abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31529392
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Inrichting hebben we grotendeels. We kunnen genoeg geld aan om het huis plat te gooien en opnieuw op te bouwen Denk dat we er 10.000 ofzo extra bijnemen om te verklussen.
Met wie ga je daar wonen dan?
.
pi_31529547
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef blieblie het volgende:
Ah kee...
Maareh... De plannen mbt. dat huisje zijn al vergevorderd dus?
Wat ons betreft wel Dit is het enige huis in ehvn wat ons echt aan staat qua ligging, garage, buurt, staat van huis, uiterlijk, prijs etcetc.
pi_31529647
Okee, hijs oud maar dit is echt gaaf
http://media.putfile.com/topgear-soccer
Toyota Aygo Voetbal
pi_31529661
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Met wie ga je daar wonen dan?
Met Amaranta
pi_31529670
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Wat ons betreft wel Dit is het enige huis in ehvn wat ons echt aan staat qua ligging, garage, buurt, staat van huis, uiterlijk, prijs etcetc.
ziet er echt erg okee uit .
pi_31529690
http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/

Mannen van de radio, helaas niet allemaal, maar wel meer dan genoeg, 250 om precies te zijn.

@bb, jij had hem al in je favorieten staan volgens mij

[ Bericht 27% gewijzigd door Mex_ op 18-10-2005 11:13:18 ]
pi_31529908
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef blieblie het volgende:

[..]

Met Amaranta
Oja duh
GOEIEMORGEN!
.
pi_31530018
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef Mex_ het volgende:
http://dot.kelder.net/~jones/mvdr/

Mannen van de radio, helaas niet allemaal, maar wel meer dan genoeg, 250 om precies te zijn.

@bb, jij had hem al in je favorieten staan volgens mij
Tssss...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:31:32 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_31530376
http://media.putfile.com/burnout76
burnout in de garage

Dit filmpje is in NL, te zien aan de verkeersborden:
http://media.putfile.com/hardcoregummen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_31530937
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:31 schreef daNpy het volgende:

Dit filmpje is in NL, te zien aan de verkeersborden:
http://media.putfile.com/hardcoregummen
Hij is wel erg goed van vertrouwen, de cameraman dus
pi_31531112
Samir A. 'voorbeeldig student Chemie'
Neej jaah, en die kerels die een Boeings het WTC in vlogen waren voorbeeldige leerlingen van de vliegschool.
Tering... Hoe krom .
pi_31531273
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Sinds de dag dat ik 4 jaar werd volgensmij.

Maar oh wacht, je probeert zeker een gevatte opmerking over mijn motor te maken en zodoende te verhullen dat je je eigenlijk maar schaamt voor je trage, logge 4 wiels koekblik...

Maareh, maak je niet dik joh. Ooit heb je wel genoeg smaak en geld om een échte auto te kopen, of als je écht smaak hebt: een motor

traag, log?
Sorry dat ik het zeg maar je begint over smaak en dan show je een pic van je grijze muizen motor...
Als je smaak hebt koop dan een leuke fiets ipv zo'n standaard ding

nofi offcourse
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_31531275
Ehm. Ik heb nog 6GB vrij van de 320. Ik voel aan mijn theewater dat ik nog een schijf bij ga kopen .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_31531317
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef ArTiC het volgende:

[..]

traag, log?
Sorry dat ik het zeg maar je begint over smaak en dan show je een pic van je grijze muizen motor...
Als je smaak hebt koop dan een leuke fiets ipv zo'n standaard ding

nofi offcourse
Ach, Laurens heeft een beetje last van het tweewielervirus. Waar ie deze winter waarschijnlijk een heel eind van gaat genezen, maar goed. O, Laurens, nieuwsberichtje gehoord van onze onfortuinlijke motoragent dit weekeinde? .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:12:49 #65
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_31531366
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:08 schreef r8ality het volgende:
Ehm. Ik heb nog 6GB vrij van de 320. Ik voel aan mijn theewater dat ik nog een schijf bij ga kopen .
Haal meteen een klembordje
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_31531699
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ach, Laurens heeft een beetje last van het tweewielervirus. Waar ie deze winter waarschijnlijk een heel eind van gaat genezen, maar goed. O, Laurens, nieuwsberichtje gehoord van onze onfortuinlijke motoragent dit weekeinde? .
*verwarming aanzet 's ochtends*
pi_31531743
Kut hoeren schijt fuck zooi .
Maandag tentamen LAN .
pi_31531996
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef r8ality het volgende:

[..]

Hé,

afgezien van het feit dat ik 's winters niet ga rijden ivm koude, gladheid en pekel (bijzonder slecht voor je motor, vandaar dat er in de winter voornamelijk pekel-fietsen rondrijden... goedkope winter fietsen dus) word je van dat virus nimmer genezen...

Ik snap dat je leuk probeert te zijn tegenover de rest van de koekblikkers hier... Maar om daarvoor zo walchelijk respectloos naar die motoragent, die inmiddels zijn onderbeen heeft verloren en kunstmatig in coma gehouden wordt, te verwijzen vind ik echt véél te ver gaan. Ik hoop dan ook dat je binnenkort door een vrachtwagen geschept wordt op je pizzabrik en daarbij één van je ledematen op zeer pijnlijke wijze verliest.

@Artic:

Lijkt me duidelijk dat we verschillende smaken hebben dus
wedstrijdje?

pi_31532912
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:37 schreef omegaproject het volgende:

[..]

@Artic:

Lijkt me duidelijk dat we verschillende smaken hebben dus
wedstrijdje?

erg duidelijk dat ik smaak heb en jij niet

typerend voor motorrijders..er maar op blijven hameren dat een motor sneller is dan een normale personenauto, wedstrijdje is dus zinloos: appel en peren enzo
Iedere normale personenauto is trager en logger dan een motor maar traag en log is geen definitie van een auto
Je mag anders wel tijdens een rondje industrieterrein naast me komen zitten om mee te maken dat auto's niet traag en log zijn, zelfs een zwaardere auto als die van r8al of flow hoeft niet traag en log te zijn laat staan een licht Dafje
Handling is leuker dan vermogen
Bilstein
pi_31533063
Luister. Als je als motoragent denkt "the man" te zijn, en denkt, "ik ga even die illegale streetracertjes proberen te pakken" MET EEN MOTOR ben je zo dom als het achtereind van een varken. En dan moet je niet zeuren als je de vangrail ingereden wordt. Ik keur het uiteraard niet goed, en wens meneer agent + familie veel sterkte toe, maar het is z'n eigen schuld. Bel dan een paar V70-jes, en ga ze daarmee klemrijden. Randdebiel.
pi_31533100
En hou inderdaad een keer op met "ik ben toch lekker sneller dan jullie". Want dat is net zo kinderachtig als mijn opmerking over bromsnor.
pi_31533404
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef r8ality het volgende:
En hou inderdaad een keer op met "ik ben toch lekker sneller dan jullie". Want dat is net zo kinderachtig als mijn opmerking over bromsnor.
Als je probeert te quoten .. quote dan iets wat ik daadwerkelijk heb gezegd.

't is trouwens een observatie, geen kinderachtige opmerking. En jouw opmerking over 'bromsnor' is ook niks kinderachtigs aan ... was dat maar, dan viel het allemaal wel mee. Of zullen we het op ondoordachte lompheid houden?

Anyways, ik stel voor dat we het motor vs auto topic even laten rusten. Cats 'n Dogs u feel me?

pi_31533535
Gezelligheid den troef!
pi_31533878
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef r8ality het volgende:
Luister. Als je als motoragent denkt "the man" te zijn, en denkt, "ik ga even die illegale streetracertjes proberen te pakken" MET EEN MOTOR ben je zo dom als het achtereind van een varken. En dan moet je niet zeuren als je de vangrail ingereden wordt. Ik keur het uiteraard niet goed, en wens meneer agent + familie veel sterkte toe, maar het is z'n eigen schuld. Bel dan een paar V70-jes, en ga ze daarmee klemrijden. Randdebiel.
Even er vanuitgaande dat straks inderdaad blijkt wat jij hierboven beweerd: (van die straatracer en dat hij op de motor probeerde hem tot stoppen te dwingen)

Tuurlijk, die agent is de mongeaul. Níet die kerel die illegaal aan het straatracen is en vervolgens de agent probeert dood te rijden. En dan vervolgens ook nog lopen klagen dat ie bijna dood gereden wordt .. wat denkt hij wel niet!! Dat ie zodra hij uit zn coma is ff zn excuses aanbied aan meneer de straatracert, hij verstoorde immers zijn recordpoging.

Dat je een hekel (lees: doodsangst) hebt aan motorren en motorrijders moet je zelf weten, dat is je goed recht. Maar als je daardoor alle redelijkheid uit ogen verliest moet je je echt eens laten nakijken.

pi_31534339
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef r8ality het volgende:
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Even er vanuitgaande dat straks inderdaad blijkt wat jij hierboven beweerd: (van die straatracer en dat hij op de motor probeerde hem tot stoppen te dwingen)

Tuurlijk, die agent is de mongeaul. Níet die kerel die illegaal aan het straatracen is en vervolgens de agent probeert dood te rijden. En dan vervolgens ook nog lopen klagen dat ie bijna dood gereden wordt .. wat denkt hij wel niet!! Dat ie zodra hij uit zn coma is ff zn excuses aanbied aan meneer de straatracert, hij verstoorde immers zijn recordpoging.

Dat je een hekel (lees: doodsangst) hebt aan motorren en motorrijders moet je zelf weten, dat is je goed recht. Maar als je daardoor alle redelijkheid uit ogen verliest moet je je echt eens laten nakijken.

Kun jij niet lezen ofzeau?

Meneer de agent dacht, ik ben alles, ik kan alles, want ik ben een motoragent en dan functioneer ik niet als mens. Dus ga ik ze aanhouden. Bordje aan, maar uiteraard luisteren die koekwauzen niet. Nogal wiedes. Ik heb zo het vermoeden dat ie op dat moment heeft gedacht, nou dan ga ik ze tot stoppen DWINGEN. Als je zoiets denkt, terwijl op je een MOTOR zit en je moet AUTO's aanhouden, dan ben je gewoon achterlijk, stom, zwakzinnig, en alles wat dies meer zij. Dan stop je gewoon, roept via je porto een stuk of 5 V70-jes, en laat die fijn het werk opknappen. Pfff, als motoragent ga je toch niet voor die rotcenten je eigen ledematen/leven riskeren. Kom op es.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')