Ik mag dan niet vaak positief over je DAFje zijn maar ik ben blij dat ze tijdelijk zijn, zou echt zonde van het ' klassieke' zijn die stickers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef daNpy het volgende:
Zo goed kan ik niet PSen helaas.
Maar wees niet bang, de stickers zijn tijdelijk. Misschien dat ze tot 26 november (nog een rally met wederom sponsoring) blijven zitten, anders gaan ze er zsm af
Enyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je hem (of haar) noemen?
Dus jij sport niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, normale mensen sporten gewoon.
Vond Okke ook wel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eny.
En hij heeft een voorkeur voor vrouwen.
Bij mij begintie te miauwen, bij vrouwen heeftie het allemaal prima.
Maar dat komt wel wanneer ie doorheeft wie em eten geeft.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Avond.
Ik heb tentamens gevonden.
Hoest met Lotte?? Heb je het erg druk allemaal?
Den Bosch. En die kerel van het distributiecentrum heb ik vandaag gesproken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
Hij staat wel op een duitse account met een franse naam terwijl het gepost stond op Jaggle.
Maar het kenteken lijkt Nederlands.... Dus.... kweenie waar de foto genomen is.
Hehe je denkt toch niet dat ik altijd met die stickers rond ga rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag dan niet vaak positief over je DAFje zijn maar ik ben blij dat ze tijdelijk zijn, zou echt zonde van het ' klassieke' zijn die stickers.
Als jij een goed idee hebt om een pak papier door een kabeltje te proppen hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je die ff naar mij doormailen pls? florisj at gmail dot com
Hmmz, keertje kopiëren dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als jij een goed idee hebt om een pak papier door een kabeltje te proppen hebt?.
Keb namelijk geen beschikking over een scanner ofzo hier.
Ikke niet, 't was wel chaos gisteren hoorde ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:21 schreef blieblie het volgende:
Zoiets...
Wie is er al bij de Mediamarkt geweest?
Haha te vet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:48 schreef r8ality het volgende:
Lieve, schattige, aardige, toffe Floris.
IK MOET JOUW CREDITCARD LENEN! MOET. MOET. MOET. ER IS GEEN ONTKOMEN AAN!
http://www.zazzle.com/col(...)d=196316402422506313
Wtf?! Gaaaafquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Haha te vet.
Hoe duur zijn die?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |