het jullie ook op dat fok op alle mogelijke subsites met bombarie aangeeft een upgrade te gaan doen aan de db server maar vervolgens niks meer van zich laat horen als blijkt dat de upgrade mislukt is omdat men niet de juiste drivers voor de raid opstelling bijhad?
best triest...ben dan een vent en geef gewoon een statusupdate van de 'upgrade'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef ArTiC het volgende:
maar om ff een ander onderwerp aan te snijden...
Valt het jullie ook op dat fok op alle mogelijke subsites met bombarie aangeeft een upgrade te gaan doen aan de db server maar vervolgens niks meer van zich laat horen als blijkt dat de upgrade mislukt is omdat men niet de juiste drivers voor de raid opstelling bijhad?
best triest...ben dan een vent en geef gewoon een statusupdate van de 'upgrade'
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, het is hun eigen foutHadden ze het maar na moeten kijken.
Ik ben al blij dat ze mij niet meer uit mijn college's bellen omdat er een probleem is met de FOK! server.
Garanties uit het verleden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Dit waren nog eens tijden: Het Vierde Grote Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic!
Ik heb geen idee van de SATA ondersteuning, maar ruim een jaar of 1.5 geleden (zoniet meer) was het bijzonder brak en werkte het nauwelijksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Overigens ga ik ook zo upgraden naar Ubuntu 5.10
tenminste, als Ubuntu mijn sata controller pikt
Verkapte pimp met mijn mac post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de SATA ondersteuning, maar ruim een jaar of 1.5 geleden (zoniet meer) was het bijzonder brak en werkte het nauwelijks
Maar ik houd het niet meer zoveel bij sinds ik Mac OSX gebruik
Zo deed ik het ook, alleen deed ik het zelf en vanaf andere locaties behalve thuisquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef r8ality het volgende:
Whahaha. Ik heb de GenToo cd erin gepropt, routing en ssh aangezet, en nu zit een gastje uit mijn projectgroep van de Fontys remote vanuit z'n huis het zaakje hier te configureren. Hoe geniaal.
Voor zover ik weet komt deze niet legaal uit voor de S100/S110. Qtek, of elk willekeurig ander bedrijf moet namelijk gewoon de licentie betalen voor WM5 als ze deze als upgrade gaan aanbieden aan hun 'gebruikers'. Ze hebben uiteraard liever dat je gewoon een nieuw toestel koopt met WM5 erop. WM5 voor de S100 zal er wel komen alleen niet via de legale weg. Het is wel de vraag of het een beetje vooruit te branden is, op de 9090 van een ex-collega draaide het wel alleen merkbaar langzamer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:12 schreef FlowDesign het volgende:
@ Mex
Komt WM5 ook uit voor de S100 / S110 dat jij weet?
(Dan ga ik wel wachten op een nieuwere versie van TomTom)
Lees de vorige pagina dan nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
ALS ER GODVERDOMME NOG 1 IEMAND HET GORE LEF HEEFT OM HIER OVER DIE DOMME KUTDISCUSSIE OVER MOTOR VERSUS AUTO TE BEGINNEN!!!
Stelletje kutkinderen, bah.![]()
quote:En Laurens, je moet maar tegen een grapje kunnen en er niet zo serieus op in gaan. Hoe oud ben je nou? 4? Iedere keer weer begin je er over te zeuren. Ga toch een eind motorfietsen man.
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt deze niet legaal uit voor de S100/S110. Qtek, of elk willekeurig ander bedrijf moet namelijk gewoon de licentie betalen voor WM5 als ze deze als upgrade gaan aanbieden aan hun 'gebruikers'. Ze hebben uiteraard liever dat je gewoon een nieuw toestel koopt met WM5 erop. WM5 voor de S100 zal er wel komen alleen niet via de legale weg. Het is wel de vraag of het een beetje vooruit te branden is, op de 9090 van een ex-collega draaide het wel alleen merkbaar langzamer.
Jep, zie:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?
Legaliteit?quote:1. Download the latest version of the TomTom Navigator application and modules from here: "van de Gmail account: bestandje ttn51_gracioso".
Ik heb ook die release van gracioso. (TomTom 5 + ttn cracked cabje + 5.10 update)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jep, zie:
http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=920.0
Een illegale versie van TomTom zal best lastig worden hoor. Flink prutsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
Ik stel voor dat ze zowiezo even 5 systemen bijkopen. Zodat we misschien _iets_ meer snelheid hebben? Dan lopen hete discussies wat beter.
Amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef daNpy het volgende:
"reageren" betekende ooit het feit dat je een berichtje aan het tiepen was.
Nu betekent het dat je aan het wachten bent op je eigen post nádat je op "invoeren" hebt geklikt
S zelf TFUquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
ALS ER GODVERDOMME NOG 1 IEMAND HET GORE LEF HEEFT OM HIER OVER DIE DOMME KUTDISCUSSIE OVER MOTOR VERSUS AUTO TE BEGINNEN!!!
Stelletje kutkinderen, bah.![]()
En Laurens, je moet maar tegen een grapje kunnen en er niet zo serieus op in gaan. Hoe oud ben je nou? 4? Iedere keer weer begin je er over te zeuren. Ga toch een eind motorfietsen man.
.
Hmm lekker geluidje!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef daNpy het volgende:
Ok zal zo ff een mailtje sturen.
Volvo 850 met teveel vermogen voor een FWD:
http://media.putfile.com/overloaded85013
Ik zal me maar weer aanpassen en inhouden want rekening houden met anderen dan wel andermans mening dat heb jij nog nooit geleerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:29 schreef omegaproject het volgende:
S zelf TFU
Ik mag best zeggen als iets mij niet bevalt! Daar is niks kinderachtigs aan en waar bemoei jij je GVD eigenlijk mee?! Bovendien ging de discussie tussen Joost en mij niet over motoren vs autos.
En als ik ophoud over motoren houd jij dan eindelijk eens op over die kut PDA van je?! Damn .. als ik ergens misselijk van wordt
Ik weet wel zeker dat ik die nog ga halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:04 schreef daNpy het volgende:
Motorrijden lijkt me best vet, ik ga ook zeker nog een keer mn rijbewijs halen
Ik had het al zien staanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:27 schreef blieblie het volgende:
Floris... Heb jij misschien een LAN tentamen en eventueel uitwerkingen hiervan??
Vaag.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
maandag 1ste & 2de uur geloof ik.
Kwam ik ook gisteren pas achter.
quote:Springkastelendief teistert grensstreek
AMSTERDAM - De Nederlandse en Belgische politie maken jacht op een dief van springkastelen in de grensstreek tussen beide landen. Dat schrijft de Nederlandse krant De Telegraaf vandaag.
De dief is aan het werk in de streek tussen de Nederlandse stad Bergen op Zoom en het Belgische Antwerpen. Hij heeft al zeker elf opblaasbare springkastelen gehuurd, maar ze niet teruggebracht.
De man rijdt met een Opel Vectra met een Nederlandse nummerplaat en is in het bezit van valse identiteitspapieren. Bedrijven die de springkastelen verhuren voor kinderfeestjes, zeggen dat hun verliezen zich opstapelen en dat ze nu al meer dan 5.000 euro bedragen.
Een Belgische bedrijf in Berendrecht is in één keer vier springkastelen kwijtgeraakt. ,,Hij zei dat hij vier springkastelen nodig had voor een groot feest in de stad", vertelde zakenman Rudy Salomez. ,,Hij kwam ze zelf oppikken en zei dat hij ze ook zelf zou terugbrengen", aldus Salomez.
Wat de man aanvangt met de springkastelen, is nog een raadsel.
Matig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die pillen werken wel erg goed, niet waar?
Waar houd ik geen rekening met anderen? Waar houd ik geen rekening met andermans mening?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zal me maar weer aanpassen en inhouden want rekening houden met anderen dan wel andermans mening dat heb jij nog nooit geleerd.
Bovendien slaat het nergens op wat je nu zegt (over PDA's o.a.).
En als je even de afgelopen 5 a 10 topics doorneemt dan zie je dat er telkens een zinlose discussie opwaait waarbij uiteindelijk een aantal mensen met mij zich er aan ergeren en als je goed leest dan zul je zien dat jij meestal de aansteker bent.
Case closed.
Die zijn inderdaad irritantquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik vind moterrijders wel een beetje irritant, die duiken ineens overal onverwacht op als je het niet in de gaten hebt, ook al let je wel op... Best wel eng. Gaan overal opeens voor rijden enzo, fijn dat je wendbaar bent maar let dan wel nog een beetje op
Nee dit geldt dan natuurlijk niet voor ALLE moterrijders enzo...
En nu niet weer allemaal boos worden, want dit was geen poging om jullie discussies weer aan te zwengelen...
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik vind moterrijders wel een beetje irritant, die duiken ineens overal onverwacht op als je het niet in de gaten hebt, ook al let je wel op... Best wel eng. Gaan overal opeens voor rijden enzo, fijn dat je wendbaar bent maar let dan wel nog een beetje op
Nee dit geldt dan natuurlijk niet voor ALLE moterrijders enzo...
En nu niet weer allemaal boos worden, want dit was geen poging om jullie discussies weer aan te zwengelen...
![]()
Probleem is dat het niet overkomt als zijnde "grappig".quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waar houd ik geen rekening met anderen? Waar houd ik geen rekening met andermans mening?![]()
En de afgelopen 10 topics is er 2x een discussie geweest met mij er bij, waarbij jij je ineens mateloos irriteerd aan het feit dat ik het over mijn hobby heb, en een grapje maak tegenover de autofans in dit topic (waar ik overigens zelf ook bij hoor). Het heeft dus eerder te maken met intollerantie van bepaalde personen in dit topic. Ik bedoel, als je dan écht zo volwassen geweest was als je denkt, dan was je niet eens meer begónnen over de discussie van vorige pagina. Want die was immers al door mij en joost beëindigd.
Ohe en als je zegt dat je je gaat inhouden .. doe dat dan ookEn ga me niet daarna lopen aanvallen...
Jij liever dan ik..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:13 schreef Blueman het volgende:
Naar Beauty and the Beast musical is te Eindhoven
jij liever dan ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:13 schreef Blueman het volgende:
with stupid ^^^quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij liever dan ik..
Desondanks: Veel plezier
Nou en dát probleem had ik ook bij die opmerking van joost.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Probleem is dat het niet overkomt als zijnde "grappig".
Het begint met een grapje en telkens wordt het weer zo'n discussie uit dezelfde categorie van "God bestaat wel/niet" en dat is gewoon een beetje vermoeiend als dat al de derde keer de revue passeert. Ik snap überhaupt niet dat er een discussie aan kúnt wijden.
Net als dat Fok zo belachelijk traag is, ook vermoeiend.
Mn zusje en mn pa naartoe geweest zaterdag... vonden er geen zak aanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:13 schreef Blueman het volgende:
koop een miataquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:18 schreef blieblie het volgende:
Pfffffffff..... moeh
En dan moet ik dadelijk weer naar Acht fietsen.
Ik blijf bezig...
ruilen tegen je appartement?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:37 schreef blieblie het volgende:
Ik sta open voor sponsoring.
IK ken het nie betalen namelijk.
wel dobbelstenen aan de binnenspiegelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:48 schreef blieblie het volgende:
Krijg ik daar een gouwe Miata voor?
en dat doet ie braaf..nou ja braaf..disk manager denkt dat het een SCSI schijf is maarja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Overigens ga ik ook zo upgraden naar Ubuntu 5.10
tenminste, als Ubuntu mijn sata controller pikt
Makkelijk zo'n hoogwerker voor de deurquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:18 schreef blieblie het volgende:
Pfffffffff..... moeh
En dan moet ik dadelijk weer naar Acht fietsen.
Ik blijf bezig...
Van mij welquote:Krijg ik daar een gouwe Miata voor?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel dobbelstenen aan de binnenspiegel
LG gisteren![]()
[afbeelding]
Als ik het kan, kan jij het ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:37 schreef blieblie het volgende:
Ik sta open voor sponsoring.
IK ken het nie betalen namelijk.
Ja héquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Makkelijk zo'n hoogwerker voor de deur
Ik neem geen genoegen met halve satisfaction.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als ik het kan, kan jij het ookJe stelt teveel eisen
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel dobbelstenen aan de binnenspiegel
LG gisteren![]()
[afbeelding]
zet je helm dan ff afquote:
Type alle woordjes in op een willekeurig P2P programma en kijk op welk woord je de meest interessante resultaten krijgt.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:34 schreef Mex_ het volgende:
K20A in Civic 5th gen:
http://www.hybrid-racing.com/images/gallery/videos/Shorty1.1.wmv
* Mex_ is jaloers op Marco (voor de insiders)
dan spaar ik wel ff door voor een ITRquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef blieblie het volgende:
sparen dan!
Dat mist idd nog in je huis..een kickass TVquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
Doe dat.
Spaar ik voor dees:
[afbeelding]
Panasonic URL
Hmm ik vond hem wel gaaf en dat is toch wel belangrijkstequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Mn zusje en mn pa naartoe geweest zaterdag... vonden er geen zak aan
Have fun anyway
Of een S2Kquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan spaar ik wel ff door voor een ITR
Een Moradprijsje?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:50 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben nu deze, voor een zacht prijsje
Gaat dus over de deurbel van het finiaal in Haarlemquote:Hallo allemaal,
De deurbel van NG13 is defect. Er wordt op dit moment naar gekeken.
Het is nog niet duidelijk wanneer de werkzaamheden klaar zullen zijn.
--
Met vriendelijke groet,
Marc
Neenee, paradigit-personeelsprijsjequote:
Heb ik nog geen last van gehadquote:Voor de werkenden onderons... Krijgen jullie ook van die enorm zinnige email de hele tijd?
Vandaag zat er bij mij het volgende in:
[..]
Gaat dus over de deurbel van het finiaal in Haarlem.
Ga eens op het dak zitten jij, volgensmij moet Helmond sport spelen...quote:
Nope, volgens mij alleen nog maar Acer, en die zijn nou niet bepaald mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:22 schreef blieblie het volgende:
Kunnen ze bij de Para ook Panasonic LCD's leveren voor een leuk prijsje aan oud personeel?.
Volgens mij is iedereen die ik daar kende weg.
Yeeaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Gisteren trouwens wezen kijken bij mijn poezenbeest.
Volgende week vrijdag mag ik em ophalen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:15 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Is er nu niemand bij dat bedrijf capabel genoeg om een gemotoriseerd voertuig te besturen?.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Gisteren trouwens wezen kijken bij mijn poezenbeest.
Volgende week vrijdag mag ik em ophalen.
Je gaat toch niet serieus menen dat je er stickers op gaat plakken hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:33 schreef daNpy het volgende:
Met dank aan onze sponsor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat de rally schilden & nr's ook een beetje gaaf zijn
ik wist het ik wist het ik wist het...ik ben het vergeten jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je hem (of haar) noemen?
Vakantie? Was da?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:51 schreef Partygurl het volgende:
Vakantie alweer bijna voorbijj
Nee, die zitten er toch al opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus menen dat je er stickers op gaat plakken he
Ik hoopte nog ff dat het photoshop was...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, die zitten er toch al op
Andere naam voor raak-je-vatsige-aars-kwijt bewegingen denk ikquote:
Ah, normale mensen sporten gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Andere naam voor raak-je-vatsige-aars-kwijt bewegingen denk ik
+ de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoonquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
Voortaan als m'n pa belt dan ga ik maar eens opnemen met "Dit nummer kost circa 1 euro per minuut
quote:Helpdesk, met Floris."
Een beetje hupsen en springen en moeilijk doen op muziekquote:
Ik mag dan niet vaak positief over je DAFje zijn maar ik ben blij dat ze tijdelijk zijn, zou echt zonde van het ' klassieke' zijn die stickers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef daNpy het volgende:
Zo goed kan ik niet PSen helaas.
Maar wees niet bang, de stickers zijn tijdelijk. Misschien dat ze tot 26 november (nog een rally met wederom sponsoring) blijven zitten, anders gaan ze er zsm af
Enyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je hem (of haar) noemen?
Dus jij sport niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, normale mensen sporten gewoon.
Vond Okke ook wel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eny.
En hij heeft een voorkeur voor vrouwen.
Bij mij begintie te miauwen, bij vrouwen heeftie het allemaal prima.
Maar dat komt wel wanneer ie doorheeft wie em eten geeft.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Avond.
Ik heb tentamens gevonden.
Hoest met Lotte?? Heb je het erg druk allemaal?
Den Bosch. En die kerel van het distributiecentrum heb ik vandaag gesproken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
Hij staat wel op een duitse account met een franse naam terwijl het gepost stond op Jaggle.
Maar het kenteken lijkt Nederlands.... Dus.... kweenie waar de foto genomen is.
Hehe je denkt toch niet dat ik altijd met die stickers rond ga rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag dan niet vaak positief over je DAFje zijn maar ik ben blij dat ze tijdelijk zijn, zou echt zonde van het ' klassieke' zijn die stickers.
Als jij een goed idee hebt om een pak papier door een kabeltje te proppen hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je die ff naar mij doormailen pls? florisj at gmail dot com
Hmmz, keertje kopiëren dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als jij een goed idee hebt om een pak papier door een kabeltje te proppen hebt?.
Keb namelijk geen beschikking over een scanner ofzo hier.
Ikke niet, 't was wel chaos gisteren hoorde ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef blieblie het volgende:
Zoiets...
Wie is er al bij de Mediamarkt geweest?
Haha te vet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:48 schreef r8ality het volgende:
Lieve, schattige, aardige, toffe Floris.
IK MOET JOUW CREDITCARD LENEN! MOET. MOET. MOET. ER IS GEEN ONTKOMEN AAN!
http://www.zazzle.com/col(...)d=196316402422506313
Wtf?! Gaaaafquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Haha te vet.
Hoe duur zijn die?
[afbeelding]
Ben je bekeerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef blieblie het volgende:
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.![]()
Welke film?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
Ik???
Neejoh, ben een Christen in hart en nieren.
Geen sex voort huwelijk voor mij![]()
.
Nah, maar ik kan me wel helemaal vinden in de beweegredenen van de personen die dit in een zeer bekende film gezegd hebben. Erg okee film by the way.
Jep, erg vetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit gezien
Ik heb net Eternal Sunshine of the spotless mind gezien. Mooie film!
Ik haal hem denk ik ook maar op DVD. Het is inderdaad wel iets dat je meerdere keren *kunt* kijken volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep, erg vet
Wel typisch zo'n film die je meer dan 1 keer moet kijken om 'm echt goed te snappen maar daar houd ik wel van.![]()
Ik heb hier de DVD liggen trouwens.
Ik vond er anders geen zak aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
Deze moet je ook echt zien als je van wazige doordenk films houdt
Eternal Sunshine of the spotless mind
Dat kan. Maar ik heb een zieke voorliefde voor dit soort wazige films.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen zak aan
Ik hou ook wel van wazige films, maar vond 'm gewoon niet echt leuk :pquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb een zieke voorliefde voor dit soort wazige films.
Tof icoon trouwens. The Wall is een geniaal meesterwerk
Dat kan ook gewoon op de MDA Compact, het voordeel is dat je wat meer extended geheugen hebt. Je hoeft dus minder snel iets op je SDkaartje op te slaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, de Extended ROM unhiden en unlocken op je MDA. Wat voegt dat nou eigenlijk toe? Wat heb je er precies aan?
En kan het ook op de MDA Compact? En dan met hetzelfde tooltje als voor de Qtek 9090 van xda-developers?
Hm, okay. Hij lijkt er wel verdomd veel opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van wazige films, maar vond 'm gewoon niet echt leuk :p
En de hamer is trouwens niet van The Wall
rommel is het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:51 schreef Juup© het volgende:
Wazig, mijn Nano hangt.
Stond op slot, en nadat ik het van slot af gezet heb blijft hij dus gewoon op slot staan. Licht gaat niet meer uit en slotje blijft in beeld staan. Hmmmmmmmmmmmmmm
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten.
Ik denk dat hier het probleem ontstaan is doordat de iPod aan de pc hing en in iTunes zat, en dat toen mijn pc door iemand per ongeluk uitgezet is dmv de aan uit knopquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef blieblie het volgende:
No problemo.
Mijn mini hangt vooral als ik geen geduld heb en heel snel liedje kies, volume omhoog gooi en vooruitscroll tegelijk. Dan gaattie ff over de zeik. Naja, doet mijn pc ook altijd, dus ik vergeef het em .
Hm, niet alleen de iPod heeft daar last van maar ook mijn Sony MP3 speler. Die gaat dan naar een 1 of andere 'Undefined Error' state.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat hier het probleem ontstaan is doordat de iPod aan de pc hing en in iTunes zat, en dat toen mijn pc door iemand per ongeluk uitgezet is dmv de aan uit knopen daarna weer opgestart is o.i.d..
Jainoxi is trouwens die Joep waar ik het over had.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon op de MDA Compact, het voordeel is dat je wat meer extended geheugen hebt. Je hoeft dus minder snel iets op je SDkaartje op te slaan.
Zie:
http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0
Valt me van je tegen ArTiC!!!quote:Een 31-jarige man uit het Brabantse Veldhoven werd bij de betaalautomaat van een parkeergarage in het centrum van Eindhoven nogal plotseling aangevallen. Toen een onbekende hem aansprak en vroeg voor welke voetbalclub hij was wist hij daar niet meteen een antwoord op te geven. Toen hij zei niet per se voor PSV te zijn kreeg hij acuut een kopstoot.
De aanvaller, een 25-jarige Helmonder, stapte vervolgens in een auto en reed met een aantal metgezellen weg. Hij is later aangehouden op het Stationsplein in Eindhoven, en afgevoerd naar het politiebureau. Het slachtoffer had enkele verwondingen in het gezicht en een gebroken tand.
Ik zal hierdezelfde reactie geven als op de FP:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |