Ah bahquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[...] schultenbrau [...]
ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:44 schreef Vloris het volgende:
[..]
Ah bahdat is toch geen bier? Volgens mij kun je dat spul nog veel goedkoper krijgen als je even een emmer door de sloot heen haalt! Brr... mensen die bier drinken en niet weten hoe het hoort te smaken
![]()
Verder prima winkel die Aldi hoor![]()
Nep-RedBullquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef N.icka het volgende:
Wat is dat Golden ???
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zijn de pizza's van de aldi een beetje te eten dan?
Nee joh, die Quatro Formaggio is veul beter! Is de enige pizza die er ook zo uitziet als op het plaatje op de verpakkingquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.
Ja! Die scheermesjes zijn echt übergoed, daar kan geen mach3 tegen op! En verder vindt ik die kabanossi worstjes zo verdomd lekker. Ik wil ze eigenlijk niet meer hebben, want dat doosje overleeft dezelfde avond nieteensquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
Aldi rouleerd!
Golden Powerrrrrrquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig![]()
![]()
Jij jat het?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
Ik koop helemaal niks uit die winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |