dat geef ik toch ook toequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ja, smoesjes, hier een beetje interressant doen met Ctrl V en Ctrl C, je deed het gewoon FOUT
![]()
Erg flauw.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Ze zitten die ex-bewoners nu wel flink voor lul te zetten zeg!
Ingrid speelt Ralph, iemand die niet kan lezen en niets kan onthouden
Joost speelt Rikkert, en roept de hele tijd alleen maar "Hulde", "anus" en "bier".
[afbeelding]
gebruik bbstream maar dit is ook een gare tool.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk er maar één tegelijk via WM
Maargoed, nu doet de boel het tot dusver redelijk stabiel
Ja en met de grootste smile durfde ze ook nog te zeggen dat ze dat vroeger ook vaak deed, dreigen dat ze weg zou lopen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze lachen dat Tanja vaak dreigt met vertrekken en toch niet gaat..
Vooral Tanja lacht erom
Schaamteloos gedrag! Zaten die drie er nog maar in! Ipv Chantal, Rob en Tanjaquote:
* staat genoteerdquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
stream 2 werkt nu ook weer.
Nou ik ga het ook niet lang meer volhouden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik ben dr weer vandoor, trusten, of sterkte voor degenen die vannacht de streams bekijken
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik ben dr weer vandoor, trusten, of sterkte voor degenen die vannacht de streams bekijken
Welterustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
ik de vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zie de mannen graag op hun knieën
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef muizemeis het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
hebben ze geen middel tegen zingen.......
Bedoel je ons?!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n nachtrust nie opofferen om naar een stel halve garen te kijken, mij niet gezien![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik ga het ook niet lang meer volhouden.
Garen? het was toch wol?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n nachtrust nie opofferen om naar een stel halve garen te kijken, mij niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |