Ah bahquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[...] schultenbrau [...]
ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:44 schreef Vloris het volgende:
[..]
Ah bahdat is toch geen bier? Volgens mij kun je dat spul nog veel goedkoper krijgen als je even een emmer door de sloot heen haalt! Brr... mensen die bier drinken en niet weten hoe het hoort te smaken
![]()
Verder prima winkel die Aldi hoor![]()
Nep-RedBullquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef N.icka het volgende:
Wat is dat Golden ???
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zijn de pizza's van de aldi een beetje te eten dan?
Nee joh, die Quatro Formaggio is veul beter! Is de enige pizza die er ook zo uitziet als op het plaatje op de verpakkingquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.
Ja! Die scheermesjes zijn echt übergoed, daar kan geen mach3 tegen op! En verder vindt ik die kabanossi worstjes zo verdomd lekker. Ik wil ze eigenlijk niet meer hebben, want dat doosje overleeft dezelfde avond nieteensquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
Aldi rouleerd!
Golden Powerrrrrrquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig![]()
![]()
Jij jat het?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
Ik koop helemaal niks uit die winkels
Ja? Zijn die te doen dan? Want het ziet er lekker uit (die met die tagliatelle e.d. ?)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Chocolade koekjes, Zalm, afbak broodjes, stokbroodjes met kruidenboter, olijfolie, kaas en sinds kort ook magnetron-maaltijden
Waarom wel vlees, maar geen groenten?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
groenten en fruit haal ik er overigens liever niet, net zoals ik die liever niet bij de lidl haal.
maar vleesbeleg haal ik er dan weer wel
en de worsten en saucijzenbroodjes haal ik er ook
Hier heb ik nu altijd wel een tray van in huis. Ook haal ik er jus d'orange vandaan, erg goedkoop alles in traytjes tegelijk. En chocoladereepjes met hazelnoten erin.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig![]()
![]()
energie drank( lees: chemische troep), zoiets als red bullquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef Plientjuh het volgende:
wat is golden power?
Kaapse Prachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:01 schreef Rory78 het volgende:
En de rosé uit Zuid-Afrika
Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Diepvriesvlees bij aldi nl is helaas vaak gemarineerd, en dat vind ik bout.
nee, dat is vooral omdat men vlees importeert uit BV argentinie en brazilie, en de EU niet wil dat er vlees uit die landen komt om de boeren te beschermen. Als je vlees marineerd is het geen vlees maar een toebereid product en gelden er geen invoerbelemmeringen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef Serendips het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.![]()
Ik weet niet of jullie een Sanders supermarkt hebben, maar daar verkopen ze ook Ace, in verschillende smaken en in flesjes en pakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Hopey het volgende:
AcePaar jaar geleden van mijn studiegenoten overgenomen. Echt lekker drankje. Sindsdien fiets ik om de week na school direct vanaf station naar de Aldi om een paar traytjes te halen. Echt te lekker.
Aldi Sud DE heeft ze in literpakken, niet in flesjesVeel goedkoper, waarom waarom hebben ze dit ook hier niet..
![]()
Ow ja en af en toe snaai ik die kleine choco wafeltjes mee.![]()
TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef aidyl het volgende:
-heel veel-
O.k.: Ik haal er zelf ook heel veel....Misschien is het inderdaad handiger om de mensen hier te vertellen wat je beter kunt laten liggen.quote:Op maandag 7 november 2005 08:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'![]()
Nee, ik ook niet, na gisteravond. Dacht lekker filet americain te hebben, zit er een maf muffig achtig smaakje aan. Houdbaar tot 18-11, tja, dan hadden we ook kunnen verwachten dat het niet zo lekker is als de 2-dagen-houdbaar-verse-filet-americain die we altijd van de AH hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
Hee! Jij kent Aldi-Sud.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
Aldi rouleerd!
Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay... laat ik de vraag dan maar stellen:
wrom?
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel een keer uit het houdbaarheidsschap een beker milkshake wat het kuikentje niet lekker vond en toen ze het bijna op had bleek er schimmel in te zitten. Was bij een AldiNord in Nederland. Dat kan gewoon gebeuren, hoewel je na zo'n ervaring wel meteen genezen bent. Maar Aldi controleert wel streng op diepvries en niet houdbare producten, hoewel dat weer niet nodig is omdat ze bv diepvries bestellen naar vraag en er toch veelal te kort is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..![]()
![]()
Da's ook handig als je zelf al de datum tsjekt tijdens aankoop...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..![]()
![]()
In Duitsland noordelijker dan winterswijk,quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:46 schreef Serendips het volgende:
O.k., de Aldi Sud winkels vinden we in Duitsland. Waar zijn de Nord winkels dan?
Ja en Nee, men voert in de eertste plaats het Nederlandse Aldi assortiment, met veel producten die je ook bij aldi duitsland krijgt.quote:Voeren de Nederlandse winkels een Nord assortiment?
En het culinaire gehalte van de keuken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef Serendips het volgende:
Nou, dat is duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat de distritributie van Aldi producten te linken valt aan 'tarwegrenzen' en de Reformatie...
Je bedoelt zeker de mate van creativiteit en smaak in de doorsnee keuken van een bepaalde streek. Ik ben wel eens in een Belgische Aldi geweest; zo jaloers dat ik was op die Belgen. Ze hadden daar allemaal hele goedkope lekkere dingen die hier niet te krijgen zijn bij de Aldi. Ze hebben daar bijvoorbeeld minder kant-en-klaar en meer olijven en kaasjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het culinaire gehalte van de keuken.
Hmm... ja, bij mij is Aldi heel dichtbij. Achterdeur uit, klein pleintje over, straatje uit en ik ben er. Daarom doe ik ook de meeste boodschappen bij Aldiquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm, ik heb een c1000 om de hoek, ik kom alleen bij de aldi als ik ik in de stad ben (daar zit de aldi) en ik heb zin in weat drinken, blikje golden power ofzo
Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan maar niet meegenomen. Ze lijken me best lekker, vooral die met Italiaanse kruiden dacht ik, iig kruidig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
zijn die afbak ciabatas een beetje te doen dan?
Ja, die zijn erg lekker. Ik heb die met noten en de variant met olijven wel ooit geprobeerd, maar ik vind de neutrale ciabatta's het beste, omdat ik er zelf meestal nog allerlei dingen (pesto, tomaten, kaas, camembert) op leg voordat ik ze de oven in doe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
zijn die afbak ciabatas een beetje te doen dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Meki het volgende:
Ik koop er niks van die gestoorde winkels
hemp drink zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm, ik heb een c1000 om de hoek, ik kom alleen bij de aldi als ik ik in de stad ben (daar zit de aldi) en ik heb zin in weat drinken, blikje golden power ofzo
ik koop altijd mozzarellaworstjes! prima te doen!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Mozzarellakaasjes
was da?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:29 schreef H00psta het volgende:
ik koop altijd mozzarellaworstjes! prima te doen!
zoiets als mozzarellabiertjesquote:
goeie grapquote:
quote:
Wat een kennerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Woutert het volgende:
een hele lijst
Bij de AH kosten de afbakstokbroden iets van 26 cent per twee. En afbakbroodjes 23 cent voor 6 broodjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef Blik het volgende:
2 afbakstokbroden voor ¤ 0,80, goed te vreten en bij de AH kost er eentje iets van ¤1,50
dan ga je ziek worden want lidl verkoopt gif in mandarijnen aldus een onderzoek van Milieudefensiequote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef H00psta het volgende:
[..]
![]()
heb vandaag een kist met mandarijntjes GESCOORDze zijn erg lekker zoet
ook peren, appels, perssinaasappels, bananen, kiwi's, yoghurt, smeerkaas, kalkoenfilet, wc geurtje, zoetjes, wasmiddel, rijstwafels, beschuit, worstenbroodjes, spruitjes, 100 miljoen vitaminen drank.
Mulieudefensie, dat is zo'n onafhankelijke partijquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ga je ziek worden want lidl verkoopt gif in mandarijnen aldus een onderzoek van Milieudefensie
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ga je ziek worden want lidl verkoopt gif in mandarijnen aldus een onderzoek van Milieudefensie
Klaas van den Doel, voorzitter Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL):quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Voedingscentrum:quote:'De genoemde organisaties strooien weer kwistig met insinuaties, verdachtmakingen en eigen interpretaties van wetenschappelijke normen en importtoleranties', meent het CBL. 'Hiermee misleiden zij de consument en jagen alweer ten onrechte ouders de stuipen op het lijf over vermeende effecten van het eten van mandarijnen voor kinderen.'
We vinden steun voor deze stelling bij de VWA en het Voedingscentrum.
En hier nog een onderzoek n.a.v. de persberichten van Natuur & Milieu, Goede Waar & Co en Milieudefensie:quote:Geen gezondheidsrisico door resten bestrijdingsmiddelen op mandarijnen
30 november 2005, aangevuld op 5 december
Milieudefensie, Natuur en Milieu en Goede Waar & Co hebben resten bestrijdingsmiddelen aangetroffen op Spaanse mandarijnen van verschillende supermarkten. Zij maken zich vooral zorgen over de gezondheidsrisico’s van de bestrijdingsmiddelen imazalil en chloorpyrifos. Volgens de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) is er geen sprake van een gezondheidsrisico omdat de wettelijke norm voor deze middelen niet wordt overschreden. De VWA en het Voedingscentrum benadrukken op basis daarvan dat mandarijnen voor iedereen veilig zijn, ook voor jonge kinderen.
De gezamenlijke milieuorganisaties hebben begin november veertig monsters mandarijnen onderzocht op resten bestrijdingsmiddelen. Een van de aangetroffen stoffen is het bestrijdingsmiddel imazalil, dat ook bij de aardappelteelt gebruikt wordt. Dit middel wordt in de hele vrucht opgenomen, al wordt het grootste deel verwijderd met de schil. Het middel chloorpyrifos dat ook wordt gebruikt op verschillende koolsoorten, zit vooral op de buitenkant van de mandarijnen.
Geen overschrijding van de veiligheidsnorm
De door de milieuorganisaties aangetroffen hoeveelheden blijven onder de wettelijke norm. Mandarijnen met resten van deze middelen mogen dus gewoon worden verkocht. De aangetroffen hoeveelheden imazalil en chloorpyrifos geven geen risico’s voor de gezondheid, zelfs niet als er tijdelijk veel mandarijnen worden gegeten. Gemiddeld genomen blijft iedereen in Nederland onder de zgn. aanvaardbare dagelijkse inname voor deze stoffen, dat wil zeggen: de hoeveelheid die iemand z’n hele leven lang dagelijks binnen kan krijgen zonder risico voor de gezondheid.
Het onderzoeksinstituut Rikilt heeft daarnaast berekend of iemand door de slechtst geteste mandarijnen te eten, zoveel binnen kan krijgen van de genoemde bestrijdingsmiddelen dat hij of zij acuut ziek wordt. Dit blijkt niet het geval te zijn, óók niet als aangenomen wordt dat op één product of op meer producten verschillende middelen tegelijk voorkomen. Ook baby’s en peuters die veel mandarijnen eten, lopen geen gezondheidsschade op.
Mandarijnen en ander fruit zijn gezond
Het eten van fruit levert een belangrijke bijdrage aan de gezondheid. Het gezondheidseffect van fruit weegt sterk op tegen de risico’s van eventuele resten bestrijdingsmiddel.
Om berichten over resten bestrijdingsmiddelen op fruit beter te kunnen inschatten, heeft het Voedingscentrum de gratis Veilig Voedsel Wijzer gemaakt. Deze Wijzer geeft inzicht in de risico’s, hoe ze worden beperkt en wat consumenten zelf kunnen doen. De Wijzer geeft overzichtelijke informatie over de meest belangrijke voedselveiligheidsonderwerpen en een duidelijke beschrijving van de geldende veiligheidsnormen.
De papieren zakdoekjes zijn erg goedkoop bij de aldi..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik dus zei de gek.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef H00psta het volgende:
wie heeft de sushi van aldi al geprobeerd?
Veel mensen die dat drinken....Ik vind het niet te zuipen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Golden Power inderdaad, is lekker en goedkoop.
Ja man, ik heb zo'n heel pak ergens in een la liggen. Ik bedoel, ik huil nooit en ik trek mijn neus liever op dan ik 'em snuit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De papieren zakdoekjes zijn erg goedkoop bij de aldi..
die tiramisu is goed te happen iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zo'n heel pak ergens in een la liggen. Ik bedoel, ik huil nooit en ik trek mijn neus liever op dan ik 'em snuit.
Maar het kost idd geen drol.
Trouwens, die potjes Tiramisu zijn echt spotgoedkoop en heel goed te eten.
Die vind ik nu weer te zoetquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef turnpike het volgende:
Trouwens, die potjes Tiramisu zijn echt spotgoedkoop en heel goed te eten.
Voor een zoetekauw als ik bestaat er bijna niet zoiets als "te zoet"quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef H00psta het volgende:
[..]
![]()
heb vandaag een kist met mandarijntjes GESCOORDze zijn erg lekker zoet
ook peren, appels, perssinaasappels, bananen, kiwi's, yoghurt, smeerkaas, kalkoenfilet, wc geurtje, zoetjes, wasmiddel, rijstwafels, beschuit, worstenbroodjes, spruitjes, 100 miljoen vitaminen drank.
Pssssttt. Geheimpje...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef faberic het volgende:
Niet eens nette schappen!
Hehehe,quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef Serendips het volgende:
[..]
Pssssttt. Geheimpje.........Daarom is het ook zo goedkoop.
Ik ben alles met je eens, behalve melk... ik zou niet weten wat daar anders aan proeft dan bij andere supermarkten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Minkeltje het volgende:
Jam - wel ok
Worst - ieuwwww
Brood - te droog
Melk - niet te drinken
Chips - niet te eten
Dat is dus echt te erg, net stukjes rubber...quote:
haha, nee gewoon wat langer doorbakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:12 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat is dus echt te erg, net stukjes rubber...
het lidl topic is een klein stukje verderop..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef Developersrus het volgende:
Haal alles praktisch bij de Lidl. Super kwaliteit! Paar kleine zaken bij de Appie.
Favo Lidl artikelquote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het lidl topic is een klein stukje verderop..
oh neequote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'ga me er nu echt aan houden - ik kom er niet meer.
ben er te vaak een leeg schap tegengekomen. we leven hier niet in de derde wereld!
zal zo eens een foto posten van wat ik bedoel.
Goh, de gedachte aan de derde wereld zorgt meestal juist voor wat bescheidenheid en waardering voor wat we hier allemaal wél hebben, maar bij jou werkt dat blijkbaar niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'ga me er nu echt aan houden - ik kom er niet meer.
ben er te vaak een leeg schap tegengekomen. we leven hier niet in de derde wereld!
zal zo eens een foto posten van wat ik bedoel.
dat niet, heb nu een ander oostblokapparaatquote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
je bent gewoon teleurgesteld dat je nu geen radio in je autootje kunt zetten...
Je moet stilstaan bij alle schappen die wél vol zijn, d'oh.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik moet stilstaan bij een leeg schap omdat wij dat ook hebben? ehr?
Maar als je dus niet met de auto gaat (denk aan die 3de wereld he!) spaar je dure benzine. En stel dat het er niet meer is dan rijd je nog eens voor nop ook. dat overkwam mij dus laatst voor de zoveelste keer:
De PI MMM de PIquote:
Das wel klote. Vind het een beetje lokaanbiedingen. De hele leuke dingen zijn zo weg. Nou heb ik het idee dat ze het niet helemaal expres doen. Sommige aanbiedingen zijn regiogebonden. Ontdanks dat vliegen ze weg. Dat terwijl heel veel dingen in de blokker of Ikea gewoon hetzelfde kosten.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat niet, heb nu een ander oostblokapparaat
het is gewoon iritant dat je voor niets erheen gaat, terwijl de folder aangeeft vanaf die datum. dan is de winkel net een half uur open en is 't alweer weg. was het er wel ?
Chocolate Chip Cookies!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.
Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.
Dus... deel je ervaringen.
koffiepads is al een dikke week een probleem, ik moest ook naar de Super ervoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Vava het volgende:
Ik ging net naar Aldi, onder andere voor koffiepads en pap, beide waren er niet meer![]()
Kuhlschrankquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.
Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.
Dus... deel je ervaringen.
voegt toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Golden Power, melk chocolade!! echt de lekkerste daar, feta die op olie, wc papier,ice tea perzik, flesjes bitter lemon, vloeibaar wasmiddel voor zwarte was, vleeswaren voor op brood, toetjes, cassave chips, sambal, zoetzure saus, pasta, rijst, diepvries borrelhapjes, ijsjes, frikandellen
Jij bent zegmaar een albrecht fetisjist?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:44 schreef verzameldirk het volgende:
Aldi is erg goed en van goede kwaliteit zijn de produkten
Dat moet ook wel ze zitten all over the world USA en Australie
In geheel Europa, kortom meer dan 5000 filialen, dus als men iets nodig is
moet men inkopen bij grote firma's
Zo is het ijs dat men in Europa verkoopt van het merk Prima Ijs dat op zijn beurt
een schuilnaam is voor Roncadin in Osnabruck, de derde ijsfabriek wat grote betreft op
consumtieijs.
Wist je dat de bakken italiaanse ijs, Stagioni veneziane, gewoon in Nederland
wordt verkocht onder de naam Mona ???
Kijk maar eens naar de europese codering D NI 087 = dus Roncadin.
Onder deze naam wordt niet eens ijs verkocht, in Duitsland heten ze Landliebe en nog een
aantal andere namen.
Wij kopen iedere week onze boodschappen bij de Aldi, bijna alles, en dat al sinds 1978.....
Ik ben aan Aldi gekomen door mijn Duitse vrouw, en heb een hele studie gemaakt over
de broers Albrecht, trouwens die ondanks de zeer lage prijzen, toch de
rijkste mensen van Europa zijn geworden.
Ik denk maar zo, die broers zitten heus niet in een schuurtje zelf smeerolie of
margarine te maken. ( 5 liter autoolie kost er minder dan 1 liter in een garage)
Als je je wilt laten beduvelen door dure merken te kopen moet je je gang gaan
maar de zelfde producten zijn gewoon tegen veel lagere prijzen te koop bij
de Aldi (en Lidl)
groetn uut het noorden
Dick
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Laat dat nou het enige zijn wat wat minder is aan de Aldi![]()
Het is wel beter geworden, trouwens.
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)
Maar als je echt goede groenten en fruit wil moet je niet bij een supermarkt zijn, maar op de markt, bij tuinders die hun eigen spullen verkopen, of bij handelaren die om de veiling om werken. De groenten daar komen vaak die zelfde dag nog van het land.
Als je zaken als Aardbeien en Asperges wilt eten, koop je die het best direct bij de boer (kraam langs de weg) want hierbij moet je het echt zo vers mogelijk halen.
Voor deze tijd van het jaar (helaas) wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
C1000, vorige week, snijbonen voor ¤ 3,49 is dat normaal?
Dat is zeker die ene waar ik ook stapelgek op was tot de Aldi het hier zomaar ineens niet meer verkochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef MrLn-- het volgende:
Ik kom er alleen om: Melk-chocolade te kopen! Een bepaalde die ze daar verkopen is gewoon echt goddelijk lekker
Getver! De meest vieze, zoete, nepperige icetea ever...Die van de Aldi!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Iemand wel eens Ice tea van de Aldi op met aardbeiensmaak?
Best lekker!.
Ik ga helemaal voor de perzik ijsthee daar. En dan ijskoudquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Iemand wel eens Ice tea van de Aldi op met aardbeiensmaak?
Best lekker!.
Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTMquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....
Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
C1000, vorige week, snijbonen voor ¤ 3,49 is dat normaal?
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM
zij noemen het aanbieding ik niet
18,99 dus, geen 8,99quote:Op zondag 5 maart 2006 00:46 schreef Sportguy het volgende:
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?
Geen, vond ze toen te duur.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?
He bah, die vind ik juist viezig. Ik heb altijd calvé met nootjes. er moeten van die stukjes noot in zitten. MOET.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
de pindakaas van de aldi is lekker joh
Yup! Zo'n zelfde bak, ook in bosbessen (oid. Het is paars iig). Er zitten alleen geen stukjes citroen in, zoals bij de AH. Maar het is goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze dat lekkere AH citroenijs ook in goedkopere vorm bij de Aldi?? Dank je voor de tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |