abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:00:27 #61
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_31529494
Bijna vergeten: afbakbroodjes, stokbrood met kruidenboter en de ouwe kip-kerrie salade (die nieuwe met ananas zuigt)...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:26:08 #62
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31531711
Ace Paar jaar geleden van mijn studiegenoten overgenomen. Echt lekker drankje. Sindsdien fiets ik om de week na school direct vanaf station naar de Aldi om een paar traytjes te halen. Echt te lekker.
Aldi Sud DE heeft ze in literpakken, niet in flesjes Veel goedkoper, waarom waarom hebben ze dit ook hier niet..
Ow ja en af en toe snaai ik die kleine choco wafeltjes mee.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:33:25 #63
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_31531928
De kant-en-klare Lasagne en Spareribs zijn ook erg lekker vd aldi
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_31532182
* jonge gesneden kaas
* div. vlees broodbeleg (o.a. gebraden gehakt)
* diepvries vlees (o.a. coteletto's)
* diepvries vis (o.a. bearnaisse)
* vanille yoghurt
* jus d'orange
* boter
* div. afbakbrood (o.a. chiabatta)
* pastasauzen
* eieren
* macaroni
* melk
* suiker
* appels
* peren
* tortilla chips
* lasagna

Best lekker spul allemaal, en eigenlijk koop ik de basisingredienten en wat kant-en-klaar voedsel bijna altijd bij de Aldi. Sterker nog, als we per se jus d'orange en kaas moeten hebben, gaan we altijd wat vroeger naar de winkel, omdat de Aldi al om 18u sluit. Wel altijd lange rijen voor de kassa, maar dat neem ik maar voor lief; het leven in NL is al jachtig genoeg.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:15:54 #65
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_31532686
Ze hebben de laatste tijd steeds kruidenplantjes voor 50 cent per stuk, peterselie, basilicum, bieslook.

Voor die prijs loont het zich de moeite niet ze in leven proberen te houden voor een periode langer dan een week.
De ingevroren garnalen kan je ook niet laten liggen.
De ingevroren zalm, kogelbief en tonijn zijn van beter kwaliteit dan bij de andere supermarkten
De Cassave crackers ! Chocolate chip cookies, lang houdbare zure room, perssinaasappelen, de soave witte wijn en solo toiletpapier...dingen die ik bijna altijd meeneem.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_31533799
o ja, die diepvries-zalm is idd heel lekker!
En de rosé uit Zuid-Afrika (en het toiletpapier, maar ja, dat is weer geen etenswaar) ben ik in mijn vorige post nog vergeten toe te voegen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:24:05 #67
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_31534418
Achja, ik dacht ik vermeld het toiletpapier ook even, zacht als dons en bruine vinger bestendig.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_31534445
he ttoiletpapier v.d. aldi is ook goed
[die dikke rollen solo dan ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31535647
Ongeveer alles... wat ik bij de aldi niet kan krijgen haal ik bij een andere supermarkt, zoals vers vlees
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:37:37 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31539863
Diepvriesvlees bij aldi nl is helaas vaak gemarineerd, en dat vind ik bout.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:50:22 #71
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31540178
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]

Ik heb het al maanden niet meer gedronken trouwens, ik ben goed bezig
Hier heb ik nu altijd wel een tray van in huis. Ook haal ik er jus d'orange vandaan, erg goedkoop alles in traytjes tegelijk. En chocoladereepjes met hazelnoten erin. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:14:16 #72
111260 Charmian
a little joy
pi_31540753
Bij de Lidl (vergelijkbaar Aldi vind ik en de Aldi bij ons is kutparkeren) haal ik eens in de zoveel tijd wattenschijfjes, tissues, oorwattenstokjes, diepvrieszakjes, vuilniszakken, keukenrol, alminiumfolie en soms toiletpapier
wat er dan aan eten en drinken in mijn kar beland zijn de icetea, vruchtensap, toetjes, kaas, pombar, chipito's, hazelnootballen of ander chocola, vleessalade en de instantpasta parmesan
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_31541874
garnaaltjes
zalm
stoomgroente
groentjes en fruit (af en toe)
appelsap (niet altijd)
olijven (niet altijd)
eieren
4
pi_31544977
*Groente Fruit
*Beleg
*chocola en chips als ik die veel nodig heb voor feestjes enzo.
*Ijs

Eigenlijk kom ik nooit meer bij de aldi. Warom weet ik niet.
Het scheelt wel aanzienlijk in je portomonee.
pi_31549030
Zalm
Grote chocoladetabletten
chocoladekoekjes
krabsalade
Multi 12-vruchtendrank
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:49:18 #76
129571 Plientjuh
ik sla er op los
pi_31549103
wat is golden power?
pi_31549212
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef Plientjuh het volgende:
wat is golden power?
energie drank( lees: chemische troep), zoiets als red bull
4
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:05:25 #78
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31549491
IJsthee
IJsthee
IJsthee
Golden Power
Die chocola met rozijnen erin
Paprika ribbelchips
Olijven
Olijfolie

En de rest gewoon bij de AH.
pi_31549513
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:01 schreef Rory78 het volgende:
En de rosé uit Zuid-Afrika
Kaapse Pracht Hier ook
En wat ik ook nog bij de Aldi haal:
Appelcompote mjammie mjammie
En de vruchtjes in blik
Inspiratieloos!
pi_31549810
Mijn ouders doen al zo lang als me kan herinneren boodschappen bij de Aldi, prima te doen hoor. Was vorig jaar bij de Aldi in Amerika......wel grappig al die Europese/Duitse produkten die je daar opeens kan kopen voor een elcheapo prijsje.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31726221
Golden Power, melk chocolade!! echt de lekkerste daar, feta die op olie, wc papier,ice tea perzik, flesjes bitter lemon, vloeibaar wasmiddel voor zwarte was, vleeswaren voor op brood, toetjes, cassave chips, sambal, zoetzure saus, pasta, rijst, diepvries borrelhapjes, ijsjes, frikandellen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:25:07 #82
45206 Pietverdriet
pi_31726299
Heb er net een laptop gekocht
:-)
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:29:38 #83
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_31726404
Golden Power. Dat rijmt op Golden Shower

Ontopic: Frisdrank, was- en schoonmaakmiddelen, afbakbrood, chips, chocolade, sap, enzovoorts...

Ga er eens per 2 weken heen om flink in te slaan.
pi_31726435
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Diepvriesvlees bij aldi nl is helaas vaak gemarineerd, en dat vind ik bout.
Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_31726447
Chokolade is er lekker, de kip-kerrie salade, het ijs, stroopkoeken, koffiemelk.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:38:14 #86
45206 Pietverdriet
pi_31726660
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef Serendips het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik had laatst kalkoenfilet van daar, helaas echt niet te vreten...Volgens mij gebruiken ze de marinade om de slechte kwaliteit van het vlees te verbloemen.
nee, dat is vooral omdat men vlees importeert uit BV argentinie en brazilie, en de EU niet wil dat er vlees uit die landen komt om de boeren te beschermen. Als je vlees marineerd is het geen vlees maar een toebereid product en gelden er geen invoerbelemmeringen.
pi_31728991
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Hopey het volgende:
Ace Paar jaar geleden van mijn studiegenoten overgenomen. Echt lekker drankje. Sindsdien fiets ik om de week na school direct vanaf station naar de Aldi om een paar traytjes te halen. Echt te lekker.
Aldi Sud DE heeft ze in literpakken, niet in flesjes Veel goedkoper, waarom waarom hebben ze dit ook hier niet..
Ow ja en af en toe snaai ik die kleine choco wafeltjes mee.
Ik weet niet of jullie een Sanders supermarkt hebben, maar daar verkopen ze ook Ace, in verschillende smaken en in flesjes en pakken.
pi_31729055
Okee, vaste Aldi klant geworden ondertussen
Rosé, tonijnsteaks, pasta, brood, boter, shoarma, icetea, bitterkoekjes, salades, brie, worst.

Alleen de pizza's vind ik niet te eten en de blokjes fetakaas ook niet .
En natuurlijk wil ik mijn vaste "merk" dingen wel, dan ga ik wel naar een andere supermarkt. Calvé pindakaas, DE koffie, Coca Cola. Voor de rest ben ik heel flexibel
pi_31729237
computers, televisies, tangensetjes en t-shirts

Maar goed dit is CUL:
ijsthee
lasagne(lekkere vette hap)
en last but not least: chocolate chip cookies==> ik ben nog geen andere super tegengekomen die zulke lekkere chocolate chip cookies heeft! Ik eet me soms helemaal ziek aan die dingen
ik hou van hobby's
  vrijdag 4 november 2005 @ 01:59:10 #90
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_31948924
chocolade chips cookies ben ik van huis mee opgegroeid, Engelse koeken... net brownies...
mjammmmie maar probeer van af te blijven, dus koop ik nu volkoren koeken....en soms die dopen in gesmolden chocola.... bizar maar lekker ook! Of ik snaai die volkorenkoeken gewoon weg....

Alle dagen heel druk!
pi_31953389
de chocolate chip cookies uiteraard en verder beschuit, afbakstokbrood, yoghurt, melk, kaas, feta, fruit als het er redelijk uitziet,toiletpapier, toiletblokjes

eigenlijk alles wel behalve groente (hoewel de paprikamix of courgette nog wel eens in het karretje komen) en vlees (ook weer een uitzondering: de cebabcici oid worstjes )
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:04:28 #92
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31954003
Ik doe om de twee weken "grote boodschappen" en ik ga altijd naar de Aldi, t leven is ten slotte al duur zat.

Wat haal ik er zoal? Heb je even?

IJsthee, brie, chocolademouse, chips, kroepoek, erwtensoep, knoppers, frambozenmelkbiscuits, melk, yoghurt, kwark, isolightdrink, grootverpakking cola, overige frisdrank, fruit, aardappelschijfjes en krieltjes, frisse fruitdrink, poedersuiker, suiker, stroop, eierwafels, chocolade in alle soorten, ananas in blik, doperwtjes, tomatenpuree, ketchup, witte bonen in tom saus, appelmoes, appelcompote, zonnebloemolie, frituurvet, boter, margarine, olijfolie, douchegel, wcpapier, allesreiniger, afwasmiddel, zalm, friet, loempia's, tandenborstels, spekjes, kipkerriesalade,. kipsatesalade, komkommersalade, koekjes, snoepjes, sinaasappelsap, macaroni, spaghetti, zoetzure saus, keukenpapier, chloor, borrelnootjes, orientaalse mix, friese kruidkoek, sandwichspread, frietsaus, rijst, filterzakjes, jusconcentraat, houdbare melk, houdbare slagroom, pittige worstjes, pistachenootjes, pinda's, bloem, satésaus, bapaobroodjes, gepelde tomaat, beschuit, hellypakjes, toastjes, energysnoepjes, pepernoten, allerlei non-food, glasreiniger, jam, cheddarkaas, bier, yoghidrink, toiletblokjes, kruidenboterstokbrood, allerhande sauzen. En dan ook nog producten die ze maar af en toe hebben.

Gisteren heb ik er ook koffiepads gehaald, eens even proberen of die lekker zijn.
Sommige dingen van de Aldi zijn minder lekker (bijv. de normale chips), maar dan neem je dat gewoon de volgende keer gewoon niet meer.
Ik vind dat de Aldi de laatste jaren in het verse fruit er erg op vooruit op is gegaan! Ik weet nog wel dat ik er een paar jaar geleden echt geen fruit wou kopen...

En... alles bij de Aldi word goed getest, ik heb bij een laboratorium gewerkt in Den Bosch, en daar kregen we iedere week een hele krat met Aldi dingen die getest werden. Zo ook op smaak, zo weet ik meteen wat lekker is van de Aldi, en wat minder lekker
15 jaar te laat geboren...
pi_31954019
ijsthee
pi_31954319
-IJsthee
-Hamburgers
-Bitterlemon (voor bij de vodka)
-Keukenrollen
-Roomkaas (nep Philadelphia)
-Spekkies
pi_31954394
ACE drankjes
sardientjes
roodbaarsfilet
gemengde salade
blikjes champignons op citroensap
studentenhaver / pepitanootjes
blikjes kattenvoer voor de afwisseling (die zonder suiker)
shampoo
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:26:40 #96
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_31954597
Biogarde roer
Melk
Kaas
Wijn
vleeswaren
sap
scheermesjes
toiletpapier
cassavecrackers
rijstwafels
beschuit
gerookte zalm
etc.
Eigenlijk zoveel mogelijk, met uitzondering van Groente en fruit.
A spoonful of sugar...
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:12:48 #97
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31998567
die partysnacks van de aldi gewoon onevenaarbar, onovertroffen kwalitatief uitermate tof
Bernie en ik zijn tof.
pi_32003293
koffiefilters, frisse fruitdrank, ijsthee, rooibos thee ( vanille & aardbei/slagroom), mexicaanse mix, olijve, ham in blik, minicervelaat, frietsaus, witlof, gerookte zalmfilet, kipkerriesalade, mini berner ( worstjes met spek eromheen gewikkeld), gehaktballetjes, vietnamese loempia's, chocolademelk, suiker, brie, zure room, waspoeder, wasverzachter, toiletreiniger, deodorant, knoppers, videobanden, batterijen, regenpak, ondergoed, lange broeken, pantykousen ( eindelijk kousen die lang genoeg zijn en niet afzakken).
pi_32020096
Kattenvoer,perssinaasappels,chocolade koekjes en frituurspul
  zondag 6 november 2005 @ 12:39:28 #100
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32020616
Die kruidenkaasjes van de Aldi.
Miree heet 't, geloof ik.
(Un)masking for the greater good.
pi_32023524
De brie

Verder hebben ze nog wel smakelijke koekjes soms en de canneloni is goed eetbaar, verder vind ik het niet zoveel.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_32025489
De geweldige pirato chips , en golden power.

Als ik er überhaupt kom (al 1,5 jaar niet meer).
pi_32035545
De ingevroren varkenshaas is daar echt geweldig

Beter dan c1000 of AH en natuurlijk veeeeeeeeeeeeeel goedkoper
His masters voice...
  maandag 7 november 2005 @ 08:45:51 #104
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_32048163
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef aidyl het volgende:
-heel veel-
TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
pi_32050085
Diverse koekjes en nootjes

Smeerboter, kalkoenfilet en kaas

Zalmfilet en groenteburgers

toetje, tiramisu en straciatella yoghurt

Sinaasappelsap en bitter lemon

En natuurlijk de wijn!!
I thought this day would never end...
pi_32054423
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

TS had beter kunnen vragen 'wat haal je er meestal niet?'
O.k.: Ik haal er zelf ook heel veel....Misschien is het inderdaad handiger om de mensen hier te vertellen wat je beter kunt laten liggen.

Zoals ik dus al zei: de kalkoenfilet vind ik helemaal niks...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_32058089
Ik laat heel bewust de cola-sinas-cassis liggen. Sinds ze van merk zijn veranderd is de smaak beneden nul gezakt. De meeste vleeswaren laat ik ook liggen omdat ik ze te dik gesneden vind.
De diepvrieskipfilet is vaak wit uitgeslagen ( frostbite). Brood vind het hele gezin niet lekker maar dat komt omdat we het zelf bakken, dan sla je bijna alle supermarktbrood over. Toiletpapier is net schuurpapier en de keukenrol scheurt net te vaak en is erg dun.
Wie nog meer?
pi_32058570
Je hebt er meerdere soorten toiletpapier, alleen de allergoedkoopste moet je inderdaad niet nemen.
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
pi_32058651
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn vriend is niet zo gek op de filet americain van daar.
Nee, ik ook niet, na gisteravond. Dacht lekker filet americain te hebben, zit er een maf muffig achtig smaakje aan. Houdbaar tot 18-11, tja, dan hadden we ook kunnen verwachten dat het niet zo lekker is als de 2-dagen-houdbaar-verse-filet-americain die we altijd van de AH hebben .
  maandag 7 november 2005 @ 16:37:25 #110
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32060446
De zalm- en palingfilet van de Aldi zijn altijd erg lekker en goedkoop.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_32062627
Ik eet liever die muffe filet americain van de Aldi dan die drab die ze filet durven te noemen vam AH.
Als ik dat spul zie moet ik denken aan de uitspraak van m'n moeder ..... net gemalen poppestront
pi_32148622
De oude kaas van de aldi is
  donderdag 10 november 2005 @ 22:30:49 #113
45206 Pietverdriet
pi_32162484
De Vanille Vla, werd net nummer 1 bij de keurmeesters.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:43:30 #115
45206 Pietverdriet
pi_32165098
Hij is lekker, nuttig hem ook wel eens.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:46:32 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32165221
Die cas(s)ave chips mjammie lekker.. verder eigenlijk niets bijzonders.. soms smeerkaas en bepaald choco kaakje..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:57:47 #117
46794 Berkery
Fat bastard
pi_32194489
  • Kattenvoer
  • Pleepapier
  • Schoonmaakspul
  • Die heerlijke yoghurt-emmers
  • Suiker, koffiemelk

enzovoorts. Het liefst een keer per maand 1 kar met een kop er op, want je gaat niet voor je plezier naar een winkel waar de rij voor de kassa de helft van de winkel is (en die rij bestaat vaak weer uit mensen die 1 keer in de maand een kar vol halen).
  • No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_32194523
    Ik haal er meestal die grote chocolade repen, 2 x 200 gram voor ¤ 1.55 echt super lekker...
    pi_32195151
    tonijnpizza's!! de beste die er zijn.. helemaal voor dat geld alleen jammer dat ze er olijven op hebben gedaan. Was eerst nooit zo

schultenbrau, heerlijk bier voor weinig.

eigenlijk koop ik er alles, maar die 2 schieten er wel bovenuit! :D
    nogal dislecties.. dus vandaar ;)
    pi_32195339
    * Giem heeft een Liddl/Aldi trauma
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')