Eh, jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ik las ook darmwand.
Bestaat zoiets eigenlijk?
Nee, nu blijf je ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:34 schreef XMN8R het volgende:
Kut! Yvonne is weer rood!
*hysterisch gillend wegren*
Geeeeeeennn grapjes over haar maken!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee waar mams het doet..
Dat klinkt fout..
Het is waar je vaak je schraalheid voelt liefjequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo kieskeurig was..
Had ik dat eerst wel dan? (lieverd, 3 jaar relatie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch geen dagelijkse sex meer?
darmwandschraalheid dus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is waar je vaak je schraalheid voelt liefjeheeft het nu ook weer een naam he
Woei.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
hahaha
"Hey rockstar.... ik wil je n3uck3n....."
"Okay, mal hollands punkertje... Pas je wel een beetje op met m'n darmwand?"
O ja.. nog maar 1x per week.. da's waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik dat eerst wel dan? (lieverd, 3 jaar relatie!)
Truste waxquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ik ga naar bed, wat lezen en dan echt plat en in coma
Welterusten allemaal!![]()
Dat moet toch verbeterd kunnen worden hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. nog maar 1x per week.. da's waar
Sweet dreams Waxxerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Bel zuster sjoerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet toch verbeterd kunnen worden heIk vind dat dat medicinaal door d edokter MINSTENS iedere dag toegediend moet worden
In uniformpjequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?quote:
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?.
Met gele opgedroogde vlekken erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n witte Medisch Centrum West jas?.
Dan ga je toch bij hem langs?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opDAT MOETEN WE NIET HEBBEN!
Nee precies. Ik bel wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben aangeschoten! Straks grijp ik geil de telefoon en bel ik 'm opDAT MOETEN WE NIET HEBBEN!
Had dokter Jan dat ook?quote:
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede langquote:
quote:
De tandarts is finito. Over and out. Basta. Sayonara.quote:
Taxi?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede lang)glazen pisang in m'n lijf.
±o sow hey, da´s duuuuuur! Maar ja, een dokterssalaris kan dat best terugbetalen he +'quote:
Euhm... ik ook niet hoor.quote:
En met wat voor klacht? Acute geilheid?quote:
Werkt dokter Sjoerd toevallig in het OLVG?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit in a'dam nu mens, ik in V... denk je echt dat daar nog te komen is nu? Zeker niet met 3 volle (dikke brede lang)glazen pisang in m'n lijf.
Dat wordt een penis en scrotum amputatie..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En met wat voor klacht? Acute geilheid?
Ja ik spring ff van het dak in de hoop dat dr sjoerd precies in DIE ambulance zitquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Wie wil er vannacht hier blijven slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |