Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
OOHH jammer, had van mij gemogenquote:Op maandag 17 oktober 2005 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee hoor, anders hadden we wel lichte paniek gezien voor de streams down gingen.
Niks dan gezapige breikransjes dat de klok sloeg.
Ben ik ook niet tegen gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
Nee dat ging nergens over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ben ik ook niet tegen gekomen.
Misschien stond het in gedelete stukjes, daar was jij toch ook bij?
(Ik nog niet.)
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Vliezen kunnen zomaar breken toch, of gaan daar eerst altijd wee-en aan vooraf?
Maar er is wel verbinding, er staat ready en geen cant connect ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:47 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, maar dan wordt men wel opeens lichtelijk zenuwachtig.
Dat is tenminste wel gebruikelijk.![]()
Meestal staan de streams toch op de tuin ofzo als er iets gebeurt dat we niet mogen zien?
Hierdoor:quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zit ff terug te lezen en ik weet geloof ik nu wie peet is.
Maar waaron issie weg
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
@Peter6000
Het wordt tijd dat je jezelf eens kenbaar maakt!
Werknemer endemol?
Vriend Tanja (ouders?)
Vertel! NU!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
quote:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
Was even weg maar zie dat niemand beeld heeft![]()
Zit er niemand met (betaalde versatel) streams hier?
BBstreams2005 op zwart vanwege de bevalling![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Rob heeft breien op school geleerd van mevrouw van der Laan
* Peter6000 zoekt een maniertje om het onderwerp weer terug op de streams te brengen, maar dat valt niet mee met deze opdracht
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Vals Alarmquote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
Hier nog steeds niks...quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Via versatel hier gewoon beeld. Chantal, Menno en Tanja breiend in de woonkamer, Dido en Naat fluisterend in bed.
ha ! Kun je af en toe een samenvatting hier neer zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 04:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |