Die van mij werkt niet op batterijen maar op alcohol en tiramisuquote:
Uitspraken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met trilfunctie en meer dan 25 educatieve uitspraken.
Vooral dat "HUT"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
haha, nee gek, maar ik bedoel dat ik weet wat dat is, de aalsterhut
Ja, de hut van Mie Pils kende ik dan weer wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven geile mannen Neuken Sex Eindhoven Spannend Pijpen Gay![]()
![]()
my god
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij werkt niet op batterijen maar op alcohol en tiramisu
(hoor mij.. "die van mij"... niks van mij bij)
neuken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uitspraken?
Klep moet ie houden en gewoon z'n werk doen!.
Heb jij er batterijen voor nodig?quote:
Nee, ik schuif 'm zo naar binnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb jij er batterijen voor nodig?
quote:
Wat een kutsmoes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:ik trok net met een iets te fanatieke zwier de koelkastdeur open waarna de fles melk in de deur pardoes UIT de koelkast vloog en op d egrond terecht kwam met als gevolg dat de hele keukenvloer nu wit is
Wit is geil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:ik trok net met een iets te fanatieke zwier de koelkastdeur open waarna de fles melk in de deur pardoes UIT de koelkast vloog en op d egrond terecht kwam met als gevolg dat de hele keukenvloer nu wit is
Een smoes? Waarvoor? De reden waarom ik bedolven ben onder een wit goedje?quote:
quote:
Ik dacht dat alleen de keukenvloer wit was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een smoes? Waarvoor? De reden waarom ik bedolven ben onder een wit goedje?
ook goedquote:
Ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef Andyvie het volgende:
Zo, tis zaterdagavond, ik zit in mijn eentje en er is niks op tv. Dus ik kom jullie maar even vervelen. Vinden jullie dat erg?
Jammer..quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook goedmaarreh, ik ben al gedrogeerd *drinkt 4e glas pisang leeg*
Ik he geen ghb in m'n drankje nodig om geil te zijnquote:
Ik dacht trouwens altijd dat het MIEP pils wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, de hut van Mie Pils kende ik dan weer wel..
Je bent homoquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik he geen ghb in m'n drankje nodig om geil te zijn
quote:
oeh baby talk dirty to mequote:
vooral die laatstequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Shit, fuck, ass, pee, poo, dung, penis, vagina...
Ik hoop van nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik neem aan dat die Dokter Dinges Fok! niet kent hè? Niet dat-ie straks hier een beetje gaat zitten teruglezen ofzo en dan merkt dat er een tiental homo's online op 'm heeft zitten geilen..
And that's where I come in.quote:
Anders haal je snel even die foto's weg.quote:
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...quote:
Waarom vraag je je dat soort dingen af?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...
Wat zegt dat over de Nederlandse cultuur, vraag ik me af?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders haal je snel even die foto's weg.. Ik neem aan dat iedereen wel klaar is met opslaan alsen.
Ik kan heel slecht tegen dat krampachtig vasthouden aan vooroordelen over homo's, zoals dat onderscheid tussen top en bottom.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederlands schijnt een van de weinige talen te zijn waar er meer scheldwoorden zijn voor de actieve homoseksueel dan voor de passieve... in veel andere culturen is de top juist stoer en hebben ze veel scheldwoorden voor de bottom, want die is "vrouwelijk"...
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |