Ik doe om de twee weken "grote boodschappen" en ik ga altijd naar de Aldi, t leven is ten slotte al duur zat.
Wat haal ik er zoal? Heb je even?
IJsthee, brie, chocolademouse, chips, kroepoek, erwtensoep, knoppers, frambozenmelkbiscuits, melk, yoghurt, kwark, isolightdrink, grootverpakking cola, overige frisdrank, fruit, aardappelschijfjes en krieltjes, frisse fruitdrink, poedersuiker, suiker, stroop, eierwafels, chocolade in alle soorten, ananas in blik, doperwtjes, tomatenpuree, ketchup, witte bonen in tom saus, appelmoes, appelcompote, zonnebloemolie, frituurvet, boter, margarine, olijfolie, douchegel, wcpapier, allesreiniger, afwasmiddel, zalm, friet, loempia's, tandenborstels, spekjes, kipkerriesalade,. kipsatesalade, komkommersalade, koekjes, snoepjes, sinaasappelsap, macaroni, spaghetti, zoetzure saus, keukenpapier, chloor, borrelnootjes, orientaalse mix, friese kruidkoek, sandwichspread, frietsaus, rijst, filterzakjes, jusconcentraat, houdbare melk, houdbare slagroom, pittige worstjes, pistachenootjes, pinda's, bloem, satésaus, bapaobroodjes, gepelde tomaat, beschuit, hellypakjes, toastjes, energysnoepjes, pepernoten, allerlei non-food, glasreiniger, jam, cheddarkaas, bier, yoghidrink, toiletblokjes, kruidenboterstokbrood, allerhande sauzen. En dan ook nog producten die ze maar af en toe hebben.
Gisteren heb ik er ook koffiepads gehaald, eens even proberen of die lekker zijn.
Sommige dingen van de Aldi zijn minder lekker (bijv. de normale chips), maar dan neem je dat gewoon de volgende keer gewoon niet meer.
Ik vind dat de Aldi de laatste jaren in het verse fruit er erg op vooruit op is gegaan! Ik weet nog wel dat ik er een paar jaar geleden echt geen fruit wou kopen...
En... alles bij de Aldi word goed getest, ik heb bij een laboratorium gewerkt in Den Bosch, en daar kregen we iedere week een hele krat met Aldi dingen die getest werden. Zo ook op smaak, zo weet ik meteen wat lekker is van de Aldi, en wat minder lekker