Ik denk dat ze zo lekkerder zit tijdens het breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Chantal eigenlijk zo afgezonderd? WIl ze er niet meer bijhoren (waar ik me overigens iets bij kan voorstellen)?
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik had je er nog niet eerder op betrapt... vandaar.
Yeah, and climb up a tree and say :"Woenka woenka woenka!!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Het was maar een grapje hoor.![]()
Ik woon ook alleen, maar volgens mij is sociale isolatie een keuze.![]()
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Nee, daar heb ik geen mb voor over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef arneaux het volgende:
Heeft heeel toevallig iemand het moment gecapt op film?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
Nou nou Scan, niet zo in hokjes denken zeg, alsof iemand niet oke kan zijn die LPF stemt
Nou ik ga geen Hitler nadoen opa, onderduikers.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Heeeeelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen mb voor over.
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregen![]()
Eentje van mij zonder een onvertogen woord, behalve dan mijn voorkeur wat betreft een voetbalclub, en nog een paar van anderen denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wiens tekst is er dan gedelete??![]()
Je hebt beide keren later pas diequote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.
Zit je Peet te dissenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou zeggen.. brei ze![]()
Ik haak ff af voor paar uurtjes
Nee nooit sta ik een seconde stilquote:
AJAX!quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eentje van mij zonder een onvertogen woord, behalve dan mijn voorkeur wat betreft een voetbalclub, en nog een paar van anderen denk ik.
Vorig topic was vol, maar ik schrok toch even....je hebt geen recht om hier te posten
Dat is niet waar. Bij de eerste meteen, bij de tweede hooguit 5 seconden later.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt beide keren later pas diebovenin erin gegooid, foei
![]()
Dus ik zag ze ook pas later.
Vergeet Liesbeth niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee nooit sta ik een seconde stil
Geen mens kan mij dwingen wanneer ik niet wil
Geen leven dat ik niet begon
Je kunt niet houden van de zon
Coolquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee nooit sta ik een seconde stil
Geen mens kan mij dwingen wanneer ik niet wil
Geen leven dat ik niet begon
Je kunt niet houden van de zon
Een echte geitebreier.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:12 schreef arneaux het volgende:
Chantal gaat echt helemaal los zeg met dat gebrei.
controlfreakquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:13 schreef PC eend het volgende:
Hoeveel notes is een ban vraag ik toch maar even voor de zekerheid![]()
Hij zit haar te jennen. Ze hebben al vaker gezegd dat ze net broer en zus zijn. Volgens mij is dat wel een beetje zo. Kan ze wel tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:15 schreef arneaux het volgende:
Roel zit Lieske wel erg af te kankeren nu. Ook niet echt netjes.
Nee, dat is toch dat languit poseren, en liggen alsof ze op een fotoshoot bezig isquote:
Pas op wat je post anders zit je weer tot morgenmiddag 2 uur uit te leggen wat dat is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef arneaux het volgende:
Dido kijkt naar dat brood alsof t mannenpap is.
Peter6000. Die Tanja neuker.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:21 schreef -Delta- het volgende:
Tanja is zo gefocused op d'r breiwerkje
Beetje de foetushoudingquote:
PC eend duhquote:
Golfer is in een milde bui vandaagquote:en waarom ben jij nog hier
De meesten wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:26 schreef socko het volgende:
Mooi dat er een opdracht, ande4rs lagen ze onderhand al wel weer op bed denk ik.
Wanneer krijgen we ze te zien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben mijn derde lapje aan het breien.![]()
Nou! En dat dat deuntje helemaal!quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel gezellig
http://www.naaldkunst.nl/page9.html
Morgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:32 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen we ze te zien?
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen.
Ik moet ook weer vroeg op.
Truste.
Snuif het nu niet allemaal in een keer op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben mijn derde lapje aan het breien.![]()
Misschien een week stoppen met breien voor 50.000quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel zo (weet ik uit mijn verslaafde breitijd lang geleden) dat je als je eenmaal begint met breien je niet meer kan ophouden
Ik ben al van de verslaving af, maar als ik tanja en chantal zie en dan die verbeten bekkies erbij, vreesch ik dat ze niet meer op kunnen houden donderdagquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
Misschien een week stoppen met breien voor 50.000
ik doelde ook meer op een volgende opdracht voor de bewonersquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al van de verslaving af, maar als ik tanja en chantal zie en dan die verbeten bekkies erbij, vreesch ik dat ze niet meer op kunnen houden donderdag
BB op z'n bestquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:41 schreef socko het volgende:
Ik dach eerst KUTOPDRACHT.
Maar valt best mee eigenlijk.
Iemand die weet wat precies de bedoeling is/
Breien in de brugklasquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
Dido is verbaasd dat BB er van uit ging dat iedereen kan breien.
Vind dat niet zo raar. We hebben toch allemaal geleerd te breien op de lagere school?
Ikke wel tenminste. Babysokjes in de 3e klas en een trui in de brugklas.
Ja, bij handvaardigheidquote:
Wij maakte bij handvaardigheid waterpijpenquote:
Hier ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:08 schreef Day het volgende:
Mijn streams doen het niet meer.
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik grijp dit moment maar om m'n bed op te zoeken, kwart over 3 alweer
Kijkze nog iedereen
Streams op de officiële site doen het ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:13 schreef Rica het volgende:
Zat er in dat ze er een keer uit zouden vliegen.
Sweeet dreams deltaquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik grijp dit moment maar om m'n bed op te zoeken, kwart over 3 alweer
Kijkze nog iedereen
Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
OOHH jammer, had van mij gemogenquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.
Niks dan gezapige breikransjes dat de klok sloeg.
Ben ik ook niet tegen gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
Nee dat ging nergens over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ben ik ook niet tegen gekomen.
Misschien stond het in gedelete stukjes, daar was jij toch ook bij?
(Ik nog niet.)
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Vliezen kunnen zomaar breken toch, of gaan daar eerst altijd wee-en aan vooraf?
Maar er is wel verbinding, er staat ready en geen cant connect ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:47 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.
Dat is tenminste wel gebruikelijk.![]()
Meestal staan de streams toch op de tuin ofzo als er iets gebeurt dat we niet mogen zien?
Hierdoor:quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
@Peter6000
Het wordt tijd dat je jezelf eens kenbaar maakt!
Werknemer endemol?
Vriend Tanja (ouders?)
Vertel! NU!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
quote:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft breien op school geleerd van mevrouw van der Laan
* Peter6000 zoekt een maniertje om het onderwerp weer terug op de streams te brengen, maar dat valt niet mee met deze opdracht
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Vals Alarmquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
Hier nog steeds niks...quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Misschien moet hij voortaan gewoon zo nu en dan het woordje "jood" laten vallen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:03 schreef PC eend het volgende:
OMG toch (ook) APK![]()
Peet kom terug die achterlijke Tanja bashers zijn het niet waard, die moet je die lol niet gunnen
Of beter nog, in de streamverslagenquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.
Alleen als het niet over breien gaat natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Chantal (gaat naar bed): "Truste Men, tot zo Tan."quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.
Alleen als het niet over breien gaat natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Hehehe iddquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Misschien moet hij voortaan gewoon zo nu en dan het woordje "jood" laten vallen.
Dàn wordt er ineens wel gemodereerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Samenvatting van de laatste 20 minuten:
[afbeelding]
![]()
Alleen Menno nog breiend op de bank.quote:
Goh...gezelligquote:Op maandag 17 oktober 2005 05:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alleen Menno nog breiend op de bank.
Je hebt straks Talpa I en Talpa II van en door prutsersquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:50 schreef regenworm het volgende:
BB streams zijn nog steeds dood.
Techniek en talpa dat gaat niet samen.
Het ziijn wel hele erge prutsers
Het enige waar talpa goed in is, is het belazeren van de kijker.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:08 schreef J-net het volgende:
[..]
Je hebt straks Talpa I en Talpa II van en door prutsers![]()
![]()
![]()
nog heel even off topic -- net als gisteren koploper feyenoord pas na 67 minuten na de start van de uitzending gaan uitzenden en ook nog eens in 5 minuten afraffelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het enige waar talpa goed in is, is het belazeren van de kijker.
Nog een bewijs dat er bij talpa prutsers rond lopen:
Blinde mollen bij talpa
Vreemd feyenoord maar 5 minuten alleen de doelpunten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:39 schreef J-net het volgende:
[..]
nog heel even off topic -- net als gisteren koploper feyenoord pas na 67 minuten na de start van de uitzending gaan uitzenden en ook nog eens in 5 minuten afraffelen.
Sportjournalistiek onwaardig gewoon.
Hij is ook de ideale geitebreier..quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:04 schreef regenworm het volgende:
rob is weer begonnen met breien de rest slaapt nog
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hij is ook de ideale geitebreier..Maar vind het knap dat alle heren kunnen breien als ik in mijn eigen omgeving kijk lukt niemand dat..
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo. Met de nodige vertraging weer op m'n werk aangekomen. Tijd voor een bakkie.
Goedemorgen.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:29 schreef Kinga het volgende:
Morgen.... *gaap*
Dido heeft de opdracht dat als ze niet wil naaien dat ze ook niet hoeft te breienquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef J-net het volgende:
Misschien kan Dido wel breien als de beste maar heeft ze een geheime opdracht om minstens in iedere rij steken er minimaal 3 te laten vallen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dido heeft de opdracht dat als ze niet wil naaien dat ze ook niet hoeft te breien![]()
Geen flauw idee, streams hebben een aantal uren storing gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:34 schreef Kinga het volgende:
Rob gaat lekker, enig idee hoever te zijn?
Hoeveel van die dekentjes moeten ze maken dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee, streams hebben een aantal uren storing gehad.
Maar op deze manier schiet het niet op en ik niet dat ze het gaan halen.
Nee, 375 van die lapjes, dat is best veel alhoewel als ik Rob zo bezig zie hij best een snelheid heeftquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:47 schreef Kinga het volgende:
Ik had gisteren uitgerekend dat als ze nu non stop zouden werken, snachts ook, dat ze er ongeveer 4 per uur af moeten hebben om het te kunnen halen...nou, iedereen slaapt behalve Rob, dat gaat nooit lukken zo...
als chantal echt kan breien, zoals ik lees uit de streamverslagen, maakt die er 2 in een uur. Mijn moeder kan ook vreselijk snel breien. En het gaat na een paar dagen steeds sneller..quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:47 schreef Kinga het volgende:
Ik had gisteren uitgerekend dat als ze nu non stop zouden werken, snachts ook, dat ze er ongeveer 4 per uur af moeten hebben om het te kunnen halen...nou, iedereen slaapt behalve Rob, dat gaat nooit lukken zo...
Mja, ik vermoed dat een Dido en Natte Lie niet echt fanatieke breiers zijn ;-)quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:50 schreef Kinga het volgende:
Ja Rob heeft de snelheid wel, maar de meerderheid zat gisteravond echt maar wat aan te kloten...
9 uurquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:08 schreef avonne het volgende:
Rob is klaar met zijn lapje. Iemand enig idee hoe laat hij begonnen is?
Mutter van Rammstein leuk voor Tanjaquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Gooi die haan er maar in. En daarna Metallica, graag.![]()
Weekopdracht 16 oktober, en Fokkers breien een eindje meequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:18 schreef whitef0x het volgende:
Hoe groot moeten die lapjes eigenlijk worden ?
Dank je welquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Weekopdracht 16 oktober, en Fokkers breien een eindje mee
20x20 cm
15 per dekentje
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:32 schreef pinkplatinum het volgende:
meteen OPSTAAN was toch de afspraak..
Ik begin het steeds leuker te vindenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Timon223 het volgende:
wat een tering muziek, als ze mij zo zouden wekken zou ik niet blij zijn
LOL, die kop van Dido....quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik begin het steeds leuker te vinden![]()
Ze kan eens proberen om liggend in bed te breienquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Chantal ziet het niet meer zitten
[afbeelding]
In dit tempo gaan ze het niet halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:56 schreef Falco het volgende:
Ah ze hebben al een hoop dekentjes gebreid, een stuk of 15-20! Gaat de goede kant op dus zo te zien!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
In dit tempo gaan ze het niet halen.
Zou jammer zijn want ik heb wel weer zin in een feestje
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
Ligt floris er bij jullie ook ui?
Ah, dan ben ik dus niet de enige!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/
Ja, de hele morgen alquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Al jaren, Rutger vond ik alleen maar leuk in Turks Fruit
![]()
zegt niets.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Er komt al melk uit de borsten van Tanja....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Er komt al melk uit de borsten van Tanja....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij kunnen we vandaag gewoon weer de captures van gisteren plaatsen. Valt niemand op.
haha jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij kunnen we vandaag gewoon weer de captures van gisteren plaatsen. Valt niemand op.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe niet mee aan dat flauwe gedoe, en plaats gewoon een leúke foto van Lieske.quote:
3x5 vierkantjes? Je bedoelt aan elkaar vast?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Trouwens ff wat anders...
Mogen ze nu aan één stuk doorbreien? Imho is de weekopdracht namelijk al mislukt. Ze hebben toch heel duidelijk vermeld dat het om 3x5 vierkantjes moest gaan?
Volgens mij moeten het losse vierkantjes zijn....quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
3x5 vierkantjes? Je bedoelt aan elkaar vast?
Dat kan dan toch nog?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Mogen ze nu aan één stuk doorbreien? Imho is de weekopdracht namelijk al mislukt. Ze hebben toch heel duidelijk vermeld dat het om 3x5 vierkantjes moest gaan?
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
3x5 vierkantjes wat bedoel je hiermee![]()
![]()
![]()
Nou ze zeiden niet op wat voor manier.. ze maken wel verschillende vierkantjes.. alleen breien ze ze door aan elkaar.. wat sowieso moest gebeuren..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze de bestaande losse lapjes nu aan elkaar aan het breien zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...
Zoals ik het nu zie maken ze gewoon rijtjes met vierkantjes. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling....
Dat is ook flauw. Alsof ik nooit mooie foto's van Dido plaats.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat flauwe gedoe, en plaats gewoon een leúke foto van Lieske.
[afbeelding]
Er moeten 25 dekentjes gebreid worden van 60 x 100 cm. Ze hebben tot donderdagmiddag 2 uur de tijd om de weekopdracht te voltooien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...
Zoals ik het nu zie maken ze gewoon rijtjes met vierkantjes. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling....
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...quote:19:44Eén gebreid, nog 374 stuks te gaan.
Chantal heeft het spits afgebeten door als eerste een vierkantje voor een gebreid te hebben. Er is er dus al eentje af en dus nog 374 te gaan. In totaal moeten ze namelijk 25 dekentjes maken van 15 vierkantjes per deken. Ze hebben nog een behoorlijke klus te klaren. En dit allemaal voor donderdagmiddag.
Scanman slaat nooit iemand over hij post zelf tanja en chantal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook flauw. Alsof ik nooit mooie foto's van Dido plaats.
Dat zijn ze nu ook aan het doen volgens mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...
zoals ik het nu zie breien ze gewoon door hoor. Dus na het vierkantje gewoon doorbreien met een andere kleur. Dat is wat anders dan allemaal losse vierkantjes maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook aan het doen volgens mijvolgorde maakt niet zoveel uit, ze hadden genoeg losse lappen om alvast een aannaai poging te wagen
Je zou gelijk kunnen hebben maar het staat er niet echt duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen idd....quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Flugeltje, volgens mij las ik net in de streamverslagen dat ze aan BB zijn gaan vragen of ze ze alvast aan elkaar mochten breien of iets dergelijks... weet natuurlijk niet wat het antwoord van BB was maar wie weet heeft het daar mee te maken??
Goeiemorgen!quote:
nee ik heb me vergist denk ik, las ff terug en vond onderstaande:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen idd....
Ik hoop het voor ze anders is er wéér een opdracht mislukt. (tenzij BB zich weer van de zwakke kant laat zien)
nou volgens mij hadden ze het niet over "losse"vierkantjes..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zoals ik het nu zie breien ze gewoon door hoor. Dus na het vierkantje gewoon doorbreien met een andere kleur. Dat is wat anders dan allemaal losse vierkantjes maken.
heb me gehaast joh om nog op tijd te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
(het kan nog nét, tis bijna 12:00
)
En wisselen geen woord. Ik ga nu bijna het gekraai van Chantal missen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef Falco het volgende:
Rob en Chantal hebben de vaart er goed in!
CartWoman!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En wisselen geen woord. Ik ga nu bijna het gekraai van Chantal missen...![]()
Als ik het goed begrijp dan beginnen ze met bv blauwquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ik heb me vergist denk ik, las ff terug en vond onderstaande:
allemaal druk bezig met de brei weekopdracht.
discussie in de woonkamer of ze 3 vierkantjes in andere kleuren in 1 keer aan elkaar mochten breien zodat het tijd scheelde met later aan elkaar naaien,
was dus discussie en is niet gevraagd... in dat geval zou de weekopdracht inderdaad nu al mislukt zijn.... wat een losers zijn het toch zeg!!
ja begreep wel uit de opmerkingen van de bewoners dat Rob blijkbaar boos was, maar heb niet kunnen vinden hoe wat waar en waaromquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:02 schreef CartWOman het volgende:
Maar 't is toch zo? Dit is verschrikkelijk... als Chantal haar snavel opentrekt wordt er misschien nog geroddeld. Rob was vannacht boos naar bed gegaan, las ik. Daar wil ik meer over horen.![]()
Ja vraag mij niets, ik weet alleen wat ik in de streamverslagen heb gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan beginnen ze met bv blauw
Daarna gaan ze verder met groen, dit kan niet want er moeten allemaal losse deeltjes zijn,
Die ze pas later aan elkaar mogen zetten![]()
![]()
Snap niet waarom hier zoveel mensen de pik aan lieske hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja begreep wel uit de opmerkingen van de bewoners dat Rob blijkbaar boos was, maar heb niet kunnen vinden hoe wat waar en waarom
Maar het lijkt er wel op dat ze hem ondertussen goed zat zijn, dikke kans dat hij donderdag gewoon weer op de bank komt
En dan het liefst naast Lieske en Menno en dan Rob eruit met wel 5% van de stemmen..
Maar ben bang dat ik zoals gewoonlijk weer teleurgesteld word
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:02 schreef CartWOman het volgende:
Maar 't is toch zo? Dit is verschrikkelijk... als Chantal haar snavel opentrekt wordt er misschien nog geroddeld. Rob was vannacht boos naar bed gegaan, las ik. Daar wil ik meer over horen.![]()
Ja daarom ook naast Lieske!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap niet waarom hier zoveel mensen de pik aan lieske hebben.
Ze is verdomme wel de eerlijkste van allemaal
Rob is een kleinzielig mannetje, met een kort lontje met een grote bek maar weinig lefquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Rob zou helemaal los gaan als 'ie mocht blijven, maar hij trekt zich alleen maar meer terug. De lafaard.![]()
Had jij iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Rob zou helemaal los gaan als 'ie mocht blijven, maar hij trekt zich alleen maar meer terug. De lafaard.![]()
volgens mij is ie nu pas echt zichzelf, gewoon een saaie oude lul die teleurgesteld is in het leven..quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht dan?
Is het zo erg??quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:08 schreef cuall het volgende:
Cuall is nu voorzichtig want CartWOman is in The House![]()
Menno ingrid denken dat lieske gaat winnen dat hoorde ik een aantal dagen terug toen ze bij de bubbel zaten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja daarom ook naast Lieske!!
Ik vind haar niet de meest kleurrijke bewoner maar ze is beter te pruimen dan sommige anderen. De bewoners daarintegen denken dat Liekse niet zio populair is volgens mij dus is de schok nog groter als ze merken dat het nederlandse publiek Liekse verkiest boven Rob.. en die publieke nederlaag doe ik hem graag aan
Niet zoals hij zelf aankondigde, maar dit zéker niet. Of hij voelt zich nu zo superieur dat 'ie denkt dat 'ie onaantastbaar is geworden. En dus 'lui'. Grootheidswaanzin kan 'm niet worden ontzegd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht dan?
ow dus de bewoners hebben het wel al in de gaten?? hahaha wel grappig, vandaar natuurlijk dat Chantal laatst zo belangstellend met Lieske zat te praten!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno ingrid denken dat lieske gaat winnen dat hoorde ik een aantal dagen terug toen ze bij de bubbel zaten.
Het was geen persoonlijk aanval tegen jouw ik bedoelde het in het algemeen.
des te harder de klap als ie van het zelfgefrabiceerde vietstuk valtquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet zoals hij zelf aankondigde, maar dit zéker niet. Of hij voelt zich nu zo superieur dat 'ie denkt dat 'ie onaantastbaar is geworden. En dus 'lui'. Grootheidswaanzin kan 'm niet worden ontzegd.![]()
quote:
Veel plezierquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Maar ga dr weer even vandoor, kom misschien later vanmiddag nog ff langs
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dus de bewoners hebben het wel al in de gaten?? hahaha wel grappig, vandaar natuurlijk dat Chantal laatst zo belangstellend met Lieske zat te praten!!
Nee begrijp wel dat het geen aanval was hoor, maar wilde wel ff duidelijk maken dat ik in dit geval Lieske niet op de bank wil omdat ze er wat mij betreft uit kan
* BONG4002 wenst je sterkte deze weekquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:31 schreef CartWOman het volgende:
Thanks, cuall...
Ik gooi de laptop ff opzij, deze treurigheid wordt me teveel.![]()
Ben op het werk en kan daardoor niet streamen.. maar is dat alles wat ze tot nu toe gedaan hebbenquote:
Geen idee. Ze moeten 25 dekens af hebben voor donderdag. Lijkt me aardig veel.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ben op het werk en kan daardoor niet streamen.. maar is dat alles wat ze tot nu toe gedaan hebben![]()
In een ander topic las ik dat Talpa de boel waarschijnlijk zo manipuleert dat Lieske en daarn Menno exit gaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef avonne het volgende:
Als BB inderdaad de stemuitslag manipuleert om de verhouding man/vrouw gelijk te houden is het inderdaad verstandig om Lieske en 2 mannen te nomineren (vanuit het oogpunt van de overige vrouwen).
Lieske gaat er dan uit, en blijven er 4 mannen en 5 vrouwen over.
dan zet je de pc toch uit en ga je iets nuttigs doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Zomaar, omdat ik me verveel
[afbeelding]
Halloween is toch pas aan het eind van deze maandquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Zomaar, omdat ik me verveel
[afbeelding]
Mocht dit zo zijn dan is joost de winnaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
[..]
In een ander topic las ik dat Talpa de boel waarschijnlijk zo manipuleert dat Lieske en daarn Menno exit gaan
Als Lieske idd genomineerd word, dan zit ze in iedergeval naast Rob op de bank.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht dit zo zijn dan is joost de winnaar.
Lindaquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Lieske idd genomineerd word, dan zit ze in iedergeval naast Rob op de bank.
Als Lieske er dan uit gaat (het verschil op ALLE polls is enorm groot), dan is er inderdaad iets niet in de haak en dan zal ikhet ook voor het eerst toegeven dat er vals wordt gespeeld.
Maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat dat niet zo is, aangezien BB er niets aan heeft om mensen die populair zijn eruit te gooien. Dat gaat ze kijkers kosten en ook bellers.
Wat is er met Linda? Op onze poll scoorde Linda goed, maar de andere polls niet hoor. Daar stond Linda altijd in de buurt van Rob. Ook op de Talpa poll.quote:
Linda was volgens de poll toch niet zo populair?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |