Welke Amsterdammer is er wel eens in het Rijksmuseum geweest? Welke Hagenees doet er een stadwandeling door Den Haag? Voor mij is het vreemd, dus ik lees erover, probeer het als buitenstaander te begrijpen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm. Ja.
Ik ben te simpel voor dit soort dingen geloof ik..
Slaap lekker, Andyquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef Andyvie het volgende:
Zo, de batterij van de laptop is leeg. BedtijdTruste!
ook sweet dreams voor Andyvie over prinsen op het witte paard of zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef Andyvie het volgende:
Zo, de batterij van de laptop is leeg. BedtijdTruste!
Hé.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:39 schreef Stroekie het volgende:
je leert het ook niet hè
je moet zulke foto's ook niet in het holst van de nacht plaatsen wanneer de ene helft Twente aan het onveilig maken is en de andere heft tollend van de alcohol al in bed ligt
uitzonderingen daargelaten hoor, maar ach had begrepen dat we vandaag toch een beetje mogen generaliserenquote:
vanmiddag een keertje...ben nu klaar wakker, dan kan ik niet meer in slaap vallenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:06 schreef TehRockstar het volgende:
GA TERUG JE BED IN DAN MORMEL!
Aaaw.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
vanmiddag een keertje...ben nu klaar wakker, dan kan ik niet meer in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |