imo een betere vergelijking dan motor / auto vergelijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En brommerrijden vergelijken met motorrijden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef ArTiC het volgende:
maar om ff een ander onderwerp aan te snijden...
Valt het jullie ook op dat fok op alle mogelijke subsites met bombarie aangeeft een upgrade te gaan doen aan de db server maar vervolgens niks meer van zich laat horen als blijkt dat de upgrade mislukt is omdat men niet de juiste drivers voor de raid opstelling bijhad?
best triest...ben dan een vent en geef gewoon een statusupdate van de 'upgrade'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef ArTiC het volgende:
maar om ff een ander onderwerp aan te snijden...
Valt het jullie ook op dat fok op alle mogelijke subsites met bombarie aangeeft een upgrade te gaan doen aan de db server maar vervolgens niks meer van zich laat horen als blijkt dat de upgrade mislukt is omdat men niet de juiste drivers voor de raid opstelling bijhad?
best triest...ben dan een vent en geef gewoon een statusupdate van de 'upgrade'
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, het is hun eigen foutHadden ze het maar na moeten kijken.
Ik ben al blij dat ze mij niet meer uit mijn college's bellen omdat er een probleem is met de FOK! server.
Garanties uit het verleden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Dit waren nog eens tijden: Het Vierde Grote Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic!
Ik heb geen idee van de SATA ondersteuning, maar ruim een jaar of 1.5 geleden (zoniet meer) was het bijzonder brak en werkte het nauwelijksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Overigens ga ik ook zo upgraden naar Ubuntu 5.10
tenminste, als Ubuntu mijn sata controller pikt
Verkapte pimp met mijn mac post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de SATA ondersteuning, maar ruim een jaar of 1.5 geleden (zoniet meer) was het bijzonder brak en werkte het nauwelijks
Maar ik houd het niet meer zoveel bij sinds ik Mac OSX gebruik
Zo deed ik het ook, alleen deed ik het zelf en vanaf andere locaties behalve thuisquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef r8ality het volgende:
Whahaha. Ik heb de GenToo cd erin gepropt, routing en ssh aangezet, en nu zit een gastje uit mijn projectgroep van de Fontys remote vanuit z'n huis het zaakje hier te configureren. Hoe geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |