Veel plezierquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Maar ga dr weer even vandoor, kom misschien later vanmiddag nog ff langs
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dus de bewoners hebben het wel al in de gaten?? hahaha wel grappig, vandaar natuurlijk dat Chantal laatst zo belangstellend met Lieske zat te praten!!
Nee begrijp wel dat het geen aanval was hoor, maar wilde wel ff duidelijk maken dat ik in dit geval Lieske niet op de bank wil omdat ze er wat mij betreft uit kan
* BONG4002 wenst je sterkte deze weekquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:31 schreef CartWOman het volgende:
Thanks, cuall...
Ik gooi de laptop ff opzij, deze treurigheid wordt me teveel.![]()
Ben op het werk en kan daardoor niet streamen.. maar is dat alles wat ze tot nu toe gedaan hebbenquote:
Geen idee. Ze moeten 25 dekens af hebben voor donderdag. Lijkt me aardig veel.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ben op het werk en kan daardoor niet streamen.. maar is dat alles wat ze tot nu toe gedaan hebben![]()
In een ander topic las ik dat Talpa de boel waarschijnlijk zo manipuleert dat Lieske en daarn Menno exit gaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef avonne het volgende:
Als BB inderdaad de stemuitslag manipuleert om de verhouding man/vrouw gelijk te houden is het inderdaad verstandig om Lieske en 2 mannen te nomineren (vanuit het oogpunt van de overige vrouwen).
Lieske gaat er dan uit, en blijven er 4 mannen en 5 vrouwen over.
dan zet je de pc toch uit en ga je iets nuttigs doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Zomaar, omdat ik me verveel
[afbeelding]
Halloween is toch pas aan het eind van deze maandquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Zomaar, omdat ik me verveel
[afbeelding]
Mocht dit zo zijn dan is joost de winnaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
[..]
In een ander topic las ik dat Talpa de boel waarschijnlijk zo manipuleert dat Lieske en daarn Menno exit gaan
Als Lieske idd genomineerd word, dan zit ze in iedergeval naast Rob op de bank.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht dit zo zijn dan is joost de winnaar.
Lindaquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Lieske idd genomineerd word, dan zit ze in iedergeval naast Rob op de bank.
Als Lieske er dan uit gaat (het verschil op ALLE polls is enorm groot), dan is er inderdaad iets niet in de haak en dan zal ikhet ook voor het eerst toegeven dat er vals wordt gespeeld.
Maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat dat niet zo is, aangezien BB er niets aan heeft om mensen die populair zijn eruit te gooien. Dat gaat ze kijkers kosten en ook bellers.
Wat is er met Linda? Op onze poll scoorde Linda goed, maar de andere polls niet hoor. Daar stond Linda altijd in de buurt van Rob. Ook op de Talpa poll.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |