Ik denk dat ze zo lekkerder zit tijdens het breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Chantal eigenlijk zo afgezonderd? WIl ze er niet meer bijhoren (waar ik me overigens iets bij kan voorstellen)?
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik had je er nog niet eerder op betrapt... vandaar.
Yeah, and climb up a tree and say :"Woenka woenka woenka!!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Het was maar een grapje hoor.![]()
Ik woon ook alleen, maar volgens mij is sociale isolatie een keuze.![]()
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Nee, daar heb ik geen mb voor over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef arneaux het volgende:
Heeft heeel toevallig iemand het moment gecapt op film?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
Nou nou Scan, niet zo in hokjes denken zeg, alsof iemand niet oke kan zijn die LPF stemt
Nou ik ga geen Hitler nadoen opa, onderduikers.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Heeeeelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen mb voor over.
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregen![]()
Eentje van mij zonder een onvertogen woord, behalve dan mijn voorkeur wat betreft een voetbalclub, en nog een paar van anderen denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wiens tekst is er dan gedelete??![]()
Je hebt beide keren later pas diequote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.
Zit je Peet te dissenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou zeggen.. brei ze![]()
Ik haak ff af voor paar uurtjes
Nee nooit sta ik een seconde stilquote:
AJAX!quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eentje van mij zonder een onvertogen woord, behalve dan mijn voorkeur wat betreft een voetbalclub, en nog een paar van anderen denk ik.
Vorig topic was vol, maar ik schrok toch even....je hebt geen recht om hier te posten
Dat is niet waar. Bij de eerste meteen, bij de tweede hooguit 5 seconden later.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt beide keren later pas diebovenin erin gegooid, foei
![]()
Dus ik zag ze ook pas later.
Vergeet Liesbeth niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee nooit sta ik een seconde stil
Geen mens kan mij dwingen wanneer ik niet wil
Geen leven dat ik niet begon
Je kunt niet houden van de zon
Coolquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee nooit sta ik een seconde stil
Geen mens kan mij dwingen wanneer ik niet wil
Geen leven dat ik niet begon
Je kunt niet houden van de zon
Een echte geitebreier.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:12 schreef arneaux het volgende:
Chantal gaat echt helemaal los zeg met dat gebrei.
controlfreakquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:13 schreef PC eend het volgende:
Hoeveel notes is een ban vraag ik toch maar even voor de zekerheid![]()
Hij zit haar te jennen. Ze hebben al vaker gezegd dat ze net broer en zus zijn. Volgens mij is dat wel een beetje zo. Kan ze wel tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:15 schreef arneaux het volgende:
Roel zit Lieske wel erg af te kankeren nu. Ook niet echt netjes.
Nee, dat is toch dat languit poseren, en liggen alsof ze op een fotoshoot bezig isquote:
Pas op wat je post anders zit je weer tot morgenmiddag 2 uur uit te leggen wat dat is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef arneaux het volgende:
Dido kijkt naar dat brood alsof t mannenpap is.
Peter6000. Die Tanja neuker.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:21 schreef -Delta- het volgende:
Tanja is zo gefocused op d'r breiwerkje
Beetje de foetushoudingquote:
PC eend duhquote:
Golfer is in een milde bui vandaagquote:en waarom ben jij nog hier
De meesten wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:26 schreef socko het volgende:
Mooi dat er een opdracht, ande4rs lagen ze onderhand al wel weer op bed denk ik.
Wanneer krijgen we ze te zien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben mijn derde lapje aan het breien.![]()
Nou! En dat dat deuntje helemaal!quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel gezellig
http://www.naaldkunst.nl/page9.html
Morgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:32 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen we ze te zien?
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen.
Ik moet ook weer vroeg op.
Truste.
Snuif het nu niet allemaal in een keer op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben mijn derde lapje aan het breien.![]()
Misschien een week stoppen met breien voor 50.000quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel zo (weet ik uit mijn verslaafde breitijd lang geleden) dat je als je eenmaal begint met breien je niet meer kan ophouden
Ik ben al van de verslaving af, maar als ik tanja en chantal zie en dan die verbeten bekkies erbij, vreesch ik dat ze niet meer op kunnen houden donderdagquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
Misschien een week stoppen met breien voor 50.000
ik doelde ook meer op een volgende opdracht voor de bewonersquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al van de verslaving af, maar als ik tanja en chantal zie en dan die verbeten bekkies erbij, vreesch ik dat ze niet meer op kunnen houden donderdag
BB op z'n bestquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:41 schreef socko het volgende:
Ik dach eerst KUTOPDRACHT.
Maar valt best mee eigenlijk.
Iemand die weet wat precies de bedoeling is/
Breien in de brugklasquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
Dido is verbaasd dat BB er van uit ging dat iedereen kan breien.
Vind dat niet zo raar. We hebben toch allemaal geleerd te breien op de lagere school?
Ikke wel tenminste. Babysokjes in de 3e klas en een trui in de brugklas.
Ja, bij handvaardigheidquote:
Wij maakte bij handvaardigheid waterpijpenquote:
Hier ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:08 schreef Day het volgende:
Mijn streams doen het niet meer.
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik grijp dit moment maar om m'n bed op te zoeken, kwart over 3 alweer
Kijkze nog iedereen
Streams op de officiële site doen het ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:13 schreef Rica het volgende:
Zat er in dat ze er een keer uit zouden vliegen.
Sweeet dreams deltaquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik grijp dit moment maar om m'n bed op te zoeken, kwart over 3 alweer
Kijkze nog iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |