quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! En het is vlakbij..
Doe maar rustig aan, we gaan eerst nog effe langs de mcdrive.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nog snel m'n stoepje vegen ook!
wat klinkt dat brigitterigquote:
Wat leuk!quote:
wordt het voor je huis een tippelzone met allemaal stoephoerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Beav, Timmah, G_E... dat wordt nog druk op 't stoepje!
Letten jullie wel een beetje op op voorbijgangers op het trottoir? Ik heb geen voortuintje of zo dus je ligt echt op de stoep. Of in het grindpaadjeOf op de oprit, dat mag ook wel hoor
Dat valt best mee Ajuu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef ajuu het volgende:
timmah is jaloers
timmah is jaloers
timmah is jaloers
Ja die is hier op loopafstand vandaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, we gaan eerst nog effe langs de mcdrive..
Straks kan ie niet eens binnenkomen omdat de voordeur en de oprit gebarricadeerd zijn door homo'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef creno het volgende:
[..]
wordt het voor je huis een tippelzone met allemaal stoephoeren
Wil je een knal voor je bol? Met beleid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef ajuu het volgende:
tis trouwens niet de bedoeling dat IEDEREEN dit topic zomaar gaat volposten.
beetje met beleid graag?
yes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je een knal voor je bol? Met beleid?
ik BEN geen homo!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks kan ie niet eens binnenkomen omdat de voordeur en de oprit gebarricadeerd zijn door homo's
een collega zei van de week tegen me toen ik iets geks deed: "weetje creno, soms spoor jij niet !"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Dancing with the stars???Ben ik nou de enige die naast genegeerd worden, ook het slachtoffer s van het niet leuk vinden van Dancing with the stars?
Ik ben raar, heeeeellll, heeeeeeellll rááááááárrrrr.......
Ik vind er ook geen zak aan. Vreselijk truttig programma.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Dancing with the stars???Ben ik nou de enige die naast genegeerd worden, ook het slachtoffer s van het niet leuk vinden van Dancing with the stars?
oh, kom jij ook dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef creno het volgende:
[..]
wordt het voor je huis een tippelzone met allemaal stoephoeren
welneequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Waxxer het volgende:
jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pssst creno.. I'm Going To Tell You A Secret...
Heb je hier al gekeken?.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef creno het volgende:
[..]
een collega zei van de week tegen me toen ik iets geks deed: "weetje creno, soms spoor jij niet !"
ik antwoorde terug: "je bedoelt denk ik, soms spoor jij wel !"
waar denk je dat ik nu sta met mijn laptopje en draadloze verbindingquote:
hmmz, ja bij mij doet ie het ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef creno het volgende:
[..]
jaen toen deed ie het niet
en nu klikte ik weer... en doet het nog steeds niet![]()
oeh! Wij komen er zo aan. Hoe de stoep even vrij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu sta met mijn laptopje en draadloze verbinding
Ik las heliboyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen zak aan. Vreselijk truttig programma.
Ik ga hellboy kijken
Haiquote:
Dat is nou het verschil tussen Waxje en G_Equote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HaiNou denk ik door dat ene haitje van jou zo van, waarom moet ik met zo'n binnenkomer in dit topic posten
![]()
heb je hem ook nat gezien dan ??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
Jim is best wel lekker opgedroogd trouwens..
My lips are sealed.quote:
Oh.. Heb ik zo'n impact?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HaiNou denk ik door dat ene haitje van jou zo van, waarom moet ik met zo'n binnenkomer in dit topic posten
![]()
nee hoor helemaal niet raar hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |