abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:03:22 #251
3542 Gia
User under construction
pi_34646328
Koop bij de aldi altijd bier, wijn (pakken), flesjes powerdrink voor de kids, wc-papier, keukenrol, afwasmiddel, waspoeder, chocopasta. Soms ook vleesbeleg en broodjes.

Dat was het wel zo ongeveer.
pi_34648099
Schnitzels uit de diepvries, erg lekker
Tevens haal ik er vaak blikjes cola en sinas. (7up hebben ze hier helaas niet meer)
Verder haal ik er ook wel eens zalm en garnaaltjes, alhoewel ik nou vaak ook een grote zak diepvriesgarnalen haal, goedkoper en eigenlijk bijna net zo lekker.
Ook de koffie haal ik er. Ik ben even de naam kwijt. (Wiener melange ofzo? blauw zakje in ieder geval)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:14:00 #253
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_34648503
Wasmiddel, scheermesjes, biogarde roer, kaas, beleg, pleepapier, spaghettisaus (piccante ) zalm, tonijn, wereldzoutjes (oriental mix hmmm) deo, sap en af en toe een mooie non foodaanbieding (zoals de hapjespan, de koepeltent, de wanten/handschoenen etc. )
A spoonful of sugar...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:18:19 #254
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34648628
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.

Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.

Dus... deel je ervaringen.
Chocolate Chip Cookies!!!! Omg, daar eet ik zo een pak van leeg.
Ijsthee, die is ook zeeeer goed!
Meestal direct zo'n doos mee
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34649359
Ik ging net naar Aldi, onder andere voor koffiepads en pap, beide waren er niet meer
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:48:21 #256
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34649590
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Vava het volgende:
Ik ging net naar Aldi, onder andere voor koffiepads en pap, beide waren er niet meer
koffiepads is al een dikke week een probleem, ik moest ook naar de Super ervoor.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34672979
WIJN, RODE.
SAINT-EMILLION, BORDAUX
pi_34675418
Ik kom er alleen om: Melk-chocolade te kopen! Een bepaalde die ze daar verkopen is gewoon echt goddelijk lekker
pi_34713401
jonge gesneden kaas
melk
rozenbottelsiroop
siroop
eieren
saksische leverworst
appelmoes
spekreepjes
spinazie a la creme (is 1 van de weinige groente die mijn oudste eet )
pedaal emmerzakken

en ik zal nog wel wat vergeten zijn
Mama, ik heb een blaasontsteking in mijn oor.....
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:34:46 #260
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_34714712
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ik heb mezelf toch maar verlaagd tot het boodschappen doen bij de Aldi... Ik vroeg me echter eens af wat anderen vaak bij de Aldi halen.

Ikzelf kan bijvoorbeeld de pizza's en de Golden Power erg waarderen. Ook die chocolate chip koekjes schuiven er wel in. Ik staat er áltijd wel een pak Aldi ijsthee in m'n Kühlschrank.

Dus... deel je ervaringen.
Kuhlschrank Zelf koop ik er altijd ijsthee en golden power
En die stokbroden met kruidenboter vulling
Hoi
pi_34716488
Ik vind het multivruchtensap erg lekker van de Aldi, evenals de tiramisu toetjes. Alleen zit er bij mij geen aldi in de buurt das wel jammer.. Maar toch ga ik het liefst gewoon naar Appie
  maandag 6 februari 2006 @ 12:44:15 #262
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34791124
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Golden Power, melk chocolade!! echt de lekkerste daar, feta die op olie, wc papier,ice tea perzik, flesjes bitter lemon, vloeibaar wasmiddel voor zwarte was, vleeswaren voor op brood, toetjes, cassave chips, sambal, zoetzure saus, pasta, rijst, diepvries borrelhapjes, ijsjes, frikandellen
voegt toe

de drinkyoghurt framboos, cervelaatworst,pindasaus,chocoladetruffels, toetjes met muesli/chocoladeballetjes die je er zelf bij in kan gooien.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34792446
kheb laatst boodschappen bij de lidl gedaan (is iets dichter bij) khad voor 45 euro een volle boodschappenkar
PS4 online: micro_nl
  maandag 6 februari 2006 @ 16:29:46 #264
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_34798002
Chicken wings, vietnamse loempia's, gewone loempia's, melkcups, koffiefilters, broodjes (vers), krentenbollen, bananen, toetjes met chocoladevlokken, vuilniszakken, wc papier, chocola met noten, katjangs, kalkoen in pestosaus, stoomgroenten enz enz
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_34805578
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....
pi_35177826
Aldi is erg goed en van goede kwaliteit zijn de produkten
Dat moet ook wel ze zitten all over the world USA en Australie
In geheel Europa, kortom meer dan 5000 filialen, dus als men iets nodig is
moet men inkopen bij grote firma's
Zo is het ijs dat men in Europa verkoopt van het merk Prima Ijs dat op zijn beurt
een schuilnaam is voor Roncadin in Osnabruck, de derde ijsfabriek wat grote betreft op
consumtieijs.
Wist je dat de bakken italiaanse ijs, Stagioni veneziane, gewoon in Nederland
wordt verkocht onder de naam Mona ???
Kijk maar eens naar de europese codering D NI 087 = dus Roncadin.
Onder deze naam wordt niet eens ijs verkocht, in Duitsland heten ze Landliebe en nog een
aantal andere namen.

Wij kopen iedere week onze boodschappen bij de Aldi, bijna alles, en dat al sinds 1978.....
Ik ben aan Aldi gekomen door mijn Duitse vrouw, en heb een hele studie gemaakt over
de broers Albrecht, trouwens die ondanks de zeer lage prijzen, toch de
rijkste mensen van Europa zijn geworden.

Ik denk maar zo, die broers zitten heus niet in een schuurtje zelf smeerolie of
margarine te maken. ( 5 liter autoolie kost er minder dan 1 liter in een garage)

Als je je wilt laten beduvelen door dure merken te kopen moet je je gang gaan
maar de zelfde producten zijn gewoon tegen veel lagere prijzen te koop bij
de Aldi (en Lidl)

groetn uut het noorden

Dick
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_35178921
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 06:44 schreef verzameldirk het volgende:
Aldi is erg goed en van goede kwaliteit zijn de produkten
Dat moet ook wel ze zitten all over the world USA en Australie
In geheel Europa, kortom meer dan 5000 filialen, dus als men iets nodig is
moet men inkopen bij grote firma's
Zo is het ijs dat men in Europa verkoopt van het merk Prima Ijs dat op zijn beurt
een schuilnaam is voor Roncadin in Osnabruck, de derde ijsfabriek wat grote betreft op
consumtieijs.
Wist je dat de bakken italiaanse ijs, Stagioni veneziane, gewoon in Nederland
wordt verkocht onder de naam Mona ???
Kijk maar eens naar de europese codering D NI 087 = dus Roncadin.
Onder deze naam wordt niet eens ijs verkocht, in Duitsland heten ze Landliebe en nog een
aantal andere namen.

Wij kopen iedere week onze boodschappen bij de Aldi, bijna alles, en dat al sinds 1978.....
Ik ben aan Aldi gekomen door mijn Duitse vrouw, en heb een hele studie gemaakt over
de broers Albrecht, trouwens die ondanks de zeer lage prijzen, toch de
rijkste mensen van Europa zijn geworden.

Ik denk maar zo, die broers zitten heus niet in een schuurtje zelf smeerolie of
margarine te maken. ( 5 liter autoolie kost er minder dan 1 liter in een garage)

Als je je wilt laten beduvelen door dure merken te kopen moet je je gang gaan
maar de zelfde producten zijn gewoon tegen veel lagere prijzen te koop bij
de Aldi (en Lidl)

groetn uut het noorden

Dick
Jij bent zegmaar een albrecht fetisjist?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:27:48 #268
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_35179185
Eergister: 4 top-dvd's van o.a. Fellini, en een pasta-molen!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_35179448
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ik wacht wederom op de nieuwe pc aanbieding bij de Aldi. Die is altijd top! Voor de rest koop ik er niks, maar ik hoor dat vooral groente en fruit er erg vers en voordelig zijn.. moet toch eens gaan voor wat anders dan computers....

Laat dat nou het enige zijn wat wat minder is aan de Aldi
Het is wel beter geworden, trouwens.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:46:12 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35182818
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Laat dat nou het enige zijn wat wat minder is aan de Aldi
Het is wel beter geworden, trouwens.
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)
Maar als je echt goede groenten en fruit wil moet je niet bij een supermarkt zijn, maar op de markt, bij tuinders die hun eigen spullen verkopen, of bij handelaren die om de veiling om werken. De groenten daar komen vaak die zelfde dag nog van het land.
Als je zaken als Aardbeien en Asperges wilt eten, koop je die het best direct bij de boer (kraam langs de weg) want hierbij moet je het echt zo vers mogelijk halen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35184124
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens, ik heb juist slechte ervaringen met groente en fruit bij de AH. De aldi is vaak erg goed met groente en fruit, en je ziet steeds meer biologisch aanbod (Ja ja, Biologische producten bij de Aldi)
Maar als je echt goede groenten en fruit wil moet je niet bij een supermarkt zijn, maar op de markt, bij tuinders die hun eigen spullen verkopen, of bij handelaren die om de veiling om werken. De groenten daar komen vaak die zelfde dag nog van het land.
Als je zaken als Aardbeien en Asperges wilt eten, koop je die het best direct bij de boer (kraam langs de weg) want hierbij moet je het echt zo vers mogelijk halen.
Daar doelde ik ook op
En ik heb wel een aantal keer erg slechte ervaringen gehad met Aldi-fruit. De Appie doet het hier dan beter, hoor.

Edit: Mijn lief las dit en stond op de volgende nuancering: de Duitse Aldi is vele malen beter in kwaliteit en assortiment dan de Nederlandse.
Zo goed, schat?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mwanatabu op 17-02-2006 12:31:52 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:33:21 #272
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35184382
Net weer een kar vol ingeslagen voor aankomende week
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:34:49 #273
66422 dutch-mamma
pi_35184433
Qua groente en fruit scheelt dat voor alle supermarkten per filiaal. Ik heb een AH gekend die matig was, en een AH waar ik speciaal voor het fruit heen ga.
Ik ken Lidl's en Aldi's waar het fruit bijna licht geeft (en dat bedoel ik niet vanwege de versheid) en (overigens weinig) filialen met goed spul (het is trouwens bekend dat zij wel eens fruit met teveel bestrijdingsmiddel verkopen)
En de asociaal dure Super de Boer hier om de hoek heeft pure schandalen liggen op de groente-afdeling...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_35184487
C1000, vorige week, snijbonen voor ¤ 3,49 is dat normaal?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:37:25 #275
66422 dutch-mamma
pi_35184508
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
Voor deze tijd van het jaar (helaas) wel.
pi_35184964
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef MrLn-- het volgende:
Ik kom er alleen om: Melk-chocolade te kopen! Een bepaalde die ze daar verkopen is gewoon echt goddelijk lekker
Dat is zeker die ene waar ik ook stapelgek op was tot de Aldi het hier zomaar ineens niet meer verkocht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35290875
IJs dat lekkere smeuige ijs, dat italiaanse in de kartonnen beker
dat zo uit de diepvries schepklaar is, net als mona ijs, ook wel
logisch als je weet dat beiden uit de zelfde fabriek komen.
Aldi is alleen goedkoper
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  maandag 20 februari 2006 @ 17:06:13 #278
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_35293489
Iemand wel eens Ice tea van de Aldi op met aardbeiensmaak?
Best lekker! .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_35294850
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Best lekker! .
Getver! De meest vieze, zoete, nepperige icetea ever...Die van de Aldi!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_35302874
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Little_Angel het volgende:
Best lekker! .
Ik ga helemaal voor de perzik ijsthee daar. En dan ijskoud
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_35514774
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM
zij noemen het aanbieding ik niet
Inspiratieloos!
pi_35530309
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef purmernoord het volgende:
Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?
pi_35530543
degene die deel 2 maakt moet wel ff alle toppertjes uit dit topic samenvatten
pi_35718388
Die zakken spekkies van de Aldi zijn ook erg lekker!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:22:27 #285
105435 amarena
Just curious
pi_35725534
Yoghurtsnoepjes.... en dan eerst in de koelkast voordat ze genuttigd worden.
En zo ongeveer de rest van de boodschappen behalve brood, thee en vlees.
Veni vidi vici
pi_35728210
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Ze hebben vanaf 1 maart weer een notebook in de aanbieding. http://www.aldi.nl/PHP/goto.php?page=/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM
zij noemen het aanbieding ik niet
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zondag 5 maart 2006 @ 01:31:58 #287
103689 ki_ki
echt zo
pi_35729528
fake-sultana's
knopper-koekjes
ham-kaas croissants
peultjes in roomsaus
kipspiezen
dropjes
amandel-krokantjes (lekkerrrrr)
pi_35733023
IJsthee , brie , margarine , olijfolie , afbakbroodjes of sauzebroodjes , suiker , macaroni , melk, koekjes , pizza (die uit de koeling) , kaas , kaasstengels , wc papier, snitzels , gehakt en sauzijsen.
pi_35733305
Rijstepap!
pi_35733445
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:46 schreef Sportguy het volgende:
Ik zie een hartslag meter met borstkas riem, voor ¤8.99. Iemand ervaring daarmee ?
18,99 dus, geen 8,99

Maar je kan het altijd uitproberen voor die prijs. Als je een hartslagmeter wilt tenminste. In de winkel ben je al snel 100 euro kwijt...dus voor dit geld heb je in ieder geval de basis va zo'n horloge (sommige mensen willen alle toeters en bellen niet en willen gewoon dat zo'n display de hartslag aangeeft)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35734444
IJsthee natuurlijk!
pi_35765443
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Hoeveel snijbonen heb jij dan gekocht?
Geen, vond ze toen te duur.

Iemand al ervaringen met de laattse laptop van de aldi? heb m niet gekocht vanwege een andere discussie topic op fok
pi_35767438
Soja-chocolade-melk is erg lekker.. ¤1,27 geloof ik.
pi_35802295
Eigenlijk alles wel. Een aantal dingen koop ik bij AH/C1000 of super de boer, nl.:
- kipfilet
- pangafilet
- yoghurt
- couscous (hebben ze daar ook niet )
- pindakaas
- kruiden
- Evergreen

De rest koop ik dus bij de Aldi; waspoeder, wijn, brood, groente en fruit, rijst, melk... nouja de rest dus.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:58:57 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35802315
de pindakaas van de aldi is lekker joh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:26:47 #296
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35813294
Chocolate Chip Cookies
Aldi ijsthee
Pizza's
Die goedkope kutmelkchocolade; véél voor weinig geld
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_35817281
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
de pindakaas van de aldi is lekker joh
He bah, die vind ik juist viezig. Ik heb altijd calvé met nootjes. er moeten van die stukjes noot in zitten. MOET.

Die citroenijs is trouwens goed te doen! Behalve bij Aldi ken ik 'm alleen van de AH, maar Aldi is veel goedkoper.
pi_35817408
Hebben ze dat lekkere AH citroenijs ook in goedkopere vorm bij de Aldi?? Dank je voor de tip!
pi_35818057
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze dat lekkere AH citroenijs ook in goedkopere vorm bij de Aldi?? Dank je voor de tip!
Yup! Zo'n zelfde bak, ook in bosbessen (oid. Het is paars iig). Er zitten alleen geen stukjes citroen in, zoals bij de AH. Maar het is goed te doen hoor.
pi_35818142
Geen stukjes! Nog beter!

En de Aldi heeft altijd al van dat zalige ijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')