Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
OOHH jammer, had van mij gemogenquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.
Niks dan gezapige breikransjes dat de klok sloeg.
Ben ik ook niet tegen gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
Nee dat ging nergens over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ben ik ook niet tegen gekomen.
Misschien stond het in gedelete stukjes, daar was jij toch ook bij?
(Ik nog niet.)
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Vliezen kunnen zomaar breken toch, of gaan daar eerst altijd wee-en aan vooraf?
Maar er is wel verbinding, er staat ready en geen cant connect ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:47 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.
Dat is tenminste wel gebruikelijk.![]()
Meestal staan de streams toch op de tuin ofzo als er iets gebeurt dat we niet mogen zien?
Hierdoor:quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
@Peter6000
Het wordt tijd dat je jezelf eens kenbaar maakt!
Werknemer endemol?
Vriend Tanja (ouders?)
Vertel! NU!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
quote:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft breien op school geleerd van mevrouw van der Laan
* Peter6000 zoekt een maniertje om het onderwerp weer terug op de streams te brengen, maar dat valt niet mee met deze opdracht
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Vals Alarmquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
Hier nog steeds niks...quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Misschien moet hij voortaan gewoon zo nu en dan het woordje "jood" laten vallen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:03 schreef PC eend het volgende:
OMG toch (ook) APK![]()
Peet kom terug die achterlijke Tanja bashers zijn het niet waard, die moet je die lol niet gunnen
Of beter nog, in de streamverslagenquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.
Alleen als het niet over breien gaat natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Chantal (gaat naar bed): "Truste Men, tot zo Tan."quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.
Alleen als het niet over breien gaat natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Hehehe iddquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Misschien moet hij voortaan gewoon zo nu en dan het woordje "jood" laten vallen.
Dàn wordt er ineens wel gemodereerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Samenvatting van de laatste 20 minuten:
[afbeelding]
![]()
Alleen Menno nog breiend op de bank.quote:
Goh...gezelligquote:Op maandag 17 oktober 2005 05:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alleen Menno nog breiend op de bank.
Je hebt straks Talpa I en Talpa II van en door prutsersquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:50 schreef regenworm het volgende:
BB streams zijn nog steeds dood.
Techniek en talpa dat gaat niet samen.
Het ziijn wel hele erge prutsers
Het enige waar talpa goed in is, is het belazeren van de kijker.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:08 schreef J-net het volgende:
[..]
Je hebt straks Talpa I en Talpa II van en door prutsers![]()
![]()
![]()
nog heel even off topic -- net als gisteren koploper feyenoord pas na 67 minuten na de start van de uitzending gaan uitzenden en ook nog eens in 5 minuten afraffelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het enige waar talpa goed in is, is het belazeren van de kijker.
Nog een bewijs dat er bij talpa prutsers rond lopen:
Blinde mollen bij talpa
Vreemd feyenoord maar 5 minuten alleen de doelpunten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:39 schreef J-net het volgende:
[..]
nog heel even off topic -- net als gisteren koploper feyenoord pas na 67 minuten na de start van de uitzending gaan uitzenden en ook nog eens in 5 minuten afraffelen.
Sportjournalistiek onwaardig gewoon.
Hij is ook de ideale geitebreier..quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:04 schreef regenworm het volgende:
rob is weer begonnen met breien de rest slaapt nog
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hij is ook de ideale geitebreier..Maar vind het knap dat alle heren kunnen breien als ik in mijn eigen omgeving kijk lukt niemand dat..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |