neeeeeeeeeeeeeee, da's zonde!!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt een penis en scrotum amputatie..
O ja, kloptquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En met wat voor klacht? Acute geilheid?
Ah, Vlarp gaat gezellig mee in de ambulancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Wie wil er vannacht hier blijven slapen?
de prins in de witte ambulancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
"Dokter Sjoerd! Ik wil je *hik* zien maar ik heb gedro *hik* nken dus ik kan niet naar A'dam toe *hik* rijden!"
"Oh, no problem stefje, ik laat wel een ambulance komen."
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ah, Vlarp gaat gezellig mee in de ambulance.
quote:
Zeg, heeft dokter prins toevallig ook een leuke broer?quote:
quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, heeft dokter prins toevallig ook een leuke broer?.
Niet te snel, niet te snel!quote:
Stuur je dan ook effe een ambulance?quote:
En als het goed is dan heeft dokter Sjoerd geleerd om cricoïddruk uit te oefenen bij het intuberen van niet-nuchtere patiënten, dus alles komt goed.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietzal ik ff sms-en?
Kan ik niet daarheen komen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stuur je dan ook effe een ambulance?
Ik zeg schande! Ende zonde ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp zegt:
ik moest ineens zo hard lachen net dat ik de fiero uit m'n glas blies
BEAV!! Zeg er wat van!!!!!
Hey stoephoer!!! Laat dat...!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp zegt:
ik moest ineens zo hard lachen net dat ik de fiero uit m'n glas blies
BEAV!! Zeg er wat van!!!!!
Hoe dacht je hioer te komen?quote:
Je voelt het aan je water?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:Dit wordt een Historisch Topic, ik voel het.
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:Dit wordt een Historisch Topic, ik voel het.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey stoephoer!!! Laat dat...!!
Jij gaat ect bukken volgende keer in de DR
Aalsterhut?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg..
Zie je allemaal wiebelende ambulances naast elkaar staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We laten gewoon ambulances uit heel Nederland bij elkaar komen op zo'n parkeerstrook langs de snelweg..
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?.
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld.quote:
En dan na een tijdje ineens alle sirenes aan "WHOOOOHOOOOOOOEEEEIIII"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je allemaal wiebelende ambulances naast elkaar staan.
Een speelgoed ambulance om te oefenen voor later.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen dromen over wat je straks allemaal voor Sinterklaas mag vragen?.
Eindhoven geile mannen Neuken Sex Eindhoven Spannend Pijpen Gayquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld..
Dat is eens wat anders dan "Oh Jaaaaaaaa"quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan na een tijdje ineens alle sirenes aan "WHOOOOHOOOOOOOEEEEIIII"
OMG!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, jij weet dat soort dingen meteen. Ik moest eerst met Google zoeken, maar na het zien van de eerste hit begrijp ik wat je bedoeld..
Geile Dokter apart verkrijgbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een speelgoed ambulance om te oefenen voor later..
Ik voel me ontzettend betraptquote:
Batteries not included.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geile Dokter apart verkrijgbaar.
Like duhquote:
Met trilfunctie en meer dan 25 educatieve uitspraken.quote:
haha, nee gek, maar ik bedoel dat ik weet wat dat is, de aalsterhutquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
GATVER!!! Kom jij daar??Dan wil ik je niet eens meer!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |