Precies! Ze mogen best wel wat doen voor alles wat ze krijgen. In plaats van op hun luie reet op de bank of in de tuin te zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Al zouden m'n vingertoppen eraf vallen van de kloven, flugel zou doorbreien tot ze écht niet meer kon... Dat is het spelletje hier, ze zijn verdomme niet op vakantie.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nog ff wat over Tanja: die rookte vanmiddag rantsoen-shag mee terwijl ze eigen sigaretten heeft.
"Die roken zo snel op als ze tijdens het breien in de asbak liggen."![]()
nope lijkt zelfs wel iets sneller dan vanmiddagquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:18 schreef Mike1964 het volgende:
Nog steeds niet down?
Het gaat zelfs beter dan de laatse 2 dagenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:18 schreef Mike1964 het volgende:
Nog steeds niet down?
het is maar voor een week kunnen ze best op brood en pindakaas leven. Gaan ze niet dood van. Misschien als dat in het vooruitzicht wordt gesteld dat ze is iets gaan doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verantwoord om ze nog een week op pindakaas, brood en water te zetten.
Dat is niet gezond natuurlijk. Eerlijk gezegd vond ik 1 week al te gek voor woorden. Of ze moeten heel veel voedings pillen enzo erbij krijgen.
Ze zitten nu keurig met z'n zessen te breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:23 schreef MissX het volgende:
[..]
het is maar voor een week kunnen ze best op brood en pindakaas leven. Gaan ze niet dood van. Misschien als dat in het vooruitzicht wordt gesteld dat ze is iets gaan doen.
Heyquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zitten nu keurig met z'n zessen te breien.![]()
Misschien ook eerst even checken in welk topic je post?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:38 schreef luciano het volgende:
Den Haag -- Roosendaal = SNELWEG A13 -- SNELWEG A20 --SNELWEG A16--SNELWEG A59
Welk stukje ZANDWEG bedoelde je ook alweer Gert ??
Ok , ik laat het hierbij , now I made MY point : eerst checken , DAN huilen
nog een minuutje of ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, we zijn nog up.
er wordt zo weinig gepost hier, Fok kan net zo goed doen gaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:01 schreef MissX het volgende:
ik dacht ff dat we eruit lagen, maar nog niet
Ze zei inderdaad 28.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:06 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde volgens mij gisteren zeggen dat ze binnenkort 28 jaar wordt heeft iemand dat ook gehoord?
vls de site is ze nu 26 en zou dus 27 moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |