Noooouuuuuuuuuuu..... luisterrrrrrrrrrrrrrr... ik wil EENS diepgaande gesprekkennnnnnnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een diepgaand gesprek beginnen als nath een piep stemmetje opzet
Niemand![]()
neequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Is het weer veilig hier?
Ik heb de hele avond gebreid![]()
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Een vriendelijke bewoner gaat dat 3e hand-gedoe nog wel lekken hoor, binnenkort.
Vertel het aan Nathalie, dan ben je geen klikspaan en dan weet Dido het even later ook.
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
nouja bedoelde idd vooral de vrouwen... dan weet dido het toch ook wel snel??
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat er bij dido geen belletje ging rinkelen toen bridget het zei, maar goed...
ja oke, maar op welke andere manier had je het moeten uitleggen, die opmerking van bridget??quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik kijk er niet van op dido is niet echt heel erg slim.
Denk het niet er wordt gewoon geroddeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor Ingrid als chantagemiddel ofzo......
ja dat is dan wel weer zo..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ze moesten het toch ook voor haar uitspellen dat Linda & Roel gezoend hadden tijdens het hoerenfeest?
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef muizemeis het volgende:
klopt, donderdag gaan ze weer nominerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik Nathalie en Menno zo hoor... hebben ze nog niet genomineerd... klopt dat?
ja dat is óók zo idd... goh ze is idd nóg groener dan ik eik had gedachtquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken, waarop Dido echt heel verbaasd was.
Waarna ze nog een tijdje heel giechelig deed![]()
Ik dacht meestal woensdagavond hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
"Maar, maar... zouden álle mannen dat doen?"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido is wat dat betreft redelijk groen hoor, in de slaapkamer hadden de dames het een keer over het feit dat de mannen zich toch regelmatig aftrekken
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht meestal woensdagavond hoor
Okee, dank je... ik zag ze 1 voor 1 naar de dbk gaan net... maar moest daarna weg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
klopt, donderdag gaan ze weer nomineren
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breienquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow kan ook heel goed, ik dacht dat het donderdag in de uitzending te zien is maar dan zal het nomineren wel woensdag zijn
Wickedangel mag niet meedoen aan BB Fok! volgend jaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
IIIIIIIIIEEEEHHHHhhhh Wickedangel kan sokken breien![]()
![]()
Knap joh![]()
Maar je moet wel de opdracht lezen
Vierkantjes moet je breien
Daar kunnen we de weekopdracht toch niet mee winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |