Chocolate Chip Cookies!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.
Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.
Dus... deel je ervaringen.
koffiepads is al een dikke week een probleem, ik moest ook naar de Super ervoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Vava het volgende:
Ik ging net naar Aldi, onder andere voor koffiepads en pap, beide waren er niet meer![]()
Kuhlschrankquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.
Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.
Dus... deel je ervaringen.
voegt toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Golden Power, melk chocolade!! echt de lekkerste daar, feta die op olie, wc papier,ice tea perzik, flesjes bitter lemon, vloeibaar wasmiddel voor zwarte was, vleeswaren voor op brood, toetjes, cassave chips, sambal, zoetzure saus, pasta, rijst, diepvries borrelhapjes, ijsjes, frikandellen
Jij bent zegmaar een albrecht fetisjist?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:44 schreef verzameldirk het volgende:
Aldi is erg goed en van goede kwaliteit zijn de produkten
Dat moet ook wel ze zitten all over the world USA en Australie
In geheel Europa, kortom meer dan 5000 filialen, dus als men iets nodig is
moet men inkopen bij grote firma's
Zo is het ijs dat men in Europa verkoopt van het merk Prima Ijs dat op zijn beurt
een schuilnaam is voor Roncadin in Osnabruck, de derde ijsfabriek wat grote betreft op
consumtieijs.
Wist je dat de bakken italiaanse ijs, Stagioni veneziane, gewoon in Nederland
wordt verkocht onder de naam Mona ???
Kijk maar eens naar de europese codering D NI 087 = dus Roncadin.
Onder deze naam wordt niet eens ijs verkocht, in Duitsland heten ze Landliebe en nog een
aantal andere namen.
Wij kopen iedere week onze boodschappen bij de Aldi, bijna alles, en dat al sinds 1978.....
Ik ben aan Aldi gekomen door mijn Duitse vrouw, en heb een hele studie gemaakt over
de broers Albrecht, trouwens die ondanks de zeer lage prijzen, toch de
rijkste mensen van Europa zijn geworden.
Ik denk maar zo, die broers zitten heus niet in een schuurtje zelf smeerolie of
margarine te maken. ( 5 liter autoolie kost er minder dan 1 liter in een garage)
Als je je wilt laten beduvelen door dure merken te kopen moet je je gang gaan
maar de zelfde producten zijn gewoon tegen veel lagere prijzen te koop bij
de Aldi (en Lidl)
groetn uut het noorden
Dick
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Laat dat nou het enige zijn wat wat minder is aan de Aldi![]()
Het is wel beter geworden, trouwens.
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)
Maar als je echt goede groenten en fruit wil moet je niet bij een supermarkt zijn, maar op de markt, bij tuinders die hun eigen spullen verkopen, of bij handelaren die om de veiling om werken. De groenten daar komen vaak die zelfde dag nog van het land.
Als je zaken als Aardbeien en Asperges wilt eten, koop je die het best direct bij de boer (kraam langs de weg) want hierbij moet je het echt zo vers mogelijk halen.
Voor deze tijd van het jaar (helaas) wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
C1000, vorige week, snijbonen voor ¤ 3,49 is dat normaal?
Dat is zeker die ene waar ik ook stapelgek op was tot de Aldi het hier zomaar ineens niet meer verkochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef MrLn-- het volgende:
Ik kom er alleen om: Melk-chocolade te kopen! Een bepaalde die ze daar verkopen is gewoon echt goddelijk lekker
Getver! De meest vieze, zoete, nepperige icetea ever...Die van de Aldi!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Iemand wel eens Ice tea van de Aldi op met aardbeiensmaak?
Best lekker!.
Ik ga helemaal voor de perzik ijsthee daar. En dan ijskoudquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Iemand wel eens Ice tea van de Aldi op met aardbeiensmaak?
Best lekker!.
Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTMquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....
Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
C1000, vorige week, snijbonen voor ¤ 3,49 is dat normaal?
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM
zij noemen het aanbieding ik niet
18,99 dus, geen 8,99quote:Op zondag 5 maart 2006 00:46 schreef Sportguy het volgende:
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?
Geen, vond ze toen te duur.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?
He bah, die vind ik juist viezig. Ik heb altijd calvé met nootjes. er moeten van die stukjes noot in zitten. MOET.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
de pindakaas van de aldi is lekker joh
Yup! Zo'n zelfde bak, ook in bosbessen (oid. Het is paars iig). Er zitten alleen geen stukjes citroen in, zoals bij de AH. Maar het is goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze dat lekkere AH citroenijs ook in goedkopere vorm bij de Aldi?? Dank je voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |