Dan kan het eik alleen maar tegenvallenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè!
Als iemand dat echt zo aankondigt, en dus eigenlijk het volgende topic opeist, dan ga je er toch wat speciaals van verwachten.![]()
Blond.... checkquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je er nou achter of een topic bijna vol is? Tellen jullie ofzo?
Het isquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Nou BB hartelijk bedankt hoor..
Hoe kómen jullie erop, geweldig gewoon.
We laten de bewoners breien, dan gaan ze lekker gezellig keuvelen en liedjes zingen.
Briljant gewoon
ik zie dat we bijna pagina 11 vol hebben (instelling 25 posts per pagina) dus nog zo'n 30 posts gok ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je er nou achter of een topic bijna vol is? Tellen jullie ofzo?
Ik de vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ik zie de mannen graag op hun knieën
![]()
Ik merk hetquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik let nauwelijks op de streams.
Quality Time met zijn vrouw, hij dacht dat Fok down was, en het moet toch een keertje gebeurenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Ben je er of ben je al aan het afkicken?![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Blond.... check
Vrouw.... check
OK, dan kun je er niets aan doen.
Je ziet het in de forum-index, en na 300 posts is ie vol.
max 300 behalve als een mod nog post dan zijn het er 301quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie dat we bijna pagina 11 vol hebben (instelling 25 posts per pagina) dus nog zo'n 30 posts gok ik
Je kunt het ook zien op de BB forumpagina
Maar wat valt er nu in hemelsnaam te zeggen over de streams? Serieus? Nu kom ik in de SC topics sowieso nauwelijks meer omdat ik inderdaad geen streams meer kijk, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik merk het, dit topic gaat inmiddels meer over vrouwen die kletsen dan over mensen die BB kijken.
No offence ofzo verder, maar wordt wel erg saai, elke dag komen er minder mensen die nog meekijken en lullen op de streams.
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Shit, ik had zo gehoopt dat de baby er inmiddels zou zijn
nee, huilen om Linda.. dat komt erg intelligent overquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Daarmee kom je aardig bovenaan mijn lijstje van favo fokkers![]()
Al die eikels denken dat het leuk is en maar de hele tijd zitten te wachten tot het nog leuker wordt![]()
Ach hoop doet leven![]()
Lijkt wel een kinderklasje![]()
IK MIS LINDA![]()
Ik weet het niet, maar wat ik van een aantal hier lees, kunnen ze beter naar dat andere chat topic gaan in BB...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar wat valt er nu in hemelsnaam te zeggen over de streams? Serieus? Nu kom ik in de SC topics sowieso nauwelijks meer omdat ik inderdaad geen streams meer kijk, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijk
Als de streams oersaai zijn, moeten we er zelf wat van maken, toch.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik merk het, dit topic gaat inmiddels meer over vrouwen die kletsen dan over mensen die BB kijken.
No offence ofzo verder, maar wordt wel erg saai, elke dag komen er minder mensen die nog meekijken en lullen op de streams.
Bij tanja is het geen DHL.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Snelle gozert, die Scan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Quality Time met zijn vrouw, hij dacht dat Fok down was, en het moet toch een keertje gebeuren![]()
Ja hè, ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dan blijft het hier akelig stil denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat ik van een aantal hier lees, kunnen ze beter naar dat andere chat topic gaan in BB...
Of als 2 mensen tegelijk op invoeren klikkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
max 300 behalve als een mod nog post dan zijn het er 301
Je hangt hier te lang rond, D.Rose...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Of als 2 mensen tegelijk op invoeren klikken
en in het kader van nutteloze info: vroeger waren het er trouwens 256
Vanmiddag leek er heel ff strijd te onstaan toen het mis ging met de weekopdracht (ik heb dit zo goed en zo kwaad als het ging in de streamverslagen gepost).quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?![]()
Ik heb dus geen flauw idee. Heb vanaf 5 uur niet meer gekeken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Of hebben ze de hele dag lief en gezellig gezongend en gebreid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |