quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo. Met de nodige vertraging weer op m'n werk aangekomen. Tijd voor een bakkie.
Goedemorgen.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:29 schreef Kinga het volgende:
Morgen.... *gaap*
Dido heeft de opdracht dat als ze niet wil naaien dat ze ook niet hoeft te breienquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef J-net het volgende:
Misschien kan Dido wel breien als de beste maar heeft ze een geheime opdracht om minstens in iedere rij steken er minimaal 3 te laten vallen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dido heeft de opdracht dat als ze niet wil naaien dat ze ook niet hoeft te breien![]()
Geen flauw idee, streams hebben een aantal uren storing gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:34 schreef Kinga het volgende:
Rob gaat lekker, enig idee hoever te zijn?
Hoeveel van die dekentjes moeten ze maken dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee, streams hebben een aantal uren storing gehad.
Maar op deze manier schiet het niet op en ik niet dat ze het gaan halen.
Nee, 375 van die lapjes, dat is best veel alhoewel als ik Rob zo bezig zie hij best een snelheid heeftquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:47 schreef Kinga het volgende:
Ik had gisteren uitgerekend dat als ze nu non stop zouden werken, snachts ook, dat ze er ongeveer 4 per uur af moeten hebben om het te kunnen halen...nou, iedereen slaapt behalve Rob, dat gaat nooit lukken zo...
als chantal echt kan breien, zoals ik lees uit de streamverslagen, maakt die er 2 in een uur. Mijn moeder kan ook vreselijk snel breien. En het gaat na een paar dagen steeds sneller..quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:47 schreef Kinga het volgende:
Ik had gisteren uitgerekend dat als ze nu non stop zouden werken, snachts ook, dat ze er ongeveer 4 per uur af moeten hebben om het te kunnen halen...nou, iedereen slaapt behalve Rob, dat gaat nooit lukken zo...
Mja, ik vermoed dat een Dido en Natte Lie niet echt fanatieke breiers zijn ;-)quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:50 schreef Kinga het volgende:
Ja Rob heeft de snelheid wel, maar de meerderheid zat gisteravond echt maar wat aan te kloten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |