Je riep me?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:02 schreef TehRockstar het volgende:
Waar ben je nou, trut?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, in jouw relaties. Ik ga ervan uit dat jij dan het teefje bent, je hebt vettietjes, toch?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:04 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, in jouw relaties. Ik ga ervan uit dat jij dan het teefje bent, je hebt vettietjes, toch?
Schattig hoor, kan je lekker een beetje in knijpen.quote:
Whehe.. die zaten in de leerbar film te kijken natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 05:13 schreef petre86 het volgende:
KP, hoe was die ruimte bovenin?
en creno & ryan_r lekker vroeg weg?of niet.. iig niet meer in de 'normale' zalen
Woei, die hebbik ook. Maar ik zit vast in de Arena.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa. Zomaar een deel gemist..
'k Was aan 't spelen met
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Woei, die hebbik ook. Maar ik zit vast in de Arena.
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]w'rom?
Tenzij ze lost chapters op de pc vele malen moeilijker hebben gemaakt dan op de x-box is het spel erg mooi, origineel... maar veels te simpel
ja, op housequake dus, goed feestje, errug druk! was om half zes pas thuis ghegehquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Moest je vrijdag werken?
We waren vrijdag van plan te gaan (housequake) maar er stond zo;'n rij voor de deur dat het gewoon niet leuk meer was
Dus toen zijn we maar naar Puur gegaan, ook lekker
Maargoed, lemony snicket wacht op me
Jerruh!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!.
chris van herken de homo was vrijdag aan de bar bij mij in De Rechter!
ik had geen kans om wat te zeggen want het was druk!.
moet je dat aan mij vragen? waar kwamen jullie uit gelopen?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 05:13 schreef petre86 het volgende:
KP, hoe was die ruimte bovenin?
en creno & ryan_r lekker vroeg weg?of niet.. iig niet meer in de 'normale' zalen
Leerbar? die heb ik gemist geloof ik?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. die zaten in de leerbar film te kijken natuurlijk
Of ze waren dat donkere gat daar in gelopen
Nou ja, zo heette het vroeger. Dat barretje boven bij de ingang naar de donkere kamer..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Leerbar? die heb ik gemist geloof ik?gelukkig maar
![]()
bar heb ik gezien, maar schaarsgekleden barman nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, zo heette het vroeger. Dat barretje boven bij de ingang naar de donkere kamer..Waar ze "natuurfilms" draaien en waar een schaarsgeklede jongen achter de bar staat.
Of hebben ze die bar inmiddels gesloopt? Ben er al een jaar niet meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |