Kan iemand Joost op de een of andere manier slopen zodat hij stopt met ouwehoerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Joost weer met een soort verhaaltje op stream 3.
Zou dit de nachtploeg worden
Ja... ik vind het wel goed gaan... maar dat komt misschien omdat er nog niet veel users terug zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Day het volgende:
Vind het niet echt veel sneller geworden. Jullie wel?
Ja echt wel wat sneller nu jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:30 schreef Day het volgende:
Vind het niet echt veel sneller geworden. Jullie wel?
Die fastchat vindt ik wel leukquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:33 schreef demins het volgende:
Terug van weggeweest. Niks voor senioren die fastchat. Effe teruglezen...
![]()
Om Ritalin vragen in de dbk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Kan iemand Joost op de een of andere manier slopen zodat hij stopt met ouwehoeren![]()
Zeker en vast! Een stuk sneller!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef muizemeis het volgende:
weinig gemist dus zo te lezen...
wat bb betreft dan
edit: stuk sneller wat mij betreft
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Zooooooo, wat is dit joh. Breien...DAMN saai!
Hoe komen ze nu bij zo'n opdracht? Verslag van stream 5:
Vooraf
Scenario
-grappig-
J; Ok Hum, goeie tip, moet ik toch ook eens gaan doen!
![]()
benieuwd naar de reactie van Milagro...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:39 schreef Maurisico het volgende:
Zooooooo, wat is dit joh. Breien...DAMN saai!
Hoe komen ze nu bij zo'n opdracht? Verslag van stream 5:
Vooraf
Hummie John die samen brainstormen
H: John, we laten ze breien!
J: Breien, hummie dat is toch dooodsaai.....
H: nee joh, ik moest dat vroeger bij de nonnen ook. Werd dan standaard ruzie over de wol, en met die naalden prikten we elkaar dan lek!
J: mmm, dat klinkt goed...nou, doe dan maar, saaier kan het niet worden!
een uur geleden
J: Hum, dit kan zo écht niet...
H: Ze prikken inderdaad niet naar elkaar....
J: Grijp in Hum! Dit kost ons kijkers...
H; Op Fok worden we ookal afgemaakt...
J: Logisch, die jeugd wil actie...
H: John, die gasten op FOk zijn gemiddeld 50...
J: Tering Hum! als die het al niet pruimen....Ik bel nú Gordon en Joling!
Zojuist
J: Hoe weet je dat trouwens van FOK?
H: Ik post daar ook regelmatig
J: Hé leuk joh, onder je eigen naam?
H: Nee joh! Ik heb een nick: Milagro, leuk hè!
J; Ok Hum, goeie tip, moet ik toch ook eens gaan doen!
![]()
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hum.. euhh Milagro heeft even wat andere prioriteiten![]()
ik weet van nietsquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?
... lees mijn eerdere stukje.. dan snappie umquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...gemist. Zoals? Of mogen alleen de diehard fokkers dat weten?
misschien kun je ff leuk stukje voor de streamverslagen schrijven??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef Falco het volgende:
Ik haal er bier bij. Kijken of ze zo nog steeds breien!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
misschien kun je ff leuk stukje voor de streamverslagen schrijven??
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?quote:
ow begint chantal een beetje kriebel te krijgen??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:50 schreef demins het volgende:
Chantal: Ik heb van niemand nog een piemel gezien.
Dat optimisme, ...nog...![]()
Ze is een jaar ouder dan Menno..quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de leeftijd van Ingrid?
Zowel Day als ik hebben haar gisteren duidelijk horen zeggen dat ze 28 wordt, terwijl er op de Talpa site staat dat ze 26 jaar is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappum....we lulden even langs elkaar heen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... lees mijn eerdere stukje.. dan snappie um![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze is een jaar ouder dan Menno..
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
btw net voor het forum weer op kwam en ik aan het zoeken was naar het juiste irc kanaal, zat ik ff te f5-en op het forum.... goeoed zeg die opmerkingen, moest echt lachen!!![]()
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef muizemeis het volgende:
Die slaapt ws.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja, precies.. maar jullie hebben echt gehoord dat ze 28 zei??quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Menno is 25, Ingrid zei dat ze dus 28 wordt zou ze nu 27 moeten zijn![]()
ok.... gaan ze dus toch 24/7 breien nu dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die slaapt ws.
FOK! is trouwens een razend stuk sneller, HULDE aan de beheerders!![]()
nee ben dr pas weer sinds BBquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je regelmatig even aangelogd hebt op Fok het afgelopen jaar, dan is het lachen daarover je al láng vergaan inmiddels.
Rob is down ff F5en en hij wordt wakkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Timon223 het volgende:
Waar hangt Rob eigenlijk uit?
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ben dr pas weer sinds BB
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
hahahahaha die heb ik ff gemist!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Yvonne, met dat knopje zet je het forum uit. Heel goed
Mag-ie nu weer aan?
![]()
net een BB-bewoner: "IK zit hier voor mijn rust!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Wat is het toch weer spannend zeg
![]()
Ik val bijna in slaap
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
Toen Menno, Joost en Roel samen aan tafel zaten 's avonds hadden ze het er al over hoor. Roel zei: Dat ze dat gezien hebben... ik heb geen camera gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef BBscanner het volgende:
Gesprekje tussen Menno en Nathalie is wel grappig,
Menno; wordt beetje moe van allle gesprekken
Nathalie; van mij mag er wel een beejte diepgang in
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
dido was op dat moment niet in de buurtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.
Ook nu reageerde Dido niet dus volgens mij heeft ze het nog steeds niet in de gaten![]()
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
geen idee maar zouden die er nog steeds zitten? lijkt me niet dat er nu nog een nieuwe inkomt toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
Ik moest er aan denken toen ze het over Leroy?? hadden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Leroy in ieder geval... dat werd eens als fout omgeroepen... Leroy, zender checkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Nou er is al eerder over gesproken hoor, Lieske vroeg het zich een keer af, maar die legde de link volgens mij niet. Chantal wel, maar die nam Roel in bescherming.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
MM waar zit dat forum eik. Kannievinde...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
Veilig is het niet meer in de wereld... maar welkom terugquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Ik heb de hele avond gebreid![]()
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzetquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
ZIENquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Noooouuuuuuuuuuu..... luisterrrrrrrrrrrrrrr... ik wil EENS diepgaande gesprekkennnnnnnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzet
Niemand![]()
neequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Een vriendelijke bewoner gaat dat 3e hand-gedoe nog wel lekken hoor, binnenkort.
Vertel het aan Nathalie, dan ben je geen klikspaan en dan weet Dido het even later ook.
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
nouja bedoelde idd vooral de vrouwen... dan weet dido het toch ook wel snel??
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ja oke, maar op welke andere manier had je het moeten uitleggen, die opmerking van bridget??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.
Denk het niet er wordt gewoon geroddeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......
ja dat is dan wel weer zo..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
klopt, donderdag gaan ze weer nominerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik Nathalie en Menno zo hoor... hebben ze nog niet genomineerd... klopt dat?
ja dat is óók zo idd... goh ze is idd nóg groener dan ik eik had gedachtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.
Waarna ze nog een tijdje heel giechelig deed![]()
Ik dacht meestal woensdagavond hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
"Maar, maar... zouden álle mannen dat doen?"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht meestal woensdagavond hoor
Okee, dank je... ik zag ze 1 voor 1 naar de dbk gaan net... maar moest daarna weg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breienquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijn
Wickedangel mag niet meedoen aan BB Fok! volgend jaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breien![]()
![]()
Knap joh![]()
Maar je moet wel de opdracht lezen
Vierkantjes moet je breien
Daar kunnen we de weekopdracht toch niet mee winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |