oja, en een dude die een miata wilquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef blieblie het volgende:
tvp
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja en serieus in overweging genomen aangezien marco ook kan swappen. Maarja, ik wil ook nog een huis kopen he
2000 euro voor een B16A2 met bak, ecu en kabelboom is best goedkoop, 2500 met inbouw..als ik mijn geld niet ergens anders liever aan zou willen besteden dan deed ik het...160pk
Maarja..een K20 in je 5th gen civic..ook leuk200pk
![]()
Ik hou het nog wel ff bij 90pk![]()
Hij is al verkocht lees ik nu btw
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :squote:Op maandag 17 oktober 2005 21:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.
Je hoeft het dus niet te zien als gemiste kans
Katvervanger en evt achterlichtjes
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20131
Oeps, niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :s
B16B importeren danquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oeps, niet dusJe startblokkering zit in de ECU en in je contactslot. Als je dus naar van OBD2 naar OBD1 of 0 gaat dan zijn er nogal wat aanpassingen nodig om dat te kunnen laten werken.
Waar blijven de heldere knippers? Daar heb je toch nog wel geld voor
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil óók in de OP!!!
[afbeelding]
Sneller dan die andere rode motorvoertuigen op deze pagina![]()
Amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik die minder okee.
Ondanks dat de verschillen op detailniveau zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?
OMG die doppen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik mis de boot van Joost ook al in de OP
[afbeelding]
Sinds de dag dat ik 4 jaar werd volgensmij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?
Die zitten er al meer dan een jaar op, oplettende kijkerquote:
Ik ben het afgelopen jaar nogal on-oplettend geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die zitten er al meer dan een jaar op, oplettende kijker
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef Partygurl het volgende:
Wat zijn we weer aardig op de vroege ochtend
Altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:10 schreef Partygurl het volgende:
Wat zijn we weer aardig op de vroege ochtend
Pffff praat me der niet vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Altijd
Je moet wat als je slecht geslapen hebt
Lange URLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef blieblie het volgende:
Even wat dingetjes die me zo ff opvallen:
In de keuken heb je geen oven, voor de rest ziet het er netjes uit (mocht je een oven willen, die dingen hebben een keukenkast van 60cm breed nodig, moet je ff kijken of het kastje onder de kookplaat 60cm is. Badkamer ziet er erg netjes uit. Ik vraag me, puur afgaande op de foto af wat ze met de wastafel hebben gedaan, is die mintgroen? CV ketel is uit 85, dus je moet rekening houden met het vervangen van dat ding (en zolang ie het nog doet, relatief hoge stookkosten). De vloer ziet er netjes uit op de foto maar het lijkt wel alsof er in de woonkamer parket ligt en in de keuken laminaat. Terwijl de keuken wel aan de woonkamer vast zit.
Overigens enig idee waarom het nummer 8a is? En niet gewoon 8?
En qua prijs... Dat durf ik niet te zeggen. Vind het wat hoog omdat de m2 meters niet echt enorm zijn, maar ik heb wat dat betreft niet zo een geweldige kijk op huisprijzen. Appartementen gaat wel, huizen niet zo. Al heb je wel een 2 onder 1 kap, dus weinig last van buren en zit je wel errug relaxt qua ligging tov. centrum. Al zou ik wel even een paar keer op verschillende tijden in die buurt gaan rond rijden om te kijken wat voor volk er snachts rondloopt/rijdt.
Hehe, dan wel hè, afgelopen zomer was je ver te zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef blieblie het volgende:
Ah kee... De tuin is ook wel errug relaxt!
Dan kom ik volgend jaar bij jullie bbqen.
Die zijn alleen nog gaarder en kleinerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef blieblie het volgende:
Op funda staan trouwens nog meer foto's.
Weet je hoe ver fietsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hehe, dan wel hè, afgelopen zomer was je ver te zoeken
Dat ronde gat gaat er als 1e uit, dat waren eerst 2 slaapkamers. Flink wat likken verf oid er tegenaan, komt goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef blieblie het volgende:
Overigens... Qua smaak krijg ik beetje de kriebels van dat ronde gat in de slaapkamer en het behang enzo. Maar das allemaal op te lossen en tja... Is gevalletje "smaak".
Inrichting hebben we grotendeels. We kunnen genoeg geld aan om het huis plat te gooien en opnieuw op te bouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
Ah kee![]()
Hebben jullie dat meegenomen in de hypotheek trouwens?
De mogelijkheid om de boel op te knappen en evt. in te richten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |