Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
"Maar, maar... zouden álle mannen dat doen?"![]()
Shit, ik zag Joost nog met een bord binnenkomen... maar ik kon het niet lezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar je moet wel de opdracht lezen
Vierkantjes moet je breien
Daar kunnen we de weekopdracht toch niet mee winnen![]()
onwaarschijnlijk...quote:
lezen viel niet meequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
Maar je moet wel de opdracht lezen
Vierkantjes moet je breien
Dat wil ik toch niet... gaan jullie me hier zitten afzeiken zeker. Te dik, te dun, te jong, te oud, Scanman tietuh etc. etc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wickedangel mag niet meedoen aan BB Fok! volgend jaar
D.Rosequote:
dat was een foutje, Ctrl C pikt ie soms niet op en dus zat er nog een ander plaatje onder de Ctrl Vquote:
is dat de weekopdracht nietquote:
Yup, had ik net ook op gate 3, normaliter krijg ik de melding dat de server offline is, maar nu stopte die gewoon alsof ik op 'stop' had gedrukt erg vaagquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
stream kwaliteit loopt wel erg terug.
De streams flikkeren er gewoon in eens uit.
En stream 2 is nog steeds zwart.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een foutje, Ctrl C pikt ie soms niet op en dus zat er nog een ander plaatje onder de Ctrl V
bij mij knalde alle vier de streams eruitquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, had ik net ook op gate 3, normaliter krijg ik de melding dat de server offline is, maar nu stopte die gewoon alsof ik op 'stop' had gedrukt erg vaag
Ik kijk er maar één tegelijk via WMquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
bij mij knalde alle vier de streams eruit
jij bent goed zeg..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Is Menno nou naast Nathalie gaan slapen?
Waar moet Dido dan liggen![]()
is dit een afspraak soms tussen Roel en Menno![]()
ja, nee...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
Lieske (linda) ik wil graag iemand een handje helpen.
Iedereen lachen ook dido maar het kwartje valt niet bij haar
Menno heeft van Roel geleerd dat je vrouwen jaloers moet maken.. althans.. het proberen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
Is Menno nou naast Nathalie gaan slapen?
Waar moet Dido dan liggen![]()
is dit een afspraak soms tussen Roel en Menno![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |