net een BB-bewoner: "IK zit hier voor mijn rust!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Wat is het toch weer spannend zeg
![]()
Ik val bijna in slaap
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
Toen Menno, Joost en Roel samen aan tafel zaten 's avonds hadden ze het er al over hoor. Roel zei: Dat ze dat gezien hebben... ik heb geen camera gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
Tanja zat zich af te vragen wat briget bedoelde met de derde hand.
Roel zij dat leg ik je later wel uit.
Tanja dan hoef je niet te doen want ik weet wel waar het over ging
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef BBscanner het volgende:
Gesprekje tussen Menno en Nathalie is wel grappig,
Menno; wordt beetje moe van allle gesprekken
Nathalie; van mij mag er wel een beejte diepgang in
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
dido was op dat moment niet in de buurtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij sprong er gelijk op in, Dido is nog steeds NIET op de hoogte van dit feit en zodra iemand er maar half over begint, sust hij het gelijk.
Ook nu reageerde Dido niet dus volgens mij heeft ze het nog steeds niet in de gaten![]()
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
geen idee maar zouden die er nog steeds zitten? lijkt me niet dat er nu nog een nieuwe inkomt toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef srblackbird het volgende:
In welk spaans hotel zitten de back-up bewoners eigenlijk?
Ik moest er aan denken toen ze het over Leroy?? hadden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Leroy in ieder geval... dat werd eens als fout omgeroepen... Leroy, zender checkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Zijn die er dan? vind het wel een goeie vraag eigenlijk
Nou er is al eerder over gesproken hoor, Lieske vroeg het zich een keer af, maar die legde de link volgens mij niet. Chantal wel, maar die nam Roel in bescherming.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was dat net?? dus eindelijk, na dagen en dagen begint er iemand na te denken over die opmerking van bridget|??![]()
MM waar zit dat forum eik. Kannievinde...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vond vooral deze erg leuk, kreeg hem een van de eerste keren
you did something we didn't think of
![]()
Veilig is het niet meer in de wereld... maar welkom terugquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Ik heb de hele avond gebreid![]()
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzetquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In de gesprekken? of wil Nathalie ergens anders diepgang in?
ZIENquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Ik heb de hele avond gebreid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |