Eh, jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ik las ook darmwand.
Bestaat zoiets eigenlijk?
Nee, nu blijf je ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:34 schreef XMN8R het volgende:
Kut! Yvonne is weer rood!
*hysterisch gillend wegren*
Geeeeeeennn grapjes over haar maken!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee waar mams het doet..
Dat klinkt fout..
Het is waar je vaak je schraalheid voelt liefjequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo kieskeurig was..
Had ik dat eerst wel dan? (lieverd, 3 jaar relatie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch geen dagelijkse sex meer?
darmwandschraalheid dus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is waar je vaak je schraalheid voelt liefjeheeft het nu ook weer een naam he
Woei.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
hahaha
"Hey rockstar.... ik wil je n3uck3n....."
"Okay, mal hollands punkertje... Pas je wel een beetje op met m'n darmwand?"
O ja.. nog maar 1x per week.. da's waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik dat eerst wel dan? (lieverd, 3 jaar relatie!)
Truste waxquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ik ga naar bed, wat lezen en dan echt plat en in coma
Welterusten allemaal!![]()
Dat moet toch verbeterd kunnen worden hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. nog maar 1x per week.. da's waar
Sweet dreams Waxxerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Bel zuster sjoerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet toch verbeterd kunnen worden heIk vind dat dat medicinaal door d edokter MINSTENS iedere dag toegediend moet worden
In uniformpjequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?quote:
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?.
Met gele opgedroogde vlekken erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?.
Dan ga je toch bij hem langs?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opDAT MOETEN WE NIET HEBBEN!
Nee precies. Ik bel wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opDAT MOETEN WE NIET HEBBEN!
Had dokter Jan dat ook?quote:
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede langquote:
quote:
De tandarts is finito. Over and out. Basta. Sayonara.quote:
Taxi?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede lang)glazen pisang in m'n lijf.
±o sow hey, da´s duuuuuur! Maar ja, een dokterssalaris kan dat best terugbetalen he +'quote:
Euhm... ik ook niet hoor.quote:
En met wat voor klacht? Acute geilheid?quote:
Werkt dokter Sjoerd toevallig in het OLVG?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede lang)glazen pisang in m'n lijf.
Dat wordt een penis en scrotum amputatie..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En met wat voor klacht? Acute geilheid?
Ja ik spring ff van het dak in de hoop dat dr sjoerd precies in DIE ambulance zitquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Wie wil er vannacht hier blijven slapen?
neeeeeeeeeeeeeee, da's zonde!!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt een penis en scrotum amputatie..
O ja, kloptquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En met wat voor klacht? Acute geilheid?
Ah, Vlarp gaat gezellig mee in de ambulancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Wie wil er vannacht hier blijven slapen?
de prins in de witte ambulancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
"Dokter Sjoerd! Ik wil je *hik* zien maar ik heb gedro *hik* nken dus ik kan niet naar A'dam toe *hik* rijden!"
"Oh, no problem stefje, ik laat wel een ambulance komen."
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ah, Vlarp gaat gezellig mee in de ambulance.
quote:
Zeg, heeft dokter prins toevallig ook een leuke broer?quote:
quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, heeft dokter prins toevallig ook een leuke broer?.
Niet te snel, niet te snel!quote:
Stuur je dan ook effe een ambulance?quote:
En als het goed is dan heeft dokter Sjoerd geleerd om cricoïddruk uit te oefenen bij het intuberen van niet-nuchtere patiënten, dus alles komt goed.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietzal ik ff sms-en?
Kan ik niet daarheen komen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stuur je dan ook effe een ambulance?
Ik zeg schande! Ende zonde ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp zegt:
ik moest ineens zo hard lachen net dat ik de fiero uit m'n glas blies
BEAV!! Zeg er wat van!!!!!
Hey stoephoer!!! Laat dat...!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp zegt:
ik moest ineens zo hard lachen net dat ik de fiero uit m'n glas blies
BEAV!! Zeg er wat van!!!!!
Hoe dacht je hioer te komen?quote:
Je voelt het aan je water?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:Dit wordt een Historisch Topic, ik voel het.
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:Dit wordt een Historisch Topic, ik voel het.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey stoephoer!!! Laat dat...!!
Jij gaat ect bukken volgende keer in de DR
Aalsterhut?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg..
Zie je allemaal wiebelende ambulances naast elkaar staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg..
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?.
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld.quote:
En dan na een tijdje ineens alle sirenes aan "WHOOOOHOOOOOOOEEEEIIII"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je allemaal wiebelende ambulances naast elkaar staan.
Een speelgoed ambulance om te oefenen voor later.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?.
Eindhoven geile mannen Neuken Sex Eindhoven Spannend Pijpen Gayquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld..
Dat is eens wat anders dan "Oh Jaaaaaaaa"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan na een tijdje ineens alle sirenes aan "WHOOOOHOOOOOOOEEEEIIII"
OMG!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld..
Geile Dokter apart verkrijgbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een speelgoed ambulance om te oefenen voor later..
Ik voel me ontzettend betraptquote:
Batteries not included.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geile Dokter apart verkrijgbaar.
Like duhquote:
Met trilfunctie en meer dan 25 educatieve uitspraken.quote:
haha, nee gek, maar ik bedoel dat ik weet wat dat is, de aalsterhutquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
GATVER!!! Kom jij daar??Dan wil ik je niet eens meer!!!
Die van mij werkt niet op batterijen maar op alcohol en tiramisuquote:
Uitspraken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met trilfunctie en meer dan 25 educatieve uitspraken.
Vooral dat "HUT"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
haha, nee gek, maar ik bedoel dat ik weet wat dat is, de aalsterhut
Ja, de hut van Mie Pils kende ik dan weer wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven geile mannen Neuken Sex Eindhoven Spannend Pijpen Gay![]()
![]()
my god
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij werkt niet op batterijen maar op alcohol en tiramisu
(hoor mij.. "die van mij"... niks van mij bij)
neuken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uitspraken?
Klep moet ie houden en gewoon z'n werk doen!.
Heb jij er batterijen voor nodig?quote:
Nee, ik schuif 'm zo naar binnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb jij er batterijen voor nodig?
quote:
Wat een kutsmoes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:ik trok net met een iets te fanatieke zwier de koelkastdeur open waarna de fles melk in de deur pardoes UIT de koelkast vloog en op d egrond terecht kwam met als gevolg dat de hele keukenvloer nu wit is
Wit is geil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:ik trok net met een iets te fanatieke zwier de koelkastdeur open waarna de fles melk in de deur pardoes UIT de koelkast vloog en op d egrond terecht kwam met als gevolg dat de hele keukenvloer nu wit is
Een smoes? Waarvoor? De reden waarom ik bedolven ben onder een wit goedje?quote:
quote:
Ik dacht dat alleen de keukenvloer wit was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een smoes? Waarvoor? De reden waarom ik bedolven ben onder een wit goedje?
ook goedquote:
Ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef Andyvie het volgende:
Zo, tis zaterdagavond, ik zit in mijn eentje en er is niks op tv. Dus ik kom jullie maar even vervelen. Vinden jullie dat erg?
Jammer..quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook goedmaarreh, ik ben al gedrogeerd *drinkt 4e glas pisang leeg*
Ik he geen ghb in m'n drankje nodig om geil te zijnquote:
Ik dacht trouwens altijd dat het MIEP pils wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, de hut van Mie Pils kende ik dan weer wel..
Je bent homoquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik he geen ghb in m'n drankje nodig om geil te zijn
quote:
oeh baby talk dirty to mequote:
vooral die laatstequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Shit, fuck, ass, pee, poo, dung, penis, vagina...
Ik hoop van nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik neem aan dat die Dokter Dinges Fok! niet kent hè? Niet dat-ie straks hier een beetje gaat zitten teruglezen ofzo en dan merkt dat er een tiental homo's online op 'm heeft zitten geilen..
And that's where I come in.quote:
Anders haal je snel even die foto's weg.quote:
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...quote:
Waarom vraag je je dat soort dingen af?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...
Wat zegt dat over de Nederlandse cultuur, vraag ik me af?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders haal je snel even die foto's weg.. Ik neem aan dat iedereen wel klaar is met opslaan alsen.
Ik kan heel slecht tegen dat krampachtig vasthouden aan vooroordelen over homo's, zoals dat onderscheid tussen top en bottom.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ook.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?
Komt het niet gewoon van mie pils af?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Buiten is heel irritant een autoalarm aan het pwietpwietpwieten..
is het stiekum toch geen ambulance met een prins erin?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Buiten is heel irritant een autoalarm aan het pwietpwietpwieten..
Misschien is ze er wel blij mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:53 schreef Andyvie het volgende:
Ik moest meneer de dokter maar niet instellen als behang hierzo. Ik denk dat mijn moeder dan morgen een beetje raar zit te kijken
Dat ik a) niks de doen heb, b) mijn username weer eens bevestig en c) dat ik dingen onthou die op de raarste momenten weer bovenkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?
Nah, mijn moeder misschien wel, maar mijn vader misschien iets minder, hahahaquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel blij mee.
Ik heb zo m'n momentenquote:
Maar waarom in godsnaam?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik a) niks de doen heb, b) mijn username weer eens bevestig en c) dat ik dingen onthou die op de raarste momenten weer bovenkomen.
Right.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder misschien wel, maar mijn vader misschien iets minder, hahaha
Laat hem dan ook gewoon eruit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:57 schreef TehRockstar het volgende:
Hond probeert m'n deur in te beuken.
misschien daarom juistquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n momenten.
[..]
Maar waarom in godsnaam?
Je bent niet eens homo. Wij zijn homo en we vragen het ons niet eens af. En al helemaal niet op zaterdagnacht..
Maar dat kan aan mij liggen.
Euhm. Ja.quote:
Bah.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat hem dan ook gewoon eruit.
Hij wil niet. Respecteer dat..
Welke Amsterdammer is er wel eens in het Rijksmuseum geweest? Welke Hagenees doet er een stadwandeling door Den Haag? Voor mij is het vreemd, dus ik lees erover, probeer het als buitenstaander te begrijpen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm. Ja.
Ik ben te simpel voor dit soort dingen geloof ik..
Slaap lekker, Andyquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef Andyvie het volgende:
Zo, de batterij van de laptop is leeg. BedtijdTruste!
ook sweet dreams voor Andyvie over prinsen op het witte paard of zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef Andyvie het volgende:
Zo, de batterij van de laptop is leeg. BedtijdTruste!
Hé.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:39 schreef Stroekie het volgende:
je leert het ook niet hè
je moet zulke foto's ook niet in het holst van de nacht plaatsen wanneer de ene helft Twente aan het onveilig maken is en de andere heft tollend van de alcohol al in bed ligt
uitzonderingen daargelaten hoor, maar ach had begrepen dat we vandaag toch een beetje mogen generaliserenquote:
vanmiddag een keertje...ben nu klaar wakker, dan kan ik niet meer in slaap vallenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:06 schreef TehRockstar het volgende:
GA TERUG JE BED IN DAN MORMEL!
Aaaw.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
vanmiddag een keertje...ben nu klaar wakker, dan kan ik niet meer in slaap vallen
Je riep me?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:02 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ben je nou, trut?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, in jouw relaties. Ik ga ervan uit dat jij dan het teefje bent, je hebt vettietjes, toch?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, in jouw relaties. Ik ga ervan uit dat jij dan het teefje bent, je hebt vettietjes, toch?
Schattig hoor, kan je lekker een beetje in knijpen.quote:
Whehe.. die zaten in de leerbar film te kijken natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 05:13 schreef petre86 het volgende:
KP, hoe was die ruimte bovenin?
en creno & ryan_r lekker vroeg weg?of niet.. iig niet meer in de 'normale' zalen
Woei, die hebbik ook. Maar ik zit vast in de Arena.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa. Zomaar een deel gemist..
'k Was aan 't spelen met
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Woei, die hebbik ook. Maar ik zit vast in de Arena.
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]w'rom?
Tenzij ze lost chapters op de pc vele malen moeilijker hebben gemaakt dan op de x-box is het spel erg mooi, origineel... maar veels te simpel
ja, op housequake dus, goed feestje, errug druk! was om half zes pas thuis ghegehquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Moest je vrijdag werken?
We waren vrijdag van plan te gaan (housequake) maar er stond zo;'n rij voor de deur dat het gewoon niet leuk meer was
Dus toen zijn we maar naar Puur gegaan, ook lekker
Maargoed, lemony snicket wacht op me
Jerruh!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!.
chris van herken de homo was vrijdag aan de bar bij mij in De Rechter!
ik had geen kans om wat te zeggen want het was druk!.
moet je dat aan mij vragen? waar kwamen jullie uit gelopen?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 05:13 schreef petre86 het volgende:
KP, hoe was die ruimte bovenin?
en creno & ryan_r lekker vroeg weg?of niet.. iig niet meer in de 'normale' zalen
Leerbar? die heb ik gemist geloof ik?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. die zaten in de leerbar film te kijken natuurlijk
Of ze waren dat donkere gat daar in gelopen
Nou ja, zo heette het vroeger. Dat barretje boven bij de ingang naar de donkere kamer..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Leerbar? die heb ik gemist geloof ik?gelukkig maar
![]()
bar heb ik gezien, maar schaarsgekleden barman nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, zo heette het vroeger. Dat barretje boven bij de ingang naar de donkere kamer..Waar ze "natuurfilms" draaien en waar een schaarsgeklede jongen achter de bar staat.
Of hebben ze die bar inmiddels gesloopt? Ben er al een jaar niet meer geweest
Zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef keizerpinguin het volgende:
zoenen zoenen!!
misschien beter van niet ben pas ziek geweest!quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
"als je mij op de bank neerlegt, ongeacht qwelk tijdstip, dan slaap ik zo"
+
"bij mijn collega die aan mijn bureau zit is pfeiffer geconstateerd"
=
"toch maar eens ff langs de huisarts"
en = niet
"zoenen zoenen zoenen"
Succesquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef Cybart het volgende:
ik heb vandaag weer verse pasta gemaakt
en nu ga ik proberen een Pool te versieren... (oja en werken)
laterz!
ik heb een leuk eindhovens iemand leren kennenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef Cybart het volgende:
ik heb vandaag weer verse pasta gemaakt
en nu ga ik proberen een Pool te versieren... (oja en werken)
laterz!
mijn pc doet raar heb ik iets gepost plaatst hij het niet en nu 2 x hetzelfde?!quote:
rocky=walgelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
Zalm = walgelijk.
samenvatting?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou! Het teruglezen waard!
V'tel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
you know what i just heard..... blablablaballabla
he menneke ga je mond eens spoelen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
Heuj! Doe mij eens niet in de war raken, godverdomme!
tsssskquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zat net als ik te hopen op een trio met Des en peet?
dank jequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jongen jij bent een natuurtalentje
Het topje van m'n zus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jongen jij bent een natuurtalentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |