abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32023524
De brie

Verder hebben ze nog wel smakelijke koekjes soms en de canneloni is goed eetbaar, verder vind ik het niet zoveel.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_32025489
De geweldige pirato chips , en golden power.

Als ik er überhaupt kom (al 1,5 jaar niet meer).
pi_32035545
De ingevroren varkenshaas is daar echt geweldig

Beter dan c1000 of AH en natuurlijk veeeeeeeeeeeeeel goedkoper
His masters voice...
  maandag 7 november 2005 @ 08:45:51 #104
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_32048163
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef aidyl het volgende:
-heel veel-
TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
pi_32050085
Diverse koekjes en nootjes

Smeerboter, kalkoenfilet en kaas

Zalmfilet en groenteburgers

toetje, tiramisu en straciatella yoghurt

Sinaasappelsap en bitter lemon

En natuurlijk de wijn!!
I thought this day would never end...
pi_32054423
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
O.k.: Ik haal er zelf ook heel veel....Misschien is het inderdaad handiger om de mensen hier te vertellen wat je beter kunt laten liggen.

Zoals ik dus al zei: de kalkoenfilet vind ik helemaal niks...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32058089
Ik laat heel bewust de cola-sinas-cassis liggen. Sinds ze van merk zijn veranderd is de smaak beneden nul gezakt. De meeste vleeswaren laat ik ook liggen omdat ik ze te dik gesneden vind.
De diepvrieskipfilet is vaak wit uitgeslagen ( frostbite). Brood vind het hele gezin niet lekker maar dat komt omdat we het zelf bakken, dan sla je bijna alle supermarktbrood over. Toiletpapier is net schuurpapier en de keukenrol scheurt net te vaak en is erg dun.
Wie nog meer?
pi_32058570
Je hebt er meerdere soorten toiletpapier, alleen de allergoedkoopste moet je inderdaad niet nemen.
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
pi_32058651
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
Nee, ik ook niet, na gisteravond. Dacht lekker filet americain te hebben, zit er een maf muffig achtig smaakje aan. Houdbaar tot 18-11, tja, dan hadden we ook kunnen verwachten dat het niet zo lekker is als de 2-dagen-houdbaar-verse-filet-americain die we altijd van de AH hebben .
  maandag 7 november 2005 @ 16:37:25 #110
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32060446
De zalm- en palingfilet van de Aldi zijn altijd erg lekker en goedkoop.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_32062627
Ik eet liever die muffe filet americain van de Aldi dan die drab die ze filet durven te noemen vam AH.
Als ik dat spul zie moet ik denken aan de uitspraak van m'n moeder ..... net gemalen poppestront
pi_32148622
De oude kaas van de aldi is
  donderdag 10 november 2005 @ 22:30:49 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32162484
De Vanille Vla, werd net nummer 1 bij de keurmeesters.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:43:30 #115
45206 Pietverdriet
pi_32165098
Hij is lekker, nuttig hem ook wel eens.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:46:32 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32165221
Die cas(s)ave chips mjammie lekker.. verder eigenlijk niets bijzonders.. soms smeerkaas en bepaald choco kaakje..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:57:47 #117
46794 Berkery
Fat bastard
pi_32194489
  • Kattenvoer
  • Pleepapier
  • Schoonmaakspul
  • Die heerlijke yoghurt-emmers
  • Suiker, koffiemelk

enzovoorts. Het liefst een keer per maand 1 kar met een kop er op, want je gaat niet voor je plezier naar een winkel waar de rij voor de kassa de helft van de winkel is (en die rij bestaat vaak weer uit mensen die 1 keer in de maand een kar vol halen).
  • No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_32194523
    Ik haal er meestal die grote chocolade repen, 2 x 200 gram voor ¤ 1.55 echt super lekker...
    pi_32195151
    tonijnpizza's!! de beste die er zijn.. helemaal voor dat geld alleen jammer dat ze er olijven op hebben gedaan. Was eerst nooit zo

schultenbrau, heerlijk bier voor weinig.

eigenlijk koop ik er alles, maar die 2 schieten er wel bovenuit! :D
    nogal dislecties.. dus vandaar ;)
    pi_32195339
    * Giem heeft een Liddl/Aldi trauma
      zaterdag 12 november 2005 @ 00:50:16 #121
    127251 The_Great_Cornolio
    Are you threatening me?!
    pi_32195637
    Ik vind de producten die de Aldi aanbiedt geen verkeerd spul.. Misschien niet allemaal even goeie kwaliteit, maar de meeste dingen smaken goed. De ijsthee is echt fantastisch en de chips is ook goed te douwen

Verder heb ik toevallig afgelopen week de digicam die in de aanbieding staat gekocht, mooi apparaatje

Ik vind 't zeker de moeite waard om regelmatig es binnen te lopen om daar m'n boodschapjes te doen. En 't foldertje wordt ook altijd even goed bekeken voor de "speciale" aanbiedingen
    - "I need Tipi for my bunghole" -
    pi_32195747
    frisdrank en sap
    soms wat gesneden en verder wat diepvriesspul maar meer niet
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_32195889
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
    Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
    Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
    Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
    Aldi rouleerd!
    Hee! Jij kent Aldi-Sud.
    Ik woon ook in een grensplaatje maar dan bij Belgie en daar zit toevallig een Aldi-Nord met het assortiment van Aldi-Sud. Helaas niet volledig, want in Duitsland is het assortiment helemaal geweldig: werkelijk, dat zou in Nederland de AH doen inpakken.
    Niets mis met de Aldi. .
    Oja... ontopic: Ouzo, Old Whisky, Cognac, fonkelwijn en verder veel vlees, voornamelijk rundvlees en kip omdat ik geen varkensvlees eet, kaastaart, pastasalades, sauzen, kruiden, vissoorten, dunne gekruide sausages voor het zondagse ontbijt en verder zo nu en dan leuke aanbiedingen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Stali op 12-11-2005 01:12:27 ]
    pi_32195923
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef Giem het volgende:
    * Giem heeft een Liddl/Aldi trauma
    Okay... laat ik de vraag dan maar stellen:

wrom?
    pi_32196067
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Okay... laat ik de vraag dan maar stellen:

wrom?
    Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..
    pi_32196136
    Duo pasta, pindakaas, honing, lasagne, schnitzels en soms een leuke aanbieding als ze die hebben
    pi_32196278
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:

[..]

Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..
    Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel een keer uit het houdbaarheidsschap een beker milkshake wat het kuikentje niet lekker vond en toen ze het bijna op had bleek er schimmel in te zitten. Was bij een AldiNord in Nederland. Dat kan gewoon gebeuren, hoewel je na zo'n ervaring wel meteen genezen bent. Maar Aldi controleert wel streng op diepvries en niet houdbare producten, hoewel dat weer niet nodig is omdat ze bv diepvries bestellen naar vraag en er toch veelal te kort is.
    Och wat AH met 35% in de bonus gooit dat gaat bij de Aldi meteen weg om smetten te voorkomen.

Maar ik vind de Aldi Noord heel saai qua assortiment. Dan haal ik alleen de basis artikelen en blijft de AH onmisbaar. De Aldi zou een beter imago hebben als ze allemaal onderdeel zouden zijn van het zonnige Sud. Jammer, want anders zou AH toch echt in kunnen pakken.
    pi_32196704
    quote:
    golden powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    пусть всегда будет солнце
      zaterdag 12 november 2005 @ 03:10:39 #129
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_32197720
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:

[..]

Da's ook handig als je zelf al de datum tsjekt tijdens aankoop...

Oja.. de kruidenkaas was ik vergeten lekker
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_32199114
    heel handig topic

Ik wou straks weer eens langs de aldi voor de vaatwastabletten (volgens de consumentengids de beste koop!) en zie wat lekkere dingen hier voorbijkomen die ik niet ken.

De brie koop ik er ook altijd, beter is er niet te krijgen in een supermarkt.

Ik had laatst naturel chips daar een keer gekocht (met die kartels) en die waren heerlijk. De paprika variant was echter te scherp.
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2005 @ 10:41:38 #131
    862 Arcee
    Look closer
    pi_32199564
    Niets.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_32199633
    O.k., de Aldi Sud winkels vinden we in Duitsland. Waar zijn de Nord winkels dan? Voeren de Nederlandse winkels een Nord assortiment?
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
      zaterdag 12 november 2005 @ 10:53:05 #133
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_32199721
    Ik heb nog een goeie tip voor inkopen op Zaterdag:

Benodigheden:
    2 personen
    1 winkelkarretje
    1 Aldi
    1 Lange rij voor de kassa

Werkwijze:

- Persoon 1 gaat in de lange kassarij staan
    - Persoon 2 gaat met het boodschappenlijstje door de winkel
    - Persoon 1 kan telkens een stukje naar voren opschuiven

Als je het goed timed is je karretje vol als je aan de beurt bent
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      zaterdag 12 november 2005 @ 12:24:40 #134
    45206 Pietverdriet
    pi_32201554
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 10:46 schreef Serendips het volgende:
    O.k., de Aldi Sud winkels vinden we in Duitsland. Waar zijn de Nord winkels dan?
    In Duitsland noordelijker dan winterswijk,
    Aldi NL is een dochter van Aldi Nord
    quote:
    Voeren de Nederlandse winkels een Nord assortiment?
    Ja en Nee, men voert in de eertste plaats het Nederlandse Aldi assortiment, met veel producten die je ook bij aldi duitsland krijgt.
    Het is meer het soort spullen dan dezelfde spullen, dat zit zo: Zuiderlijker Duitsland is rijker dan noord Duitsland, en heeft een rijkere culinaire traditie. Gek genoeg kan je deze grens door europa trekken, daar waar men harde Tarwe kan verbouwen is de keuken meestal culinairder dan daar waar harde tarwe niet verbouwt wordt, en deze grens is ook ongeveer de grens waar de reformatie veel of weinig invloed had...
    Bij aldi NL kom je meer halffabrikaten tegen als bij de Aldi in Duitsland. Om een voorbeeld te noemen, de eend, in NL is die gemarineerd in sinaasappel marinade, die is in D ook te koop, maar men heeft ook Barbarie eendeborst filets, die je in NL weer niet hebt.
    pi_32203351
    Nou, dat is duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat de distributie van Aldi producten te linken valt aan 'tarwegrenzen' en de Reformatie...

[ Bericht 1% gewijzigd door Serendips op 12-11-2005 16:40:25 ]
      zaterdag 12 november 2005 @ 14:16:16 #136
    45206 Pietverdriet
    pi_32204140
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef Serendips het volgende:
    Nou, dat is duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat de distritributie van Aldi producten te linken valt aan 'tarwegrenzen' en de Reformatie...
    En het culinaire gehalte van de keuken.
    Maf he?
    pi_32207471
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En het culinaire gehalte van de keuken.
    Je bedoelt zeker de mate van creativiteit en smaak in de doorsnee keuken van een bepaalde streek. Ik ben wel eens in een Belgische Aldi geweest; zo jaloers dat ik was op die Belgen. Ze hadden daar allemaal hele goedkope lekkere dingen die hier niet te krijgen zijn bij de Aldi. Ze hebben daar bijvoorbeeld minder kant-en-klaar en meer olijven en kaasjes. Wat dat betreft klopt je stelling dus wel; het assortiment van de Belgische Aldi getuigt volgens mij van meer smaak, maar dat zal vast en zeker ook wel persoonlijk zijn.
      zaterdag 12 november 2005 @ 16:52:53 #138
    22713 maple-leaf
    Terug van weggeweest...
    pi_32207544
    Brie, zalm, melk, lasagna, toetjes, wasmiddel, afwasmiddel, peren, sinas, cassis, bitter-lemon, wijn, groente, vlees, snacks, ijs etc etc etc, moet ik verder gaan

Vind heel veel dingen lekker van de aldi, de prijs is er vaak ook naar om het uit te proberen en het als het niet lekker is zonder teveel schuldgevoel kunt weg mieteren
    *Leve het hierNUmaals....Loesje©*
    *Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
      zaterdag 12 november 2005 @ 19:22:46 #139
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_32211656
    ik ga altijd bij de duitse aldi, ligt voor mij erg dichtbij en daar koop ik altijd de cachet kattesnoepjes (de enige waar mn katten voor BLIJVEN rennen), zalmfilet, zalmfilet met kruiden, kippefilet met tuinkruiden, stoomgroenten, lamsvlees gemarineerd, troebele 100% appelsap, bruine rum, amaretto, grand marnier. ja en nog wel wat maar kom er ff niet op
    pi_32802151
    Wij gaan ook wel naar de Aldi in duitsland. 5 euri voor een fles jenever.... . Sterke alcohol is daar veel goedkoper dan in NL. En grand marnier enzo ook heel goedkoop en .
    In grohnau gaan we vaak. Veel breder assortiment en vooral het vlees is veel lekkerder dan in NL.
    Gaan we eens in het half jaar ofzo, oto volladen . Lekkere broodmixen voor brood te bakken heb je er.

In NL vind ik de salades lekker (oude kip kerrie, eiersalade, brie, blauwe kaas, kruidenboter). En die ciabatta met walnoten is echt super. Schultenbrau ook.
    pi_32802455
    Ik koop nogal veel bij de Aldi, bijna al mijn boodschappen [alleen geen vers brood, de voorgebakken ciabatta daarentegen is heerlijk! zoals veel dinge, ook de kartoffelsalade bijvorbeeld met creme fraiche]
    Je kunt je karretje lekker vol laden met vanalles en dan kost het nog geen biet. Mijn winkel!
    pi_33213516
    Ik koop ook bijna alles bij de Aldi, vooral de diepvries waren, zoals garnalen, biefstuk, eend, kotelettos etc zijn heerlijk! Ook de groente zijn goed (blik of vers) en de wafels zijn lekker...Ook de toetjes zijn lekker en goedkoop, de jus d'orange en het appelsap, zelfs de limonade vind ik lekker.

Een tip voor de Lidl zijn de garnalen kroketten trouwens: yummie!
    pi_33214216
    Edit: Dit is geen ONZ

[ Bericht 83% gewijzigd door Martijn_77 op 19-12-2005 23:06:14 ]
      maandag 19 december 2005 @ 12:59:49 #144
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_33215048
    Edit: Dit is geen ONZ

[ Bericht 92% gewijzigd door Martijn_77 op 19-12-2005 23:06:25 ]
    pi_33244343
    Golden power
    Chocolate chips cookies
    soms chips

Ja, is goed te doen...Aldi!
    pi_33264042
    De mozzarella pizza is ook heel jammie!!
      woensdag 21 december 2005 @ 00:56:34 #147
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_33264112
    Samsonkoeken
    Zo niet, dan toch...
    pi_33264146
    basilicumplantje
    groeit als kool dat spul en de gehele keuken ruikt nu lekker
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_33265694
    afbakbroodjes: croissants en harde broodjes
    eendenborst
    kalkoenfilet
    pindakaas
    toiletpapier
    friet
    gemengde sla
    gerookte zalm
    pizzabroodjes
    aardappelen
    uien
    eieren
    bier
    tiramisu: valt het jullie ook op hoeveel alcohol hierin zit? hehe echt niet goed voor kleine kinderen hoor
    olijfolie
    kaas
    melk
    siroop
    thee
      woensdag 21 december 2005 @ 03:52:55 #150
    67194 wimmel_1
    Intentionally Left Blank
    pi_33265711
    volgende keer alleen nog de zuivel proberen
    Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
      woensdag 21 december 2005 @ 13:10:17 #151
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_33271891
    cola / afbakbroodjes / fruit / chocoman / eieren / salades / vleeswaar / mozzarella / geraspte kaas / afwasmiddel / fijn wasmiddel / vuilniszakken / uien / chocopinda's / chocolade / en zuivel dingen

veel dus na ja het is lekker goedkoop
      woensdag 21 december 2005 @ 13:24:31 #152
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_33272418
    "functioneel sportonderhemd"
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
    pi_33327159
    Wel:
    Droge witte wijn (Kaapse Pracht), heeeeeeeeeeeerlijk! Minder dan 2 euro, en echt goed, geen hoofdpijn, geen kater, je krijgt niet het idee dat je iets goedkoops slurpt! En ik kan het weten, want ben dol op droge witte wijn!
    Jus d'orange (zonder vruchtvlees. De Euroshopper bij AH is trouwens enkele centen goedkoper)
    Appelsap (De Euroshopper bij AH is trouwens enkele centen goedkoper)
    Paprika (supergoedkoop, 3 kleuren in 1 milieuonvriendelijk zakje, but who cares?)
    Trostomaat
    Peultjes
    IJsbergsla (zakje sla niet aan te bevelen, want heel kort houdbaar)
    Aardbeien (indien seizoen)
    koffiepads
    bier
    Golden Power toen ik er nog aan verslaafd was
    Camel Filter 25 (niet goedkoper)
    Kant en klaar stamppoten
    Rookworst (net te eten, maar niet zo lekker als Unox)
    Diepvrieskipfilet (lekker, 1 kilo en kost geen drol)
    Diepvriesgehakt (lekker, 1 kilo en kost geen drol)
    Afbak Ciabatta
    Frietsaus
    Tomatenketchup
    Vlokken
    Kaas (belegen, jong, oud, allemaal lekker!)
    Kruidenkaas
    Feta in olie
    olijfolie
    Gebraden kip
    Gebraden gehakt
    Spekjes
    Crème fraiche
    Liter magere yoghurt met perzik of aarbeien
    Halvarine
    Bak en braad margarine
    Brie
    Camembert
    Pesto (vooral die groene, echt mjammie!)
    Kipkerriesalade (niet die light met vruchtjes ofzo, maar gewoon van die ouderwetse vette)
    Eiersalade
    Eieren
    Tonijnsalade
    Wasmiddel
    Afwasmiddel
    Scheerschuim
    Doucheschuim zonder zeep
    Shampoo
    Pompje met handzeep
    Deodorant (pas ontdekt, frisse mannengeur, kost geen drol wederom)
    Haarlak in pompflesje (let op: bij AH is er goedkopere haarlak)
    wc-papier (de goedkoopste, lekker hard!)
    Keukenpapier
    Diepvries shoarma (wel ff goed doorbakken tot het knapperig is, anders istie slap)
    Houdbare melk (lekker opwarmen voor in de koffie)
    Suiker
    Zout
    Zilvervlies rijst
    Pasta (soort tagliettelle, met eieren bereid. Althans, dat zeggen ze)
    Macaroni
    Zakje mix voor macaroni (ouderwets zoals moeders het vroeger maakte, heeft dus niets met Italiaans eten te maken, maar wel lekker!)
    Potje tomatensaus met olijven voor pasta
    Borrelnootjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammie!!!
    Toastjes
    Diepvries spinazie à la crème
    Diepvries kabeljauwfilet (zowel met als zonder saus)
    Diepvriesstoomgroenten (niet die met broccoli, want broccoli is per definitie vies)
    Kaarsen (niet altijd in het assortiment)

Niet:
    Rundvleeshamburgers uit de diepvries (want die hebben ze niet meer, damn!)
    Biefstuk uit de diepvries (want die hebben ze niet ook meer, damn!)
    Lasagne
    Scheermesjes (al bot voor je ze gebruikt, en ik heb niet echt een superzware baardgroei)
    Olijven (te veel olie en te gekruid, waarschijnlijk om slechte kwaliteit te maskeren. Gewoon de lekkerste olijven bij de Turk halen)
    Chips. Welke chips je ook wil (met ribbels, zonder ribbels, paprika, naturel, nep-Pringles), gewoon NIET DOEN!
    Haargel. Het werkt gewoon niet!
    'Verse' pizza met tonijn. Héééél vies!
    Blikjes tonijn, want die hebben ze alleen in olie, en vind ik te vet
    pi_33327266
    owh, en knoflook en uien (wel)
    pi_33331452
    -koffiepads
    -witte, rose en/of rode wijn van Kaapse Pracht
    -stokbrood met kruidenboter
    -afbakbroodjes
    -oude kaas
    -kibbeling
    -shag
    -vloei
    -pindakaas
    -honing
    -chips
    -yoghurt
    -melk
    ..... en nog een hele hoop waar ik nu ff niet op kan komen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_33331603
    zijn die afbak ciabatas een beetje te doen dan?
    pi_33331637
    ehm, ik heb een c1000 om de hoek, ik kom alleen bij de aldi als ik ik in de stad ben (daar zit de aldi) en ik heb zin in weat drinken, blikje golden power ofzo
    PS4 online: micro_nl
    pi_33331770
    de oude kaas van de aldi is goed te doen, itt de lidl
    pi_33332382
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
    ehm, ik heb een c1000 om de hoek, ik kom alleen bij de aldi als ik ik in de stad ben (daar zit de aldi) en ik heb zin in weat drinken, blikje golden power ofzo
    Hmm... ja, bij mij is Aldi heel dichtbij. Achterdeur uit, klein pleintje over, straatje uit en ik ben er. Daarom doe ik ook de meeste boodschappen bij Aldi
    Let's plant a tree
    pi_33332433
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
    Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan maar niet meegenomen. Ze lijken me best lekker, vooral die met Italiaanse kruiden dacht ik, iig kruidig.
    Let's plant a tree
    pi_33338131
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
    Ja, die zijn erg lekker. Ik heb die met noten en de variant met olijven wel ooit geprobeerd, maar ik vind de neutrale ciabatta's het beste, omdat ik er zelf meestal nog allerlei dingen (pesto, tomaten, kaas, camembert) op leg voordat ik ze de oven in doe.
    pi_33338157
    Ik koop er niks van die gestoorde winkels
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      vrijdag 23 december 2005 @ 10:58:47 #163
    45206 Pietverdriet
    pi_33338225
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Meki het volgende:
    Ik koop er niks van die gestoorde winkels
      zaterdag 31 december 2005 @ 17:40:08 #164
    66422 dutch-mamma
    Silence, Exile, Cunning...
    pi_33586212
    De krabsalade! En van die lapjes varkensvlees in groenerige marinade...
    Ze hebben ook prima slobberwijntjes.
    En zo nu en dan van die ronde bussen strooikaas...!
    Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
    pi_33601074
    quote:
    Op vrijdag 23 december 2005 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
    hemp drink zeker
    "We all have to stick together. I'll be behind the team on Saturday roaring them on, and I know the fans will do the same."
      zondag 1 januari 2006 @ 14:24:32 #166
    45206 Pietverdriet
    pi_33601189
    Wat tegenvalt zijn de jonge capucijners in pot, ze zijn me te zoet, net erwtjes..
    En de vietnamese loempia´s hebben niets met vietnamesche loempia´s te doen, hebben een dikke krokante korst, en een loempia vulling zoals bij een gewone loempia.
    pi_33601275
    Ons gemiddeld boodschappenlijstje bij de Aldi:
    10-pak eieren
    2 of 3 pakken melk
    Fruit
    Ontbijtkoek
    Rijstwafeltjes
    Mozzarellakaasjes
    Groente
    Tonijn in blik
    Diepvriesvis (zalm, tonijn of zo)
    tomaatpuree
    Soep
    Indien nodig: olijfolie en zonnebloemolie
    etc.etc.
    pi_33601313
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef iamredleader het volgende:
    Mozzarellakaasjes
    ik koop altijd mozzarellaworstjes! prima te doen!
    "We all have to stick together. I'll be behind the team on Saturday roaring them on, and I know the fans will do the same."
    pi_33606107
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 14:29 schreef H00psta het volgende:
    ik koop altijd mozzarellaworstjes! prima te doen!
    was da?
    pi_33606183
    Ik kom er niet vaak, maar ik heb in het verleden weleens pizza's van Aldi gegeten. Ook de Schultenbrau en de Golden Power zijn zeer goed te drinken.
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_33607477
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 18:10 schreef Serendips het volgende:

[..]

was da?
    zoiets als mozzarellabiertjes
    pi_33608818
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 19:22 schreef H00psta het volgende:

[..]

zoiets als mozzarellabiertjes
    goeie grap
    pi_33608849
    Verder nog wel eens wc papier, bakpapier, aluminiumfolie, vershoudfolie, pesto, cashewnootjes of andere knabbels.
    pi_33636559
    quote:
    Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef Serendips het volgende:

[..]

goeie grap

heb vandaag een kist met mandarijntjes GESCOORD ze zijn erg lekker zoet
    ook peren, appels, perssinaasappels, bananen, kiwi's, yoghurt, smeerkaas, kalkoenfilet, wc geurtje, zoetjes, wasmiddel, rijstwafels, beschuit, worstenbroodjes, spruitjes, 100 miljoen vitaminen drank.
    pi_33658197
    koffie
    drop
    paling
    garnaaltjes
    beleg
    lasagna
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
    pi_33658431
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef Woutert het volgende:
    een hele lijst
    Wat een kenner
      woensdag 4 januari 2006 @ 01:24:05 #177
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_33681399
    2 afbakstokbroden voor ¤ 0,80, goed te vreten en bij de AH kost er eentje iets van ¤1,50
    pi_33681498
    Zo veel mogelijk.. alleen het "vers" spul laat wel een s wat te wensen over.. verder bespaar je jezelf een hoop geld door daar te gaan winkelen..

ow.. en de paling laat ik ookliggen daar...
    Ah...dat was het...
    pi_33688560
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 01:24 schreef Blik het volgende:
    2 afbakstokbroden voor ¤ 0,80, goed te vreten en bij de AH kost er eentje iets van ¤1,50
    Bij de AH kosten de afbakstokbroden iets van 26 cent per twee. En afbakbroodjes 23 cent voor 6 broodjes.
    pi_33691164
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef H00psta het volgende:

[..]

heb vandaag een kist met mandarijntjes GESCOORD ze zijn erg lekker zoet
    ook peren, appels, perssinaasappels, bananen, kiwi's, yoghurt, smeerkaas, kalkoenfilet, wc geurtje, zoetjes, wasmiddel, rijstwafels, beschuit, worstenbroodjes, spruitjes, 100 miljoen vitaminen drank.
    dan ga je ziek worden want lidl verkoopt gif in mandarijnen aldus een onderzoek van Milieudefensie
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_33691286
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:

[..]

dan ga je ziek worden want lidl verkoopt gif in mandarijnen aldus een onderzoek van Milieudefensie
    Mulieudefensie, dat is zo'n onafhankelijke partij Die moet je gelijk geloven als ze iets onderzoeken!
    pi_33691323
    quote:

[..]

!
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_33691371
    zakdoeken, WC papier, RIVER limonade, enz
    Werewolf
    pi_33691726
    quote:

[..]

Klaas van den Doel, voorzitter Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL):
    quote:
    'De genoemde organisaties strooien weer kwistig met insinuaties, verdachtmakingen en eigen interpretaties van wetenschappelijke normen en importtoleranties', meent het CBL. 'Hiermee misleiden zij de consument en jagen alweer ten onrechte ouders de stuipen op het lijf over vermeende effecten van het eten van mandarijnen voor kinderen.'
    We vinden steun voor deze stelling bij de VWA en het Voedingscentrum.
    Voedingscentrum:
    quote:
    Geen gezondheidsrisico door resten bestrijdingsmiddelen op mandarijnen

30 november 2005, aangevuld op 5 december

Milieudefensie, Natuur en Milieu en Goede Waar & Co hebben resten bestrijdingsmiddelen aangetroffen op Spaanse mandarijnen van verschillende supermarkten. Zij maken zich vooral zorgen over de gezondheidsrisico’s van de bestrijdingsmiddelen imazalil en chloorpyrifos. Volgens de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) is er geen sprake van een gezondheidsrisico omdat de wettelijke norm voor deze middelen niet wordt overschreden. De VWA en het Voedingscentrum benadrukken op basis daarvan dat mandarijnen voor iedereen veilig zijn, ook voor jonge kinderen.

De gezamenlijke milieuorganisaties hebben begin november veertig monsters mandarijnen onderzocht op resten bestrijdingsmiddelen. Een van de aangetroffen stoffen is het bestrijdingsmiddel imazalil, dat ook bij de aardappelteelt gebruikt wordt. Dit middel wordt in de hele vrucht opgenomen, al wordt het grootste deel verwijderd met de schil. Het middel chloorpyrifos dat ook wordt gebruikt op verschillende koolsoorten, zit vooral op de buitenkant van de mandarijnen.

Geen overschrijding van de veiligheidsnorm
    De door de milieuorganisaties aangetroffen hoeveelheden blijven onder de wettelijke norm. Mandarijnen met resten van deze middelen mogen dus gewoon worden verkocht. De aangetroffen hoeveelheden imazalil en chloorpyrifos geven geen risico’s voor de gezondheid, zelfs niet als er tijdelijk veel mandarijnen worden gegeten. Gemiddeld genomen blijft iedereen in Nederland onder de zgn. aanvaardbare dagelijkse inname voor deze stoffen, dat wil zeggen: de hoeveelheid die iemand z’n hele leven lang dagelijks binnen kan krijgen zonder risico voor de gezondheid.
    Het onderzoeksinstituut Rikilt heeft daarnaast berekend of iemand door de slechtst geteste mandarijnen te eten, zoveel binnen kan krijgen van de genoemde bestrijdingsmiddelen dat hij of zij acuut ziek wordt. Dit blijkt niet het geval te zijn, óók niet als aangenomen wordt dat op één product of op meer producten verschillende middelen tegelijk voorkomen. Ook baby’s en peuters die veel mandarijnen eten, lopen geen gezondheidsschade op.

Mandarijnen en ander fruit zijn gezond
    Het eten van fruit levert een belangrijke bijdrage aan de gezondheid. Het gezondheidseffect van fruit weegt sterk op tegen de risico’s van eventuele resten bestrijdingsmiddel.
    Om berichten over resten bestrijdingsmiddelen op fruit beter te kunnen inschatten, heeft het Voedingscentrum de gratis Veilig Voedsel Wijzer gemaakt. Deze Wijzer geeft inzicht in de risico’s, hoe ze worden beperkt en wat consumenten zelf kunnen doen. De Wijzer geeft overzichtelijke informatie over de meest belangrijke voedselveiligheidsonderwerpen en een duidelijke beschrijving van de geldende veiligheidsnormen.
    En hier nog een onderzoek n.a.v. de persberichten van Natuur & Milieu, Goede Waar & Co en Milieudefensie:
    Risico-analyse mandarijnen
      woensdag 4 januari 2006 @ 13:22:44 #185
    45206 Pietverdriet
    pi_33691892
    quote:

[..]

De papieren zakdoekjes zijn erg goedkoop bij de aldi..
    pi_33692224
    wie heeft de sushi van aldi al geprobeerd?
    pi_33693423
    Golden Power, allemaal koekjes.
    Je moet er geen shoarma kopen, want het is varkensvlees, geen schapenvlees .. smaakt nergens naar en is niet sappig.
      woensdag 4 januari 2006 @ 19:54:27 #188
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_33705048
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef H00psta het volgende:
    wie heeft de sushi van aldi al geprobeerd?
    Ik dus zei de gek.
    Die kan je dus beter laten waar ze zijn.
    Als borrelhapjes gekocht en dan nog kommentaar. Eens maar niet weer.
    pi_33705087
    gewoon zelf sushi maken
    pi_33705143
    Golden Power inderdaad, is lekker en goedkoop.
    pi_33705788
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 19:57 schreef Dark_Killah het volgende:
    Golden Power inderdaad, is lekker en goedkoop.
    Veel mensen die dat drinken....Ik vind het niet te zuipen...
      woensdag 4 januari 2006 @ 20:53:42 #192
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_33707236
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
    gewoon zelf sushi maken
    Ja, dat weet ik Plofkip.
    Maar het zou toch handig zijn als het wel een alternatief zou zijn.
    pi_33709239
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Thorical het volgende:

[..]

Plofkip.
    pardon?
      woensdag 4 januari 2006 @ 22:36:42 #194
    99899 turnpike
    have spacesuit, will travel
    pi_33710332
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De papieren zakdoekjes zijn erg goedkoop bij de aldi..
    Ja man, ik heb zo'n heel pak ergens in een la liggen. Ik bedoel, ik huil nooit en ik trek mijn neus liever op dan ik 'em snuit.

Maar het kost idd geen drol.

Trouwens, die potjes Tiramisu zijn echt spotgoedkoop en heel goed te eten.
    We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
      donderdag 5 januari 2006 @ 13:10:52 #195
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_33725695
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef turnpike het volgende:

[..]

Ja man, ik heb zo'n heel pak ergens in een la liggen. Ik bedoel, ik huil nooit en ik trek mijn neus liever op dan ik 'em snuit.

Maar het kost idd geen drol.

die tiramisu is goed te happen idd

ik koop meestal die choco koekies
    goldenpower
    ace drank
    afbak broodjes
    kipfilet voor op brood
    toetjes
    don't give me that fucking bullshit
      donderdag 5 januari 2006 @ 13:15:09 #196
    45206 Pietverdriet
    pi_33725848
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef turnpike het volgende:

Die vind ik nu weer te zoet
    pi_33726487
    Kom er zelf bijna nooit, maar grijp elke kans aan om anderen brie en choclat chip cookies mee te laten nemen.
    De krabsalade smaakt inderdaad ook best.
    Sweet and innocent...
      donderdag 5 januari 2006 @ 14:49:26 #198
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_33728995
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

pardon?
    Ik dacht een plofkip te zien maar misschien is het wel een blind kuiken?
    pi_33729011
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die vind ik nu weer te zoet
    Die zijn kei lekkahhh!
      donderdag 5 januari 2006 @ 15:03:17 #200
    91287 F.Z.N.
    Fokker Zonder Naam
    pi_33729461
    He-le-maal niks...
    Je verwacht het niet!!