quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt van niet. Heb jij ook van die belachelijk dikke breipennen?
In ieder geval doen ze allemaal hun uiterste best, daar ben ik van overtuigd. En een lapje breien wil nog wel, maar doe het maar een 4 dagen bijna non stop.
Er zijn nu vijf paar breipennen actief, een paar ligt dus ergens werkeloos te wezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel breipennen zijn er constant actief dan. Ik zie nu 4 paar breipennen actief. Dat omgerekend naar 4 dagen... dan moeten er ieder uur per 2 breipennen een lapje gemaakt worden, non stop door dus. Probleem is dat alleen Nathalie dat tot nu toe lijkt te kunnen.
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel breipennen zijn er constant actief dan. Ik zie nu 4 paar breipennen actief. Dat omgerekend naar 4 dagen... dan moeten er ieder uur per 2 breipennen een lapje gemaakt worden, non stop door dus. Probleem is dat alleen Nathalie dat tot nu toe lijkt te kunnen.
Ja nathalie en dido liggen lekker te slapen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef style het volgende:
[..]
Er zijn nu vijf paar breipennen actief, een paar ligt dus ergens werkeloos te wezen.
Er liggen twee mensen te slapen.
Dat noem ik dus echt niet je uiterste best doen. Integendeel zelfs.
doet het hier nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:14 schreef regenworm het volgende:
Als straks fok down gaat zitten we met ze alle hier
http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgi
channel: #fok-bb
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....
Hoe dik zijn die van jou?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Yep, heb speciaal dikke pennen opgehaald bij m'n moeder...
Dikke pennen en dikke wol betekent een stuk sneller klaar![]()
Ja maar Scan... Als ze meteen in het begin góed van start waren gegaan en vannacht ook doorgegaan waren hadden ze ANDERHALF uur per lapje gehad.... Tot nu toe heeft iedereen dat nog gehaald....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.
en ze zijn opquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja nathalie en dido liggen lekker te slapen..
verkeerde topicquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef muizemeis het volgende:
dikke pennen breidt toch sneller, dan brei je toch groffer??
geen idee hoor heb geen verstand van breien verder maar dit meen ik me te herinneren van toen mijn moeder eens een poging ging wagen
Ik ga dr vandoor hoor, zometeen lekker eten
Tot later vanavond of morgen ofzo...![]()
![]()
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....
Als ze even doorzetten redden ze dat ook makkelijk in een uur. Dat is gewoon een kwestie van oefenen en de slag te pakken krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.
Heb het geprobeerd met nr 7 en met nr 10... Met beide hetzelfde resultaat...quote:
Heb je een losstaand irc programma? Dan kan je moet de Efnet server nemen en zelf ff het goede kanaal kiezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doet het hier niet
maar om nou in m'n eentje op http://www.gillesdesmit.com/bb/ te gaan zitten
Ze zouden het 's nachts anders kunnen doen, maar voor overdag werkt mijn methode prima....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.
Ja en? Ze mogen er toch wel wat voor doen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.
Nee, heb geen IRC programma.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Heb je een losstaand irc programma?
Rob is toch ook wel loeisnel dacht ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Ik heb het even aan mijn vrouw gevraagd... en die zegt ook dat het makkelijk moet kunnen. Ik heb dus niets gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Trouwens scan....
Zes paar pennen voor 375 lapjes... In totaal 4 dagen. Dat is dus ongeveer 15 lapjes per paar pennen per dag... Rob heeft van pakweg 10 uur tot 17 uur in totaal 12 lapjes gebreit....
Het zou dus zelfs nog gekund hebben mét nachtrust....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor een sociaal avondje zonder FOK!
Kan een MODJE er ff saaiheid van maken? BVD
Kortom, het zijn gewoon WEDEROM een stelletje enorme luie lapzwansen....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Ik heb het even aan mijn vrouw gevraagd... en die zegt ook dat het makkelijk moet kunnen. Ik heb dus niets gezegd
En dus een vette sanctie (50.000 euro van de prijzenpot) als ze nu weer voortijdig opgevenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kortom, het zijn gewoon WEDEROM een stelletje enorme luie lapzwansen....![]()
Mijn vrouw zegt trouwens ook dat het heel moeilijk wordt als niemand ooit gebreid heeft. En dar is dus met deze groep het geval.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De meesten hebben net als de gemiddelde fokker enkel een paar jaar handenarbeidles op de basisschool gehad.... Dus de basale kennis is er gewoon...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt trouwens ook dat het heel moeilijk wordt als niemand ooit gebreid heeft. En dar is dus met deze groep het geval.
Klopt helemaal! En ik hoop dat ze nu echt een keer een sanctie krijgen, omdat ze voortijdig stoppen of niet meer hun best doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar, Scan!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt trouwens ook dat het heel moeilijk wordt als niemand ooit gebreid heeft. En dar is dus met deze groep het geval.
Ik had begrepen dat ze het nog nooit eerder hadden gedaan omdat ze in het begin ook de dbk in gingen om te vragen hoe je moet breien. Had ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar, Scan!
Rob, Chantal, Tanja, Roel en Nathalie hadden allemaal al eerder gebreid.
En als je het eenmaal kan, verleer je het niet.
Het eerste wat Chantal riep... O nee, wat een rotopdracht, dat kan ik niet hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze het nog nooit eerder hadden gedaan omdat ze in het begin ook de dbk in gingen om te vragen hoe je moet breien. Had ik dat verkeerd begrepen?
ik heb wel handwerkles gehad, maar breien hebben we daar echt nooit gedaan. Heb echt nog nooit van me leven een stel breipennen in me handen gehad. Volgens mij is dat tegenwoordig toch echt niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De meesten hebben net als de gemiddelde fokker enkel een paar jaar handenarbeidles op de basisschool gehad.... Dus de basale kennis is er gewoon...
Ik merkte vandaag dat het met breien net zo is als met fietsen... Je schijnt het nooit te verleren.
Ik heb nog nooit van mijn leven breipennen in mijn handen gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De meesten hebben net als de gemiddelde fokker enkel een paar jaar handenarbeidles op de basisschool gehad.... Dus de basale kennis is er gewoon...
Ik merkte vandaag dat het met breien net zo is als met fietsen... Je schijnt het nooit te verleren.
De 5 die ik opnoemden hadden het allemaal al eens gedaan, ook al was het wel al lang geleden. Merkte je later ook aan de verhalen: mijn moeder/oma deed het zo, mijn moeder/oma zette altijd de steken op en dan ging ik zelf verder.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze het nog nooit eerder hadden gedaan omdat ze in het begin ook de dbk in gingen om te vragen hoe je moet breien. Had ik dat verkeerd begrepen?
Meer dan terecht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Er zitten er nu dus maar vier te breien
En die stoppen om de haverklap...
BB gaat dit niet pikken, dat wordt weer pindakaasrantsoen voor hen...
Op dit moment zit alleen Lieske nog te breienquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meer dan terecht.
Wat een stel lapswanzen.![]()
Nog ff wat over Tanja: die rookte vanmiddag rantsoen-shag mee terwijl ze eigen sigaretten heeft.
"Die roken zo snel op als ze tijdens het breien in de asbak liggen."![]()
Lijkt me niet verantwoord om ze nog een week op pindakaas, brood en water te zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Er zitten er nu dus maar vier te breien
En die stoppen om de haverklap...
BB gaat dit niet pikken, dat wordt weer pindakaasrantsoen voor hen...
Ben ik met je eens hoor... Maar hier mag best een actie van BB tegenover staan...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verantwoord om ze nog een week op pindakaas, brood en water te zetten.
Dat is niet gezond natuurlijk. Eerlijk gezegd vond ik 1 week al te gek voor woorden. Of ze moeten heel veel voedings pillen enzo erbij krijgen.
Precies! Ze mogen best wel wat doen voor alles wat ze krijgen. In plaats van op hun luie reet op de bank of in de tuin te zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Al zouden m'n vingertoppen eraf vallen van de kloven, flugel zou doorbreien tot ze écht niet meer kon... Dat is het spelletje hier, ze zijn verdomme niet op vakantie.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nog ff wat over Tanja: die rookte vanmiddag rantsoen-shag mee terwijl ze eigen sigaretten heeft.
"Die roken zo snel op als ze tijdens het breien in de asbak liggen."![]()
nope lijkt zelfs wel iets sneller dan vanmiddagquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:18 schreef Mike1964 het volgende:
Nog steeds niet down?
Het gaat zelfs beter dan de laatse 2 dagenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:18 schreef Mike1964 het volgende:
Nog steeds niet down?
het is maar voor een week kunnen ze best op brood en pindakaas leven. Gaan ze niet dood van. Misschien als dat in het vooruitzicht wordt gesteld dat ze is iets gaan doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verantwoord om ze nog een week op pindakaas, brood en water te zetten.
Dat is niet gezond natuurlijk. Eerlijk gezegd vond ik 1 week al te gek voor woorden. Of ze moeten heel veel voedings pillen enzo erbij krijgen.
Ze zitten nu keurig met z'n zessen te breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:23 schreef MissX het volgende:
[..]
het is maar voor een week kunnen ze best op brood en pindakaas leven. Gaan ze niet dood van. Misschien als dat in het vooruitzicht wordt gesteld dat ze is iets gaan doen.
Heyquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zitten nu keurig met z'n zessen te breien.![]()
Misschien ook eerst even checken in welk topic je post?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:38 schreef luciano het volgende:
Den Haag -- Roosendaal = SNELWEG A13 -- SNELWEG A20 --SNELWEG A16--SNELWEG A59
Welk stukje ZANDWEG bedoelde je ook alweer Gert ??
Ok , ik laat het hierbij , now I made MY point : eerst checken , DAN huilen
nog een minuutje of ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, we zijn nog up.
er wordt zo weinig gepost hier, Fok kan net zo goed doen gaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:01 schreef MissX het volgende:
ik dacht ff dat we eruit lagen, maar nog niet
Ze zei inderdaad 28.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:06 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde volgens mij gisteren zeggen dat ze binnenkort 28 jaar wordt heeft iemand dat ook gehoord?
vls de site is ze nu 26 en zou dus 27 moeten worden
Kan iemand Joost op de een of andere manier slopen zodat hij stopt met ouwehoerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Joost weer met een soort verhaaltje op stream 3.
Zou dit de nachtploeg worden
Ja... ik vind het wel goed gaan... maar dat komt misschien omdat er nog niet veel users terug zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Day het volgende:
Vind het niet echt veel sneller geworden. Jullie wel?
Ja echt wel wat sneller nu jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Day het volgende:
Vind het niet echt veel sneller geworden. Jullie wel?
Die fastchat vindt ik wel leukquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:33 schreef demins het volgende:
Terug van weggeweest. Niks voor senioren die fastchat. Effe teruglezen...
![]()
Om Ritalin vragen in de dbk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Kan iemand Joost op de een of andere manier slopen zodat hij stopt met ouwehoeren![]()
Zeker en vast! Een stuk sneller!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef muizemeis het volgende:
weinig gemist dus zo te lezen...
wat bb betreft dan
edit: stuk sneller wat mij betreft
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Zooooooo, wat is dit joh. Breien...DAMN saai!
Hoe komen ze nu bij zo'n opdracht? Verslag van stream 5:
Vooraf
Scenario
-grappig-
J; Ok Hum, goeie tip, moet ik toch ook eens gaan doen!
![]()
benieuwd naar de reactie van Milagro...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Zooooooo, wat is dit joh. Breien...DAMN saai!
Hoe komen ze nu bij zo'n opdracht? Verslag van stream 5:
Vooraf
Hummie John die samen brainstormen
H: John, we laten ze breien!
J: Breien, hummie dat is toch dooodsaai.....
H: nee joh, ik moest dat vroeger bij de nonnen ook. Werd dan standaard ruzie over de wol, en met die naalden prikten we elkaar dan lek!
J: mmm, dat klinkt goed...nou, doe dan maar, saaier kan het niet worden!
een uur geleden
J: Hum, dit kan zo écht niet...
H: Ze prikken inderdaad niet naar elkaar....
J: Grijp in Hum! Dit kost ons kijkers...
H; Op Fok worden we ookal afgemaakt...
J: Logisch, die jeugd wil actie...
H: John, die gasten op FOk zijn gemiddeld 50...
J: Tering Hum! als die het al niet pruimen....Ik bel nú Gordon en Joling!
Zojuist
J: Hoe weet je dat trouwens van FOK?
H: Ik post daar ook regelmatig
J: Hé leuk joh, onder je eigen naam?
H: Nee joh! Ik heb een nick: Milagro, leuk hè!
J; Ok Hum, goeie tip, moet ik toch ook eens gaan doen!
![]()
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hum.. euhh Milagro heeft even wat andere prioriteiten![]()
ik weet van nietsquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?
... lees mijn eerdere stukje.. dan snappie umquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?
misschien kun je ff leuk stukje voor de streamverslagen schrijven??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef Falco het volgende:
Ik haal er bier bij. Kijken of ze zo nog steeds breien!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
misschien kun je ff leuk stukje voor de streamverslagen schrijven??
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?quote:
ow begint chantal een beetje kriebel te krijgen??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:50 schreef demins het volgende:
Chantal: Ik heb van niemand nog een piemel gezien.
Dat optimisme, ...nog...![]()
Ze is een jaar ouder dan Menno..quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?
Zowel Day als ik hebben haar gisteren duidelijk horen zeggen dat ze 28 wordt, terwijl er op de Talpa site staat dat ze 26 jaar is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappum....we lulden even langs elkaar heen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... lees mijn eerdere stukje.. dan snappie um![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze is een jaar ouder dan Menno..
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
Die slaapt ws.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja, precies.. maar jullie hebben echt gehoord dat ze 28 zei??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijn![]()
ok.... gaan ze dus toch 24/7 breien nu dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die slaapt ws.
FOK! is trouwens een razend stuk sneller, HULDE aan de beheerders!![]()
nee ben dr pas weer sinds BBquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.
Rob is down ff F5en en hij wordt wakkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ben dr pas weer sinds BB
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
hahahahaha die heb ik ff gemist!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goed
Mag-ie nu weer aan?
![]()
net een BB-bewoner: "IK zit hier voor mijn rust!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Wat is het toch weer spannend zeg
![]()
Ik val bijna in slaap
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
Toen Menno, Joost en Roel samen aan tafel zaten 's avonds hadden ze het er al over hoor. Roel zei: Dat ze dat gezien hebben... ik heb geen camera gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef BBscanner het volgende:
Gesprekje tussen Menno en Nathalie is wel grappig,
Menno; wordt beetje moe van allle gesprekken
Nathalie; van mij mag er wel een beejte diepgang in
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
dido was op dat moment niet in de buurtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.
Ook nu reageerde Dido niet dus volgens mij heeft ze het nog steeds niet in de gaten![]()
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
geen idee maar zouden die er nog steeds zitten? lijkt me niet dat er nu nog een nieuwe inkomt toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
Ik moest er aan denken toen ze het over Leroy?? hadden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Leroy in ieder geval... dat werd eens als fout omgeroepen... Leroy, zender checkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Nou er is al eerder over gesproken hoor, Lieske vroeg het zich een keer af, maar die legde de link volgens mij niet. Chantal wel, maar die nam Roel in bescherming.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
MM waar zit dat forum eik. Kannievinde...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
Veilig is het niet meer in de wereld... maar welkom terugquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Ik heb de hele avond gebreid![]()
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzetquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
ZIENquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Noooouuuuuuuuuuu..... luisterrrrrrrrrrrrrrr... ik wil EENS diepgaande gesprekkennnnnnnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzet
Niemand![]()
neequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Een vriendelijke bewoner gaat dat 3e hand-gedoe nog wel lekken hoor, binnenkort.
Vertel het aan Nathalie, dan ben je geen klikspaan en dan weet Dido het even later ook.
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
nouja bedoelde idd vooral de vrouwen... dan weet dido het toch ook wel snel??
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ja oke, maar op welke andere manier had je het moeten uitleggen, die opmerking van bridget??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.
Denk het niet er wordt gewoon geroddeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......
ja dat is dan wel weer zo..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
klopt, donderdag gaan ze weer nominerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik Nathalie en Menno zo hoor... hebben ze nog niet genomineerd... klopt dat?
ja dat is óók zo idd... goh ze is idd nóg groener dan ik eik had gedachtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.
Waarna ze nog een tijdje heel giechelig deed![]()
Ik dacht meestal woensdagavond hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
"Maar, maar... zouden álle mannen dat doen?"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht meestal woensdagavond hoor
Okee, dank je... ik zag ze 1 voor 1 naar de dbk gaan net... maar moest daarna weg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breienquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijn
Wickedangel mag niet meedoen aan BB Fok! volgend jaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breien![]()
![]()
Knap joh![]()
Maar je moet wel de opdracht lezen
Vierkantjes moet je breien
Daar kunnen we de weekopdracht toch niet mee winnen![]()
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
"Maar, maar... zouden álle mannen dat doen?"![]()
Shit, ik zag Joost nog met een bord binnenkomen... maar ik kon het niet lezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar kunnen we de weekopdracht toch niet mee winnen![]()
onwaarschijnlijk...quote:
lezen viel niet meequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
Dat wil ik toch niet... gaan jullie me hier zitten afzeiken zeker. Te dik, te dun, te jong, te oud, Scanman tietuh etc. etc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wickedangel mag niet meedoen aan BB Fok! volgend jaar
D.Rosequote:
dat was een foutje, Ctrl C pikt ie soms niet op en dus zat er nog een ander plaatje onder de Ctrl Vquote:
is dat de weekopdracht nietquote:
Yup, had ik net ook op gate 3, normaliter krijg ik de melding dat de server offline is, maar nu stopte die gewoon alsof ik op 'stop' had gedrukt erg vaagquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
stream kwaliteit loopt wel erg terug.
De streams flikkeren er gewoon in eens uit.
En stream 2 is nog steeds zwart.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een foutje, Ctrl C pikt ie soms niet op en dus zat er nog een ander plaatje onder de Ctrl V
bij mij knalde alle vier de streams eruitquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, had ik net ook op gate 3, normaliter krijg ik de melding dat de server offline is, maar nu stopte die gewoon alsof ik op 'stop' had gedrukt erg vaag
Ik kijk er maar één tegelijk via WMquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
bij mij knalde alle vier de streams eruit
jij bent goed zeg..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Is Menno nou naast Nathalie gaan slapen?
Waar moet Dido dan liggen![]()
is dit een afspraak soms tussen Roel en Menno![]()
ja, nee...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Lieske (linda) ik wil graag iemand een handje helpen.
Iedereen lachen ook dido maar het kwartje valt niet bij haar
Menno heeft van Roel geleerd dat je vrouwen jaloers moet maken.. althans.. het proberen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Is Menno nou naast Nathalie gaan slapen?
Waar moet Dido dan liggen![]()
is dit een afspraak soms tussen Roel en Menno![]()
dat geef ik toch ook toequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ja, smoesjes, hier een beetje interressant doen met Ctrl V en Ctrl C, je deed het gewoon FOUT
![]()
Erg flauw.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Ze zitten die ex-bewoners nu wel flink voor lul te zetten zeg!
Ingrid speelt Ralph, iemand die niet kan lezen en niets kan onthouden
Joost speelt Rikkert, en roept de hele tijd alleen maar "Hulde", "anus" en "bier".
[afbeelding]
gebruik bbstream maar dit is ook een gare tool.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk er maar één tegelijk via WM
Maargoed, nu doet de boel het tot dusver redelijk stabiel
Ja en met de grootste smile durfde ze ook nog te zeggen dat ze dat vroeger ook vaak deed, dreigen dat ze weg zou lopen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze lachen dat Tanja vaak dreigt met vertrekken en toch niet gaat..
Vooral Tanja lacht erom
Schaamteloos gedrag! Zaten die drie er nog maar in! Ipv Chantal, Rob en Tanjaquote:
* staat genoteerdquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
stream 2 werkt nu ook weer.
Nou ik ga het ook niet lang meer volhouden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik ben dr weer vandoor, trusten, of sterkte voor degenen die vannacht de streams bekijken
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik ben dr weer vandoor, trusten, of sterkte voor degenen die vannacht de streams bekijken
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik de vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zie de mannen graag op hun knieën
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
hebben ze geen middel tegen zingen.......
Bedoel je ons?!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n nachtrust nie opofferen om naar een stel halve garen te kijken, mij niet gezien![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik ga het ook niet lang meer volhouden.
Garen? het was toch wol?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n nachtrust nie opofferen om naar een stel halve garen te kijken, mij niet gezien![]()
Een leven? Waar kan ik dat kopen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dat is nou leuk....
Gewoon even voor één avondje een leven nemen... Mis je gewoon de hele downtime
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
is toch dom nu, dat moet je toegeven
![]()
SPANNENDquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een leuke TT bedacht... ik ga 'm vast klaar zetten![]()
BBSC #515 'ik ga 'm vast klaarzetten' ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een leuke TT bedacht... ik ga 'm vast klaar zetten![]()
Als ze twee voor de prijs van één zijn, wil ik er ook wel éénquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een leven? Waar kan ik dat kopen?![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
BBSC #515 'ik ga 'm vast klaarzetten' ?
Nou hoop ik toch echt dat er meer gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Vrijdag tot zondag leef ik.. door de week kan het helaas nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ja hè!quote:
Daarmee kom je aardig bovenaan mijn lijstje van favo fokkersquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik let nauwelijks op de streams.
stst hij is ook aan het breien een das voor de winter.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Ben je er of ben je al aan het afkicken?![]()
Dan kan het eik alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè!
Als iemand dat echt zo aankondigt, en dus eigenlijk het volgende topic opeist, dan ga je er toch wat speciaals van verwachten.![]()
Blond.... checkquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je er nou achter of een topic bijna vol is? Tellen jullie ofzo?
Het isquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Nou BB hartelijk bedankt hoor..
Hoe kómen jullie erop, geweldig gewoon.
We laten de bewoners breien, dan gaan ze lekker gezellig keuvelen en liedjes zingen.
Briljant gewoon
ik zie dat we bijna pagina 11 vol hebben (instelling 25 posts per pagina) dus nog zo'n 30 posts gok ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je er nou achter of een topic bijna vol is? Tellen jullie ofzo?
Ik de vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zie de mannen graag op hun knieën
![]()
Ik merk hetquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik let nauwelijks op de streams.
Quality Time met zijn vrouw, hij dacht dat Fok down was, en het moet toch een keertje gebeurenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Ben je er of ben je al aan het afkicken?![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Blond.... check
Vrouw.... check
OK, dan kun je er niets aan doen.
Je ziet het in de forum-index, en na 300 posts is ie vol.
max 300 behalve als een mod nog post dan zijn het er 301quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie dat we bijna pagina 11 vol hebben (instelling 25 posts per pagina) dus nog zo'n 30 posts gok ik
Je kunt het ook zien op de BB forumpagina
Maar wat valt er nu in hemelsnaam te zeggen over de streams? Serieus? Nu kom ik in de SC topics sowieso nauwelijks meer omdat ik inderdaad geen streams meer kijk, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik merk het, dit topic gaat inmiddels meer over vrouwen die kletsen dan over mensen die BB kijken.
No offence ofzo verder, maar wordt wel erg saai, elke dag komen er minder mensen die nog meekijken en lullen op de streams.
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Shit, ik had zo gehoopt dat de baby er inmiddels zou zijn
nee, huilen om Linda.. dat komt erg intelligent overquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Daarmee kom je aardig bovenaan mijn lijstje van favo fokkers![]()
Al die eikels denken dat het leuk is en maar de hele tijd zitten te wachten tot het nog leuker wordt![]()
Ach hoop doet leven![]()
Lijkt wel een kinderklasje![]()
IK MIS LINDA![]()
Ik weet het niet, maar wat ik van een aantal hier lees, kunnen ze beter naar dat andere chat topic gaan in BB...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar wat valt er nu in hemelsnaam te zeggen over de streams? Serieus? Nu kom ik in de SC topics sowieso nauwelijks meer omdat ik inderdaad geen streams meer kijk, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijk
Als de streams oersaai zijn, moeten we er zelf wat van maken, toch.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik merk het, dit topic gaat inmiddels meer over vrouwen die kletsen dan over mensen die BB kijken.
No offence ofzo verder, maar wordt wel erg saai, elke dag komen er minder mensen die nog meekijken en lullen op de streams.
Bij tanja is het geen DHL.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Snelle gozert, die Scan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Quality Time met zijn vrouw, hij dacht dat Fok down was, en het moet toch een keertje gebeuren![]()
Ja hè, ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dan blijft het hier akelig stil denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat ik van een aantal hier lees, kunnen ze beter naar dat andere chat topic gaan in BB...
Of als 2 mensen tegelijk op invoeren klikkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
max 300 behalve als een mod nog post dan zijn het er 301
Je hangt hier te lang rond, D.Rose...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Of als 2 mensen tegelijk op invoeren klikken
en in het kader van nutteloze info: vroeger waren het er trouwens 256
Vanmiddag leek er heel ff strijd te onstaan toen het mis ging met de weekopdracht (ik heb dit zo goed en zo kwaad als het ging in de streamverslagen gepost).quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?![]()
Ik heb dus geen flauw idee. Heb vanaf 5 uur niet meer gekeken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?![]()
Dat zegt niet veel.. Ik ben een halve surinamer en ik kon met 7 maanden lopenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij tanja is het geen DHL.
Het zit een 1/2 antiliaan in haar buik dus dat gaat niet zo snel
Dat ja, en ze hebben het een keer of 3 op willen geven en zijn toch weer door gegaan. Ze hebben van BB op hun sodeflikker gehad. Hadden nl. weer de opdracht verkeerd gelezen EN BB vindt ze ondankbaar, met name over het eten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |