Yeeaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Gisteren trouwens wezen kijken bij mijn poezenbeest.
Volgende week vrijdag mag ik em ophalen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:15 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Is er nu niemand bij dat bedrijf capabel genoeg om een gemotoriseerd voertuig te besturen?.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Gisteren trouwens wezen kijken bij mijn poezenbeest.
Volgende week vrijdag mag ik em ophalen.
Je gaat toch niet serieus menen dat je er stickers op gaat plakken hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:33 schreef daNpy het volgende:
Met dank aan onze sponsor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat de rally schilden & nr's ook een beetje gaaf zijn
ik wist het ik wist het ik wist het...ik ben het vergeten jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je hem (of haar) noemen?
Vakantie? Was da?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:51 schreef Partygurl het volgende:
Vakantie alweer bijna voorbijj
Nee, die zitten er toch al opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus menen dat je er stickers op gaat plakken he
Ik hoopte nog ff dat het photoshop was...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, die zitten er toch al op
Andere naam voor raak-je-vatsige-aars-kwijt bewegingen denk ikquote:
Ah, normale mensen sporten gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Andere naam voor raak-je-vatsige-aars-kwijt bewegingen denk ik
+ de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoonquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
Voortaan als m'n pa belt dan ga ik maar eens opnemen met "Dit nummer kost circa 1 euro per minuut
quote:Helpdesk, met Floris."
Een beetje hupsen en springen en moeilijk doen op muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |