Als je me ophaalt dan gaan we samen ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ga ik eens niet naar het bolke... gaat die KP weer wel
Afgaade op de titel zou ik zeggen een feelgood movie dus.quote:
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
[..]
Neemaar zit nu met hem op MSN
dus smeek maar ff
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Afgaade op de titel zou ik zeggen een feelgood movie dus..
Wheheheh. Ja is ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden..
Das Kei Eng.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden..
Wat hebberig van je, dat je niet eens je dokter met ons wil delen. Wij hebben net zo goed recht op medische hulp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheheh. Ja is ook!
Dacht het niet hoor!
Hier. Zie je?quote:
Sinds wanneer laten wij ons leiden door wat die limbo wil?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Zie je?
Beav wil niet.
Dus bij deze: NEE!
*grin*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je me ophaalt dan gaan we samen ok?
Hohoho niet zo snel jij Brabantse hebberd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Zie je?
Beav wil niet.
Dus bij deze: NEE!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten wij ons leiden door wat die limbo wil?.
F...f...fake?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Die dokter is natuurlijk gewoon fake, hij bestaat helemaal niet..
Dit is een oude truc G_E, een erg oude trucquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Die dokter is natuurlijk gewoon fake, hij bestaat helemaal niet..
Nee, een oude truc is "en anders mag je niet op mijn verjaardagsfeestje komen".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is een oude truc G_E, een erg oude truc
heb jij ook een geile dokter in de aanbieding dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
en ik dan?
Oh. Nu mogen we opeens wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Timmah het volgende:
En iedereen gaat langskomen natuurlijk..
Jah?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh. Nu mogen we opeens wel..
Mocht ik dat anders wel dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, een oude truc is "en anders mag je niet op mijn verjaardagsfeestje komen"..
Zie je, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mocht ik dat anders wel dan?
Ja, MET de dr zeker!
Ik wilde vandaagquote:
Ik was hooguit een jaar of 8 toen ik voor het laatst dat chantage-middel heb gebruikt en toen kende ik je nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mocht ik dat anders wel dan?
Ja, MET de dr zeker!
you touch my dick, yes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb jij ook een geile dokter in de aanbieding dan?
you like, yes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Steek die dokter maar in je reet!.
Vandaag was het gratis ja.quote:
Show me cold hard cash and I will turn on my affectionquote:
vandaag was toch gratis??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Show me cold hard cash and I will turn on my affection.
Als je vandaag gratis wil moet je mij Timmah zijn.quote:
the devil is a beaverquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je vandaag gratis wil moet je mij Timmah zijn.
Ik doe niet aan gratis..
Surprise, surprisequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I'm just as surprised as you are
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
Jongens, jongens... Ga gewoon een tijdje voor Ang3ls deur liggen, hij komt vanzelf een keer langs.
And don't you forget it.quote:
Wat een goed idee! En het is vlakbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
Jongens, jongens... Ga gewoon een tijdje voor Ang3ls deur liggen, hij komt vanzelf een keer langs.
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *
Popcorn... Check.. DVD-spelertje..Check... Water... Check... Manga.. Check....
Tandenborstel... check. Condooms... check. OK, I'm ready.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *
Popcorn... Check.. DVD-spelertje..Check... Water... Check... Manga.. Check....
Plaatsje op de achterbank.. check.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! En het is vlakbij..
[..]
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.
Oeh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! En het is vlakbij..
[..]
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.
Jij hebt plaatjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:44 schreef ajuu het volgende:
geen auto check...geen fiets check....geen DVD spelertje check
klaar! ik heb alles.............niet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |