Ze kan eens proberen om liggend in bed te breienquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:39 schreef Falco het volgende:
Chantal ziet het niet meer zitten
[afbeelding]
In dit tempo gaan ze het niet halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:56 schreef Falco het volgende:
Ah ze hebben al een hoop dekentjes gebreid, een stuk of 15-20! Gaat de goede kant op dus zo te zien!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
In dit tempo gaan ze het niet halen.
Zou jammer zijn want ik heb wel weer zin in een feestje
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
Ligt floris er bij jullie ook ui?
Ah, dan ben ik dus niet de enige!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/
Ja, de hele morgen alquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Al jaren, Rutger vond ik alleen maar leuk in Turks Fruit
![]()
zegt niets.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Er komt al melk uit de borsten van Tanja....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Er komt al melk uit de borsten van Tanja....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij kunnen we vandaag gewoon weer de captures van gisteren plaatsen. Valt niemand op.
haha jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij kunnen we vandaag gewoon weer de captures van gisteren plaatsen. Valt niemand op.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe niet mee aan dat flauwe gedoe, en plaats gewoon een leúke foto van Lieske.quote:
3x5 vierkantjes? Je bedoelt aan elkaar vast?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Trouwens ff wat anders...
Mogen ze nu aan één stuk doorbreien? Imho is de weekopdracht namelijk al mislukt. Ze hebben toch heel duidelijk vermeld dat het om 3x5 vierkantjes moest gaan?
Volgens mij moeten het losse vierkantjes zijn....quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
3x5 vierkantjes? Je bedoelt aan elkaar vast?
Dat kan dan toch nog?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Mogen ze nu aan één stuk doorbreien? Imho is de weekopdracht namelijk al mislukt. Ze hebben toch heel duidelijk vermeld dat het om 3x5 vierkantjes moest gaan?
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
3x5 vierkantjes wat bedoel je hiermee![]()
![]()
![]()
Nou ze zeiden niet op wat voor manier.. ze maken wel verschillende vierkantjes.. alleen breien ze ze door aan elkaar.. wat sowieso moest gebeuren..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze de bestaande losse lapjes nu aan elkaar aan het breien zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...
Zoals ik het nu zie maken ze gewoon rijtjes met vierkantjes. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling....
Dat is ook flauw. Alsof ik nooit mooie foto's van Dido plaats.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat flauwe gedoe, en plaats gewoon een leúke foto van Lieske.
[afbeelding]
Er moeten 25 dekentjes gebreid worden van 60 x 100 cm. Ze hebben tot donderdagmiddag 2 uur de tijd om de weekopdracht te voltooien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een dekentje moet bestaan uit 3x5 vierkantjes. 15 vierkantjes in totaal...
Zoals ik het nu zie maken ze gewoon rijtjes met vierkantjes. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling....
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...quote:19:44Eén gebreid, nog 374 stuks te gaan.
Chantal heeft het spits afgebeten door als eerste een vierkantje voor een gebreid te hebben. Er is er dus al eentje af en dus nog 374 te gaan. In totaal moeten ze namelijk 25 dekentjes maken van 15 vierkantjes per deken. Ze hebben nog een behoorlijke klus te klaren. En dit allemaal voor donderdagmiddag.
Scanman slaat nooit iemand over hij post zelf tanja en chantal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook flauw. Alsof ik nooit mooie foto's van Dido plaats.
Dat zijn ze nu ook aan het doen volgens mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...
zoals ik het nu zie breien ze gewoon door hoor. Dus na het vierkantje gewoon doorbreien met een andere kleur. Dat is wat anders dan allemaal losse vierkantjes maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook aan het doen volgens mijvolgorde maakt niet zoveel uit, ze hadden genoeg losse lappen om alvast een aannaai poging te wagen
Je zou gelijk kunnen hebben maar het staat er niet echt duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
volgens mij moeten het dus écht losse vierkantjes zijn die ze pas láter aan elkaar mogen maken...
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Van de site van Talpa
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen idd....quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Flugeltje, volgens mij las ik net in de streamverslagen dat ze aan BB zijn gaan vragen of ze ze alvast aan elkaar mochten breien of iets dergelijks... weet natuurlijk niet wat het antwoord van BB was maar wie weet heeft het daar mee te maken??
Goeiemorgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |