Ik haal hem denk ik ook maar op DVD. Het is inderdaad wel iets dat je meerdere keren *kunt* kijken volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep, erg vet
Wel typisch zo'n film die je meer dan 1 keer moet kijken om 'm echt goed te snappen maar daar houd ik wel van.![]()
Ik heb hier de DVD liggen trouwens.
Ik vond er anders geen zak aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
Deze moet je ook echt zien als je van wazige doordenk films houdt
Eternal Sunshine of the spotless mind
Dat kan. Maar ik heb een zieke voorliefde voor dit soort wazige films.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen zak aan
Ik hou ook wel van wazige films, maar vond 'm gewoon niet echt leuk :pquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb een zieke voorliefde voor dit soort wazige films.
Tof icoon trouwens. The Wall is een geniaal meesterwerk
Dat kan ook gewoon op de MDA Compact, het voordeel is dat je wat meer extended geheugen hebt. Je hoeft dus minder snel iets op je SDkaartje op te slaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, de Extended ROM unhiden en unlocken op je MDA. Wat voegt dat nou eigenlijk toe? Wat heb je er precies aan?
En kan het ook op de MDA Compact? En dan met hetzelfde tooltje als voor de Qtek 9090 van xda-developers?
Hm, okay. Hij lijkt er wel verdomd veel opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van wazige films, maar vond 'm gewoon niet echt leuk :p
En de hamer is trouwens niet van The Wall
rommel is het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:51 schreef Juup© het volgende:
Wazig, mijn Nano hangt.
Stond op slot, en nadat ik het van slot af gezet heb blijft hij dus gewoon op slot staan. Licht gaat niet meer uit en slotje blijft in beeld staan. Hmmmmmmmmmmmmmm
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten.
Ik denk dat hier het probleem ontstaan is doordat de iPod aan de pc hing en in iTunes zat, en dat toen mijn pc door iemand per ongeluk uitgezet is dmv de aan uit knopquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef blieblie het volgende:
No problemo.
Mijn mini hangt vooral als ik geen geduld heb en heel snel liedje kies, volume omhoog gooi en vooruitscroll tegelijk. Dan gaattie ff over de zeik. Naja, doet mijn pc ook altijd, dus ik vergeef het em .
Hm, niet alleen de iPod heeft daar last van maar ook mijn Sony MP3 speler. Die gaat dan naar een 1 of andere 'Undefined Error' state.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat hier het probleem ontstaan is doordat de iPod aan de pc hing en in iTunes zat, en dat toen mijn pc door iemand per ongeluk uitgezet is dmv de aan uit knopen daarna weer opgestart is o.i.d..
Jainoxi is trouwens die Joep waar ik het over had.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon op de MDA Compact, het voordeel is dat je wat meer extended geheugen hebt. Je hoeft dus minder snel iets op je SDkaartje op te slaan.
Zie:
http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0
Valt me van je tegen ArTiC!!!quote:Een 31-jarige man uit het Brabantse Veldhoven werd bij de betaalautomaat van een parkeergarage in het centrum van Eindhoven nogal plotseling aangevallen. Toen een onbekende hem aansprak en vroeg voor welke voetbalclub hij was wist hij daar niet meteen een antwoord op te geven. Toen hij zei niet per se voor PSV te zijn kreeg hij acuut een kopstoot.
De aanvaller, een 25-jarige Helmonder, stapte vervolgens in een auto en reed met een aantal metgezellen weg. Hij is later aangehouden op het Stationsplein in Eindhoven, en afgevoerd naar het politiebureau. Het slachtoffer had enkele verwondingen in het gezicht en een gebroken tand.
Ik zal hierdezelfde reactie geven als op de FP:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |