Ah bahquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[...] schultenbrau [...]
ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:44 schreef Vloris het volgende:
[..]
Ah bahdat is toch geen bier? Volgens mij kun je dat spul nog veel goedkoper krijgen als je even een emmer door de sloot heen haalt! Brr... mensen die bier drinken en niet weten hoe het hoort te smaken
![]()
Verder prima winkel die Aldi hoor![]()
Nep-RedBullquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef N.icka het volgende:
Wat is dat Golden ???
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zijn de pizza's van de aldi een beetje te eten dan?
Nee joh, die Quatro Formaggio is veul beter! Is de enige pizza die er ook zo uitziet als op het plaatje op de verpakkingquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die 'dikke' American style pizza's zijn goed te doen. Ik haal altijd de Hawaii.
Ja! Die scheermesjes zijn echt übergoed, daar kan geen mach3 tegen op! En verder vindt ik die kabanossi worstjes zo verdomd lekker. Ik wil ze eigenlijk niet meer hebben, want dat doosje overleeft dezelfde avond nieteensquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga naar de Aldi in Duitsland (aldi sud) voor de eendeborst filet (ongemarineerd) en de hertenstoofvlees. Aldi NL voor de garnalen, de salades.
Verder koop ik veel bij de aldi, de scheermesjes bevallen me prima, net als de slagroom.
Tja, wat koop ik eigenlijk niet bij de Aldi
Aldi rouleerd!
Golden Powerrrrrrquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig![]()
![]()
Jij jat het?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
Ik koop helemaal niks uit die winkels
Ja? Zijn die te doen dan? Want het ziet er lekker uit (die met die tagliatelle e.d. ?)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Chocolade koekjes, Zalm, afbak broodjes, stokbroodjes met kruidenboter, olijfolie, kaas en sinds kort ook magnetron-maaltijden
Waarom wel vlees, maar geen groenten?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
groenten en fruit haal ik er overigens liever niet, net zoals ik die liever niet bij de lidl haal.
maar vleesbeleg haal ik er dan weer wel
en de worsten en saucijzenbroodjes haal ik er ook
Hier heb ik nu altijd wel een tray van in huis. Ook haal ik er jus d'orange vandaan, erg goedkoop alles in traytjes tegelijk. En chocoladereepjes met hazelnoten erin.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig![]()
![]()
energie drank( lees: chemische troep), zoiets als red bullquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef Plientjuh het volgende:
wat is golden power?
Kaapse Prachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:01 schreef Rory78 het volgende:
En de rosé uit Zuid-Afrika
Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Diepvriesvlees bij aldi nl is helaas vaak gemarineerd, en dat vind ik bout.
nee, dat is vooral omdat men vlees importeert uit BV argentinie en brazilie, en de EU niet wil dat er vlees uit die landen komt om de boeren te beschermen. Als je vlees marineerd is het geen vlees maar een toebereid product en gelden er geen invoerbelemmeringen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef Serendips het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.![]()
Ik weet niet of jullie een Sanders supermarkt hebben, maar daar verkopen ze ook Ace, in verschillende smaken en in flesjes en pakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Hopey het volgende:
AcePaar jaar geleden van mijn studiegenoten overgenomen. Echt lekker drankje. Sindsdien fiets ik om de week na school direct vanaf station naar de Aldi om een paar traytjes te halen. Echt te lekker.
Aldi Sud DE heeft ze in literpakken, niet in flesjesVeel goedkoper, waarom waarom hebben ze dit ook hier niet..
![]()
Ow ja en af en toe snaai ik die kleine choco wafeltjes mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |